Wat een vertrouwen in jequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef -SG- het volgende:
Moeder van -SG-: En -SG- ga je slagen?
-SG-: *heel zelfverzekerd, ik ga slagen ja..
Moeder van -SG-: ...
-SG-: Is het niet dit jaar dan is het wel volgend jaar.
Moeder van -SG-:![]()
Dan moet het wel goedkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef -SG- het volgende:
Ik sta tot nog toe nog maar twee keer een 5 waarvan ik er 1 makkelijk kan ophalen naar een goede 6.
Ook hoi, wat een verschil tussen de voor en na opruimen foto van je bureauquote:
HAHAhA n3rd!!!:(quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:55 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben bezig met het leren van HTML5/XHTML5, de toekomstige versie. Nu voel ik me nerdig.
Behoorlijk hequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ook hoi, wat een verschil tussen de voor en na opruimen foto van je bureau
Hij/zij quote het even zodat hij/zij het niet zelf hoeft te typenquote:
Kepotttt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lavalamp, wat doe je
Nah, eerst was er onder zo'n gele bult en boven en moet het eerst opwarmen, toen ging die onderste open en kwam er allemaal geel pus uit, even wachten tot het warm isquote:
Lavalampenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lavalamp, wat doe je
Fotoreportage van de gehandicapte lavalamp komt eraanquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nah, eerst was er onder zo'n gele bult en boven en moet het eerst opwarmen, toen ging die onderste open en kwam er allemaal geel pus uit, even wachten tot het warm is![]()
Het leek anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 15:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hij/zij quote het even zodat hij/zij het niet zelf hoeft te typen
Jij snapt me tenminste welquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Door die smiley he?
Ik zal het niet meer doen
Was het echte leven maar zo makkelijk als de Sims.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Onorgineel het volgende:
In The Sims deden de lavalampen het altijd direct als ik ze aandeed
Ik wil dat Sims 3 uitkomt. Duurt nog zo langquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was het echte leven maar zo makkelijk als de Sims.
Wil je een nieuwe TV, dan plaats je hem gewoon meteen uit het niets.. zo *poef*. Niks moeilijk doen naar de 2de verdieping slepen![]()
Last van je buren, dan verzuip je die, niks agenten die je komen ophalen![]()
En cheats voor geld uiteraard, alleen geen internet, dus geen FOK!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je een nieuwe TV, dan plaats je hem gewoon meteen uit het niets.. zo *poef*. Niks moeilijk doen naar de 2de verdieping slepen![]()
Wel internet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En cheats voor geld uiteraard, alleen geen internet, dus geen FOK!
Alleen praat iedereen dan zo onverstaanbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja.. maar die begrijp je dan ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
Alleen praat iedereen dan zo onverstaanbaar
Ik wist 'm werkend te krijgen voor vista. Heel makkelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Sims 2 doet het niet op mijn computer![]()
Hmm ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja.. maar die begrijp je dan ook
Sims 1?quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Sims 2 doet het niet op mijn computer![]()
Spannendquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
Lavalamp fotoreportage komt eraan
voor hyves?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Fucking netjes goverrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Ik heb Windows XP.. van 6 jaar oud of zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik wist 'm werkend te krijgen voor vista. Heel makkelijkGewoon compatibility op Windows 2000 (of NT) zetten.
Erg mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Phatquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
Lavalamp fotoreportage komt eraan
.. Opdracht voor hyves?quote:
Veel werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Fucking netjes goverrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef raaavi het volgende:
Ja, je zei datje voor hyves een opdracht moest doen ofsoooow?
Was dat niet Lauriette?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef raaavi het volgende:
Ja, je zei datje voor hyves een opdracht moest doen ofsoooow?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:22 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier doet lavalamp het nog niet, arme lavalamp
[ afbeelding ]
O rly
[ afbeelding ]
Zo is het net een neerbuigende huilende emo, ik hou niet zo van emo's![]()
[ afbeelding ]
Hier begint hij al een teken van leven te tonen, get well soon
[ afbeelding ]
En hij is opgestaan uit de dood, we leven nog lang en gelukkig![]()
Die van mij heeft echt zo lang uitgestaan dat ik twijfel of hij het nog wel doet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:22 schreef Onorgineel het volgende:
[afbeelding]
Hier doet lavalamp het nog niet, arme lavalamp
[afbeelding]
O rly
[afbeelding]
Zo is het net een neerbuigende huilende emo, ik hou niet zo van emo's![]()
[afbeelding]
Hier begint hij al een teken van leven te tonen, get well soon
[afbeelding]
En hij is opgestaan uit de dood, we leven nog lang en gelukkig![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms doe ik 't opeens
Dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms doe ik 't opeens
Valt hier wel tegen. Kamerje is toe aan een redesign. Mag van mij wat strakker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens, na het opruimen kom je erachter hoe ontzettend veel ruimte je eigenlijk hebt
Das echt focking irritant, alles op een andere plek enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet het doen, anders doet mijn moeder het morgen
en hoesnel je er weer een rotzooi van maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens, na het opruimen kom je erachter hoe ontzettend veel ruimte je eigenlijk hebt
En je kan ineens weer alles kwijt (lees: opnieuw rotzooi maken)quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Onorgineel het volgende:
Daarom ruim ik nooit opquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
en hoesnel je er weer een rotzooi van maakt!!
Precies.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das echt focking irritant, alles op een andere plek enzo
Idd en wat dacht je van kabel, opladers enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef prodygee het volgende:
[..]
Precies.
Maaaaam, waar is m'n portemonnee??!?!?one
Waar zijn m'n sleuteellls?
Waar is m'n ipod!!?
En dat ook jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef Probinski het volgende:
[..]
Idd en wat dacht je van kabel, opladers enzo
Truequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
en hoesnel je er weer een rotzooi van maakt!!
En rotzooi weggooien die je nooit gebruiktquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Hyman het volgende:
Opruimen is ook alleen maar alles op een andere plek leggen
in de prullenbakquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
ja daaag.
hoe weet ik dan in godsnaam waar ik alles moet laten?
Laat maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
als je bovenstaande prijs betaald kom ik wel even
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
3 zakken Redband Drop Fruit Duo!
Echt... Pub takes over MEN, als inquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
kom je nog ff naar MEN vanavond ?
Dat gaat de hele dag door hèquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja preciesquote:
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heel goedquote:
Goeiemorgenquote:
Hendrikquote:
Ja, als in zeikerdquote:
Waddaquote:
Hoeft ook niet, hij is ook van mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef MASD het volgende:
HET SNEEUWT YOOOO IK GA SNEEUWENGELEN MAKEN TOT ZO GROETJES MASD.
Groetjes,quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef MASD het volgende:
He tsneeuwt niet, net even maar het bleef niet liggen....quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef MASD het volgende:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, hij is ook van mij
Dát hè.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Om half 6 op staan, werken tot 4 uur.![]()
En al 4 dagen niet uitgeslapen.
Awwquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Om half 6 op staan, werken tot 4 uur.![]()
En al 4 dagen niet uitgeslapen.
Ik moet echt elke dag om half 7 mn bed uit, behalve op Zaterdag, dan mag ik tot 9:00quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dát hè.
Oh wacht.. vandaag wel.
Heel goedquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef xalo het volgende:
Hier sneeuwde het toen ik fietste, en dat is wel gaaf.
Bijna vakantie. Anders stap ik er ook zo tussen 6 en 7 uit heur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moet echt elke dag om half 7 mn bed uit, behalve op Zaterdag, dan mag ik tot 9:00
Het is wel koud enzulks, maar ik had toch mijn muts/petachtigiets op, dus had nergens last van.quote:
Toch lukt het de sneeuw nog om bij mij in mn ogen te komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Het is wel koud enzulks, maar ik had toch mijn muts/petachtigiets op, dus had nergens last van.
Draag voortaan een zonnebril, dat is echt cool terwijl het sneeuwt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toch lukt het de sneeuw nog om bij mij in mn ogen te komen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Draag voortaan een zonnebril, dat is echt cool terwijl het sneeuwt.
Ik weet het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat ja.quote:
Ik had het al eens eerder gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
Heel goed... Dat is echt een slimme zet
Haha, ken je die van de ezel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder gedaan, en toen deed ie het ook niet meer. geen idee hoe ik dat gefixt heb.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Nah het is niet dat ik em gesloopt heb ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, ken je die van de ezel?
Maar wel echt kut man!![]()
emo.gif me niet, ik meende het heel serieus.quote:
Olaquote:
Dat was cockgag.gifquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef xalo het volgende:
[..]
emo.gif me niet, ik meende het heel serieus.
Dat is min of meer traditie op de vrijdag voor carnaval, doen dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef xalo het volgende:
Owow, volgens mij heb ik net beloofd om morgen verkleed op school te komen.
Carnabarf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat is min of meer traditie op de vrijdag voor carnaval, doen dus
Haha heerlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nah het is niet dat ik em gesloopt heb ofzo
Ik heb alleen even geen idee hoe ik em fix, bij de bios batterij mag ik niet, want dan vervalt mn garantie
Ja, C.V.-shirts.. Maar dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat is min of meer traditie op de vrijdag voor carnaval, doen dus
Dan is het goed.quote:
Nee man, compleet verkleed en dan rellen in de lesquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, C.V.-shirts.. Maar dat is niet hetzelfde.
Nu mocht het nog niet eens is opgeroepen worden.. Maar VWO is in ieder geval wel van plan verkleed te gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee man, compleet verkleed en dan rellen in de lesdestijds bij ons gaven ze de schuld dan gewoon aan carnaval
![]()
bureaustoelracen over de gangen op de D-vleugel
En ik dan, ik ga je ook missenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben weer weg, ik weet dat jullie me gaan missen, jammer dan.
Ik was etenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
Je boy heb een nieuwe foon![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
heb 25 euro bij moeten leggen incl 16gb kaartje, abbo van Tmobile, 45 eypo in de maand.
Okeequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef VlaDje het volgende:
Dus goed betaalbaar, en goedkoper uit dan bij Vodafone met meer belminuten, dus ik moet meer belletjes plegenWat een ramp
Hoeveel belmin/smsjes heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
heb 25 euro bij moeten leggen incl 16gb kaartje, abbo van Tmobile, 45 eypo in de maand.
Is dat dan met internets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef VlaDje het volgende:
Dus goed betaalbaar, en goedkoper uit dan bij Vodafone met meer belminuten, dus ik moet meer belletjes plegenWat een ramp
very nicequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Nice. Anders vond ik 't wel een beetje erg duur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
ik moet alleen het internet nog aan de praat krijgen
ik werk fulltime ehquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:02 schreef prodygee het volgende:
[..]
Nice. Anders vond ik 't wel een beetje erg duur.
Mooie foon, zo'n Sony ericsson Xperia ding toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een smaak heb die vladiquote:
Je tikt de hamer op zn kop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mooie foon, zo'n Sony ericsson Xperia ding toch?
Die zijn voor het plafondquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef prodygee het volgende:
Je spijktert de kop op z'n hamer.
't Is trouwens wel dom als je een spijker op z'n kop hamert. Dan krijg je 'm nooit 't hout in.
Wil je em ook gebruiken om muziek te luisteren ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb interesse, vertelquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wil je em ook gebruiken om muziek te luisteren ?
Dan weet ik nog wel een appje dat je last.fm mooi doet bijwerken
Je bent er in ieder geval op tijd bijquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:20 schreef -SG- het volgende:
De zomer komt eraan! Het word langer licht buiten
!
welk OS draait dat ding op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wil je em ook gebruiken om muziek te luisteren ?
Dan weet ik nog wel een appje dat je last.fm mooi doet bijwerken
Het is 2 graden, dan denk ik nog niet eens aan de zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 18:20 schreef -SG- het volgende:
De zomer komt eraan! Het word langer licht buiten
!
Troosteloos weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is 2 graden, dan denk ik nog niet eens aan de zomer
Hier is het ook al zo koudquote:
Ja jammer man, janken moet ik van windows.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh zonde, dan kies ik wel een andere
Die staat op levensgevaarlijkquote:
Dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja jammer man, janken moet ik van windows.
Apple
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
300belminuten en onbeperkt SMS.
[..]
Jups
Ik lees wel PI'squote:Op donderdag 19 februari 2009 18:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Sorry, dat je m'n vuile sarcastische lachje niet kon zien.
Lekker dagje vandaagquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
eerst Mail!
En daar zie ik net dat mn hoofdtelefoon vandaag verzonden is
Hmmz zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
haha geniaal, ze staan eerst in Ter Apel volgens mijDaar ga ik mss heen
Wat zijn siepels?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:47 schreef VlaDje het volgende:
Tevens heb ik mooi wark al veel te vaak gezien![]()
Ze stonden nog bij het paasvuur in erica 6 jaar terug. Toen kende nog iemand ze![]()
IK BEN ZO GEIL ALS EEN BOSSIE SIEPELS IN AUGUSTUS
De sfeer is geniaal, zelfs de lekkerste breezahs gaan hier uit hun dak op Mooi Warkquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef Probinski het volgende:
[..]
Hmmz zou maar zo kunnen, ben d'r iets van 4 á 5 geweest en de sfeer blijft gewoon mooi
Drente (officieel Drenthe) is 'n provincie vaan Nederland, in 't noordooste vaan 't land. Ze grèns aon Groninge, Friesland, Euverijssel en Duitsland. De provincie besteit veur e good deil oet zandgroond; in 't noorde en ooste evels ligk hoegtörf. De provincie bestoont veur langen tied veurnaomelek oet hei; in de twintegste iew zien väöl vaan die heivelde met bos beplant.quote:
Kun je toch zienquote:
je doet je best, maar ziet wat dingen over het hoofd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Drente (officieel Drenthe) is 'n provincie vaan Nederland, in 't noordooste vaan 't land. Ze grèns aon Groninge, Friesland, Euverijssel en Duitsland. De provincie besteit veur e good deil oet zandgroond; in 't noorde en ooste evels ligk hoegtörf. De provincie bestoont veur langen tied veurnaomelek oet hei; in de twintegste iew zien väöl vaan die heivelde met bos beplant.
Ach een andere rom erin flashen is ook zo gebeurt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh zonde, dan kies ik wel een andere
Thnx, ik bookmark hem...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach een andere rom erin flashen is ook zo gebeurt.
Ik heb zelf een Touch Pro die ik dus ook geflasht heb, Ook geflasht naar een andere rom en dat ding loopt nu als een trein. Enige punt is dat de accuduur zo teringkort is...
Hij doet het amper een dag en ik kom er meerdere malen in de trein achter dat de batterij leeg is
Oja dat geintje van last.fm werkt trouwens op elke windows mobile telefoon.
Dat is dus weer handig van windows mobile ja. Pocket Scrobbler
Het leuke hiervan is dat je niet eens een inet abbo hoeft te hebben omdat je ook via active sync kan updaten. (moet je computer natuurlijk wel inet hebben)
Kan er Android op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach een andere rom erin flashen is ook zo gebeurt.
Ik heb zelf een Touch Pro die ik dus ook geflasht heb, Ook geflasht naar een andere rom en dat ding loopt nu als een trein. Enige punt is dat de accuduur zo teringkort is...
Hij doet het amper een dag en ik kom er meerdere malen in de trein achter dat de batterij leeg is
Oja dat geintje van last.fm werkt trouwens op elke windows mobile telefoon.
Dat is dus weer handig van windows mobile ja. Pocket Scrobbler
Het leuke hiervan is dat je niet eens een inet abbo hoeft te hebben omdat je ook via active sync kan updaten. (moet je computer natuurlijk wel inet hebben)
Ja ik kan android op mijn telefoon werkend krijgen maar de laatste keer dat ik heb gekeken moest je niet alles proberen als je je telefoon nog wilde gebruiken.quote:
quote:
Dat is wel lamequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ik kan android op mijn telefoon werkend krijgen maar de laatste keer dat ik heb gekeken moest je niet alles proberen als je je telefoon nog wilde gebruiken.
Je kon bijvoorbeeld je geheugenkaart niet aanspreken anders werd je telefoon een dure baksteen![]()
Maar ik zal eens kijken of ik nu een goedwerkende versie kan vinden
nee, dat is je eigen schuld, voor iets te doen waar het niet voor gemaakt is....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |