Thnx, ik bookmark hem...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach een andere rom erin flashen is ook zo gebeurt.
Ik heb zelf een Touch Pro die ik dus ook geflasht heb, Ook geflasht naar een andere rom en dat ding loopt nu als een trein. Enige punt is dat de accuduur zo teringkort is...
Hij doet het amper een dag en ik kom er meerdere malen in de trein achter dat de batterij leeg is
Oja dat geintje van last.fm werkt trouwens op elke windows mobile telefoon.
Dat is dus weer handig van windows mobile ja. Pocket Scrobbler
Het leuke hiervan is dat je niet eens een inet abbo hoeft te hebben omdat je ook via active sync kan updaten. (moet je computer natuurlijk wel inet hebben)
Kan er Android op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach een andere rom erin flashen is ook zo gebeurt.
Ik heb zelf een Touch Pro die ik dus ook geflasht heb, Ook geflasht naar een andere rom en dat ding loopt nu als een trein. Enige punt is dat de accuduur zo teringkort is...
Hij doet het amper een dag en ik kom er meerdere malen in de trein achter dat de batterij leeg is
Oja dat geintje van last.fm werkt trouwens op elke windows mobile telefoon.
Dat is dus weer handig van windows mobile ja. Pocket Scrobbler
Het leuke hiervan is dat je niet eens een inet abbo hoeft te hebben omdat je ook via active sync kan updaten. (moet je computer natuurlijk wel inet hebben)
Ja ik kan android op mijn telefoon werkend krijgen maar de laatste keer dat ik heb gekeken moest je niet alles proberen als je je telefoon nog wilde gebruiken.quote:
quote:
Dat is wel lamequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ik kan android op mijn telefoon werkend krijgen maar de laatste keer dat ik heb gekeken moest je niet alles proberen als je je telefoon nog wilde gebruiken.
Je kon bijvoorbeeld je geheugenkaart niet aanspreken anders werd je telefoon een dure baksteen![]()
Maar ik zal eens kijken of ik nu een goedwerkende versie kan vinden
nee, dat is je eigen schuld, voor iets te doen waar het niet voor gemaakt is....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |