Het leek anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 15:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hij/zij quote het even zodat hij/zij het niet zelf hoeft te typen
Jij snapt me tenminste welquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Door die smiley he?
Ik zal het niet meer doen
Was het echte leven maar zo makkelijk als de Sims.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Onorgineel het volgende:
In The Sims deden de lavalampen het altijd direct als ik ze aandeed
Ik wil dat Sims 3 uitkomt. Duurt nog zo langquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was het echte leven maar zo makkelijk als de Sims.
Wil je een nieuwe TV, dan plaats je hem gewoon meteen uit het niets.. zo *poef*. Niks moeilijk doen naar de 2de verdieping slepen![]()
Last van je buren, dan verzuip je die, niks agenten die je komen ophalen![]()
En cheats voor geld uiteraard, alleen geen internet, dus geen FOK!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je een nieuwe TV, dan plaats je hem gewoon meteen uit het niets.. zo *poef*. Niks moeilijk doen naar de 2de verdieping slepen![]()
Wel internet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En cheats voor geld uiteraard, alleen geen internet, dus geen FOK!
Alleen praat iedereen dan zo onverstaanbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja.. maar die begrijp je dan ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
Alleen praat iedereen dan zo onverstaanbaar
Ik wist 'm werkend te krijgen voor vista. Heel makkelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Sims 2 doet het niet op mijn computer![]()
Hmm ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja.. maar die begrijp je dan ook
Sims 1?quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Sims 2 doet het niet op mijn computer![]()
Spannendquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
Lavalamp fotoreportage komt eraan
voor hyves?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Fucking netjes goverrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Ik heb Windows XP.. van 6 jaar oud of zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik wist 'm werkend te krijgen voor vista. Heel makkelijkGewoon compatibility op Windows 2000 (of NT) zetten.
Erg mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |