Wat een vertrouwen in jequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef -SG- het volgende:
Moeder van -SG-: En -SG- ga je slagen?
-SG-: *heel zelfverzekerd, ik ga slagen ja..
Moeder van -SG-: ...
-SG-: Is het niet dit jaar dan is het wel volgend jaar.
Moeder van -SG-:![]()
Dan moet het wel goedkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:50 schreef -SG- het volgende:
Ik sta tot nog toe nog maar twee keer een 5 waarvan ik er 1 makkelijk kan ophalen naar een goede 6.
Ook hoi, wat een verschil tussen de voor en na opruimen foto van je bureauquote:
HAHAhA n3rd!!!:(quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:55 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben bezig met het leren van HTML5/XHTML5, de toekomstige versie. Nu voel ik me nerdig.
Behoorlijk hequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ook hoi, wat een verschil tussen de voor en na opruimen foto van je bureau
Hij/zij quote het even zodat hij/zij het niet zelf hoeft te typenquote:
Kepotttt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lavalamp, wat doe je
Nah, eerst was er onder zo'n gele bult en boven en moet het eerst opwarmen, toen ging die onderste open en kwam er allemaal geel pus uit, even wachten tot het warm isquote:
Lavalampenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:59 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lavalamp, wat doe je
Fotoreportage van de gehandicapte lavalamp komt eraanquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nah, eerst was er onder zo'n gele bult en boven en moet het eerst opwarmen, toen ging die onderste open en kwam er allemaal geel pus uit, even wachten tot het warm is![]()
Het leek anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 15:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hij/zij quote het even zodat hij/zij het niet zelf hoeft te typen
Jij snapt me tenminste welquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Door die smiley he?
Ik zal het niet meer doen
Was het echte leven maar zo makkelijk als de Sims.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:07 schreef Onorgineel het volgende:
In The Sims deden de lavalampen het altijd direct als ik ze aandeed
Ik wil dat Sims 3 uitkomt. Duurt nog zo langquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was het echte leven maar zo makkelijk als de Sims.
Wil je een nieuwe TV, dan plaats je hem gewoon meteen uit het niets.. zo *poef*. Niks moeilijk doen naar de 2de verdieping slepen![]()
Last van je buren, dan verzuip je die, niks agenten die je komen ophalen![]()
En cheats voor geld uiteraard, alleen geen internet, dus geen FOK!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wil je een nieuwe TV, dan plaats je hem gewoon meteen uit het niets.. zo *poef*. Niks moeilijk doen naar de 2de verdieping slepen![]()
Wel internet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En cheats voor geld uiteraard, alleen geen internet, dus geen FOK!
Alleen praat iedereen dan zo onverstaanbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja.. maar die begrijp je dan ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
Alleen praat iedereen dan zo onverstaanbaar
Ik wist 'm werkend te krijgen voor vista. Heel makkelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Sims 2 doet het niet op mijn computer![]()
Hmm ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ohja.. maar die begrijp je dan ook
Sims 1?quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Sims 2 doet het niet op mijn computer![]()
Spannendquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef Onorgineel het volgende:
Lavalamp fotoreportage komt eraan
voor hyves?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Fucking netjes goverrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Ik heb Windows XP.. van 6 jaar oud of zo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik wist 'm werkend te krijgen voor vista. Heel makkelijkGewoon compatibility op Windows 2000 (of NT) zetten.
Erg mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:15 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opdracht.
En een leeuwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |