Dat ja.quote:
Ik had het al eens eerder gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef nijnja het volgende:
Heel goed... Dat is echt een slimme zet
Haha, ken je die van de ezel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder gedaan, en toen deed ie het ook niet meer. geen idee hoe ik dat gefixt heb.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Draag voortaan een zonnebril, dat is echt cool terwijl het sneeuwt.
Nah het is niet dat ik em gesloopt heb ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, ken je die van de ezel?
Maar wel echt kut man!![]()
emo.gif me niet, ik meende het heel serieus.quote:
Olaquote:
Dat was cockgag.gifquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef xalo het volgende:
[..]
emo.gif me niet, ik meende het heel serieus.
Dat is min of meer traditie op de vrijdag voor carnaval, doen dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef xalo het volgende:
Owow, volgens mij heb ik net beloofd om morgen verkleed op school te komen.
Carnabarf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat is min of meer traditie op de vrijdag voor carnaval, doen dus
Haha heerlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nah het is niet dat ik em gesloopt heb ofzo
Ik heb alleen even geen idee hoe ik em fix, bij de bios batterij mag ik niet, want dan vervalt mn garantie
Ja, C.V.-shirts.. Maar dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat is min of meer traditie op de vrijdag voor carnaval, doen dus
Dan is het goed.quote:
Nee man, compleet verkleed en dan rellen in de lesquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, C.V.-shirts.. Maar dat is niet hetzelfde.
Nu mocht het nog niet eens is opgeroepen worden.. Maar VWO is in ieder geval wel van plan verkleed te gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee man, compleet verkleed en dan rellen in de lesdestijds bij ons gaven ze de schuld dan gewoon aan carnaval
![]()
bureaustoelracen over de gangen op de D-vleugel
En ik dan, ik ga je ook missenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben weer weg, ik weet dat jullie me gaan missen, jammer dan.
Ik was etenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
Je boy heb een nieuwe foon![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
heb 25 euro bij moeten leggen incl 16gb kaartje, abbo van Tmobile, 45 eypo in de maand.
Okeequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef VlaDje het volgende:
Dus goed betaalbaar, en goedkoper uit dan bij Vodafone met meer belminuten, dus ik moet meer belletjes plegenWat een ramp
Hoeveel belmin/smsjes heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
heb 25 euro bij moeten leggen incl 16gb kaartje, abbo van Tmobile, 45 eypo in de maand.
Is dat dan met internets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef VlaDje het volgende:
Dus goed betaalbaar, en goedkoper uit dan bij Vodafone met meer belminuten, dus ik moet meer belletjes plegenWat een ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |