Nu mocht het nog niet eens is opgeroepen worden.. Maar VWO is in ieder geval wel van plan verkleed te gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee man, compleet verkleed en dan rellen in de lesdestijds bij ons gaven ze de schuld dan gewoon aan carnaval
![]()
bureaustoelracen over de gangen op de D-vleugel
En ik dan, ik ga je ook missenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:33 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben weer weg, ik weet dat jullie me gaan missen, jammer dan.
Ik was etenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
Je boy heb een nieuwe foon![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
heb 25 euro bij moeten leggen incl 16gb kaartje, abbo van Tmobile, 45 eypo in de maand.
Okeequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef VlaDje het volgende:
Dus goed betaalbaar, en goedkoper uit dan bij Vodafone met meer belminuten, dus ik moet meer belletjes plegenWat een ramp
Hoeveel belmin/smsjes heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef VlaDje het volgende:
heb 25 euro bij moeten leggen incl 16gb kaartje, abbo van Tmobile, 45 eypo in de maand.
Is dat dan met internets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef VlaDje het volgende:
Dus goed betaalbaar, en goedkoper uit dan bij Vodafone met meer belminuten, dus ik moet meer belletjes plegenWat een ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |