Valt hier wel tegen. Kamerje is toe aan een redesign. Mag van mij wat strakker.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens, na het opruimen kom je erachter hoe ontzettend veel ruimte je eigenlijk hebt
Das echt focking irritant, alles op een andere plek enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet het doen, anders doet mijn moeder het morgen
en hoesnel je er weer een rotzooi van maaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens, na het opruimen kom je erachter hoe ontzettend veel ruimte je eigenlijk hebt
En je kan ineens weer alles kwijt (lees: opnieuw rotzooi maken)quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Onorgineel het volgende:
Daarom ruim ik nooit opquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
en hoesnel je er weer een rotzooi van maakt!!
Precies.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef Probinski het volgende:
[..]
Das echt focking irritant, alles op een andere plek enzo
Idd en wat dacht je van kabel, opladers enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef prodygee het volgende:
[..]
Precies.
Maaaaam, waar is m'n portemonnee??!?!?one
Waar zijn m'n sleuteellls?
Waar is m'n ipod!!?
En dat ook jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:36 schreef Probinski het volgende:
[..]
Idd en wat dacht je van kabel, opladers enzo
Truequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
en hoesnel je er weer een rotzooi van maakt!!
En rotzooi weggooien die je nooit gebruiktquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Hyman het volgende:
Opruimen is ook alleen maar alles op een andere plek leggen
in de prullenbakquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
ja daaag.
hoe weet ik dan in godsnaam waar ik alles moet laten?
Laat maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
als je bovenstaande prijs betaald kom ik wel even
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
3 zakken Redband Drop Fruit Duo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |