very nicequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
Je boy heb een nieuwe foon![]()
[ afbeelding ]
Nice. Anders vond ik 't wel een beetje erg duur.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:01 schreef VlaDje het volgende:
ik moet alleen het internet nog aan de praat krijgen
ik werk fulltime ehquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:02 schreef prodygee het volgende:
[..]
Nice. Anders vond ik 't wel een beetje erg duur.
Mooie foon, zo'n Sony ericsson Xperia ding toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een smaak heb die vladiquote:
Je tikt de hamer op zn kop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mooie foon, zo'n Sony ericsson Xperia ding toch?
Die zijn voor het plafondquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef prodygee het volgende:
Je spijktert de kop op z'n hamer.
't Is trouwens wel dom als je een spijker op z'n kop hamert. Dan krijg je 'm nooit 't hout in.
Wil je em ook gebruiken om muziek te luisteren ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb interesse, vertelquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wil je em ook gebruiken om muziek te luisteren ?
Dan weet ik nog wel een appje dat je last.fm mooi doet bijwerken
Je bent er in ieder geval op tijd bijquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:20 schreef -SG- het volgende:
De zomer komt eraan! Het word langer licht buiten
!
welk OS draait dat ding op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wil je em ook gebruiken om muziek te luisteren ?
Dan weet ik nog wel een appje dat je last.fm mooi doet bijwerken
Het is 2 graden, dan denk ik nog niet eens aan de zomerquote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 18:20 schreef -SG- het volgende:
De zomer komt eraan! Het word langer licht buiten
!
Troosteloos weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is 2 graden, dan denk ik nog niet eens aan de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |