quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef heavenstar het volgende:
YEAH YEAH YEAH!!!!
Deel 2 gehaald!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook nog goedemorgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef Edwinuss het volgende:
2 topics ? Damn.
Goedemorgen nog dan maar
Ja dat kan ik vanavond niet meer posten, dus doe ik het nu maar alvast.quote:
Zondequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ja dat kan ik vanavond niet meer posten, dus doe ik het nu maar alvast.
Vanavond als ik terug kom van werk spring ik onder de douche en ga direct slapen.quote:
wss net wakker en nog geen koffie gehad...quote:
wat sagen sie?quote:
hier nog steeds geen sneeuw...GELUKKIG!!!quote:
goedzoquote:
Wat is er nou leuk aan sneeuw? Je hebt er 3x last van: als het valt, als het ligt en als het weer weggaat.quote:
quote:
hihi!...hier is mijn zoon ziek dus mag ik vandaag voor hem zorgen..gelukkig ligt ie nu te slapen op de bank....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest even mijn meeuwtje eten geven maar ik ben er weer
rukken maar weer hequote:
mijn zoon heeft uitslapen tot een nieuw niveau verhevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
hihi!...hier is mijn zoon ziek dus mag ik vandaag voor hem zorgen..gelukkig ligt ie nu te slapen op de bank....
had ik toch beter moeten na denken voordat ik mijn zoon dezelfde voornaam gaf....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEDEEEE MORGGGGGGGGEEEN!
Door jou toevoeging jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Sjeker, en inhoudelijk ook zeer interessant.
* LovelyLady schud heavenstar haar handquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef heavenstar het volgende:
hihi!...hier is mijn zoon ziek dus mag ik vandaag voor hem zorgen..gelukkig ligt ie nu te slapen op de bank....
mogguh mevrouw met de zwoele stemquote:
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef heavenstar het volgende:
[..]
had ik toch beter moeten na denken voordat ik mijn zoon dezelfde voornaam gaf....![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef BrandX het volgende:
hmmm heerlijk geslapen overigens, lekker weggeswijmeld
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schud heavenstar haar hand
Hier ook.. koorts maar aan het filmpje te zien weinig aan de hand
Ik las castroquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?KINDERMISHANDELING
het is Gaston....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?KINDERMISHANDELING
Mogguh, huppelmutsquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mogguh mevrouw met de zwoele stem
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef heavenstar het volgende:
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...![]()
Ah dan kan het nog iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het is Gaston.......en tis een franse naam en aangezien mama francaise is...
Krentenbollenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...![]()
net als de moederquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheen
Kind spoort niet hoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheen
Kind spoort niet hoor
dat was het dan alweerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Nou, de groente jonge lui.
Tot de volgende keer maar weer!
Dag vriendjes, en vriendinnetjes
(Nu weet ik de tekst niet meer.)
ruilen???quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef heavenstar het volgende:
...ze zijn zo lief als ze klein zijn...
NEEEE...!!!!quote:
goedemorgen...!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Core. het volgende:
Goedenmorgen alweer!![]()
Gewoon, omdat het kan!
welquote:
Een hele goede morgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Core. het volgende:
Goedenmorgen alweer!![]()
Gewoon, omdat het kan!
nooitquote:
ja maar jij woont helemaal aan de andere kant van waar ik woon....quote:
Ik wel hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef heavenstar het volgende:
NEEEE...!!!!...ben blij dat de mijne allebei al groot zijn...zou voor geen goud meer kido's willen..
quote:
quote:
nu wachten tot ze het huis uit gaan zodat mama weer kan feestenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef heavenstar het volgende:
[..]
NEEEE...!!!!...ben blij dat de mijne allebei al groot zijn...zou voor geen goud meer kido's willen..
echt????quote:
mijn oudste is al ut huis sinds vorig jaar augustus om te studeren in utrecht....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu wachten tot ze het huis uit gaan zodat mama weer kan feesten
mijn enige is bijna 11 dus ik moet nog evenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn oudste is al ut huis sinds vorig jaar augustus om te studeren in utrecht....![]()
tis altijd tijd voor koffie...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Is het weer niet eens tijd voor koffie??
Voor red bullquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Is het weer niet eens tijd voor koffie??
mijn jongste ie bijna 13...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn enige is bijna 11 dus ik moet nog even
zo ver is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja maar jij woont helemaal aan de andere kant van waar ik woon....
red bull drink ik toch liever 's middags...quote:
Dat maakt mij niet uit. Ik kan het altijd drinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
red bull drink ik toch liever 's middags...
een beetje...????..zeg gerust dat ie helemaal aan het puberen is....!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Issie al een beetje puberen?
heb ik dus met koffie..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Ik kan het altijd drinken
Whehehe ach ik heb er 2... peuterpuberteit en 1 in de fase dat hij van alles wil maar niet kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef heavenstar het volgende:
een beetje...????..zeg gerust dat ie helemaal aan het puberen is....!!!!
koffie is net al wijn: of je lust het of je lust het niet...dat "leren drinken" vind ik maar bullshit...quote:
Leren drinken? Gewoon mond open en gietenquote:
wijn drink ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
koffie is net al wijn: of je lust het of je lust het niet...dat "leren drinken" vind ik maar bullshit...
dat is een voorbereiding op de puber-puberteit...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe ach ik heb er 2... peuterpuberteit en 1 in de fase dat hij van alles wil maar niet kan
hoeft natuurlijk nietquote:
Ja, het is wel een erg koffiekransje gewordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
nooit gedacht dat dit een milf-topic zou worden
niks mis mee tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
nooit gedacht dat dit een milf-topic zou worden
nu al?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Leren drinken? Gewoon mond open en gietenOh wacht, dat is bier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, het is wel een erg koffiekransje geworden
ik lust nie eens koffiequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
[..]
nee ook niet..drink nooit alcoholquote:
nee hoorquote:
Mja multitaskman hoe willen we anders het deeltje 2 volkrijgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
Ja die meisjes hebben het over kinderen. Dan wij maar over bier. Of auto'squote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja multitaskman hoe willen we anders het deeltje 2 volkrijgen?
Betere suggesties???
tjah, dat kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee ook niet..drink nooit alcohol
Wat?quote:
quote:
meisjes? MEISJES?????quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja die meisjes hebben het over kinderen. Dan wij maar over bier. Of auto's
goed punt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit hoor. Ik wil best meepraten maar ik ben de enige man met kinderen hier, denk ik. We kunnen het over vanalles hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja multitaskman hoe willen we anders het deeltje 2 volkrijgen?
Betere suggesties???
oale graftak staat je zeker ook niet aan?quote:
maar je doet wel lekker mee...quote:
ik heb er (bij mijn weten) geenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit hoor. Ik wil best meepraten maar ik ben de enige man met kinderen hier, denk ik. We kunnen het over vanalles hebben
meisjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja meisjes jaquote:
ja duh....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nooi gedacht dat het ONZ Goeiemorgen topic weer zo leuk zou zijn
Bierquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
meisjes?![]()
uhm ik wil ook over bier kletsen
ty sweetyquote:
wat denk je zelf???quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oale graftak staat je zeker ook niet aan?
Bier? Waar?quote:
Komt dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed punt.
auto van mij zit een deukje in
in mijn schuurquote:
zal ik eens een wilde gok doen?quote:
mijn auto moet nodig een grote beurt hebben...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed punt.
ongelukjequote:
Ha sletquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Ezechielk het volgende:
Tering, ben jee ff weg, is er al een 2e topic! Tijd niet gebeurd
wanneer leren jullie mannen het nou:quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed punt.
ben je toch slimmer da ik dacht...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik eens een wilde gok doen?
ik denk nee
waarom krijg ik hier hele rare gedachtes bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn auto moet nodig een grote beurt hebben...
nee, dan had die niet meer geleefd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wanneer leren jullie mannen het nou:
nooit je vriendin/vrouw in je auto laten rijden!!
hou je het wel daar? ik wil graag droog en zonder vallen de post rondbrengenquote:
toen ik het typte wist ik al dat dit zou komen....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom krijg ik hier hele rare gedachtes bij?
Was het een vrouw?quote:
Die van ons heeft al een een grote beurt gehad en is ook weer goedgekeurdquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef heavenstar het volgende:
mijn auto moet nodig een grote beurt hebben...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dan had die niet meer geleefd.
ik reed er toen zelf in
nee, raar genoeg niet.quote:
nou..de meest krassen die ik in mijn auto heb komen toch wel door mannelijke vrienden van mij die erin hebben gereden..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef heavenstar het volgende:
[..]
toen ik het typte wist ik al dat dit zou komen....
Ook goedemorgen :wquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef resque het volgende:
holy shit! een 2de topic? druk vanmorgen zeg!!! mogguh iedereen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst!
Ja en dat vind je raar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef heavenstar het volgende:
[..]
toen ik het typte wist ik al dat dit zou komen....
van mij is wel gekeurd maar hadden toen geen tijd voor een grote beurt..dus die moet nog komen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van ons heeft al een een grote beurt gehad en is ook weer goedgekeurd
kunnen we veilig op vakantie
heb je een crossauto?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou..de meest krassen die ik in mijn auto heb komen toch wel door mannelijke vrienden van mij die erin hebben gereden..
je moet die mannen (zeker hier in ONZ) het idee geven dat ze superieur zijn anders gaan ze huilenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou..de meest krassen die ik in mijn auto heb komen toch wel door mannelijke vrienden van mij die erin hebben gereden..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef Het_hupt het volgende:
Man: kon dat paaltje net ontwijken met inparkeren.
Vrouw: welk paaltje?
nope...heb um daarom ook wel gepost...quote:
Weer iets wat vrouwen niet snappen...nooit iemand anders in je auto laten rijdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Weer iets wat vrouwen niet snappen...nooit iemand anders in je auto laten rijden
Ik heb een nieuwe gekochtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef heavenstar het volgende:
[..]
van mij is wel gekeurd maar hadden toen geen tijd voor een grote beurt..dus die moet nog komen..
* Huppelmuts mag nog niet rijdenquote:
dat is mij nu idd erg duidelijk.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Weer iets wat vrouwen niet snappen...nooit iemand anders in je auto laten rijden
En dat wil je ook niet? Ik bedoel gaan lessen?quote:
vertel!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts mag nog niet rijden
maar
TWINGOquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Black-Twingo!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
solly....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TWINGO
* rulerofdeath geeft HS een stomp
doe het wel eens stiekemquote:
ik vind mijne veel mooier. zelfs met deukquote:
oww..maar je bent vast niet de enige...en dat richtingsgevoel heb ik ook niet, maar kom er altijd wel..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doe het wel eens stiekem![]()
maar gelukkig komt dat roze pasje (tis geen papiertje meer dus) binnen nu en een paar maanden.
en dan wordt het pas leuk want ik heb een richtingsgevoel van niks dus als ik naar grunn wil kan ik zomaar in limburg uitkomen
Audi A5quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TWINGO
* rulerofdeath geeft HS een stomp
jij bent een vrouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan wordt het pas leuk want ik heb een richtingsgevoel van niks dus als ik naar grunn wil kan ik zomaar in limburg uitkomen
met een kleine omweg maar er komen zal ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef heavenstar het volgende:
[..]
oww..maar je bent vast niet de enige...en dat richtingsgevoel heb ik ook niet, maar kom er altijd wel..![]()
Gedaan, 3 keer gezakt toen theorie afgelopen, toen spaarcenten op en huis vd woningbouw toegewezen gekregen... nooit meer van gekomen en 2 keer auto ongeluk gehad dus hoeft het voor mij ook niet echt meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef ajf het volgende:
En dat wil je ook niet? Ik bedoel gaan lessen?
altijd leukquote:
gelukkig helaas welquote:
Daarom hebben ze een navigatiesysteem uitgevondenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef heavenstar het volgende:
[..]
oww..maar je bent vast niet de enige...en dat richtingsgevoel heb ik ook niet, maar kom er altijd wel..![]()
Niet alleen daarom hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Daarom hebben ze een navigatiesysteem uitgevonden
nou...heb het een paar keer geprobeerd en vind het maar niks....quote:
Nee dat vind ik kutdingen en onbetrouwbaarquote:
busreizenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
altijd leuk
vooral met langere busreizen. aan het eind van de reis een blauwe schouder van hier tot tokio
vind het dus helemaal niks!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Daarom hebben ze een navigatiesysteem uitgevonden
Af en toe updatenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat vind ik kutdingen en onbetrouwbaar
en omdat vrouwen absoluut niet kunnen kaartlezenquote:
We hebben dezelfde gedachtequote:
ik dus wel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en omdat vrouwen absoluut niet kunnen kaartlezen
vooroordelen-topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en omdat vrouwen absoluut niet kunnen kaartlezen
Ja ik vond 'm zo tof, dus heb de BMW ingeruildquote:
wat voor kleur?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm zo tof, dus heb de BMW ingeruild
Welquote:
De enige mooie kleur voor deze auto. Zilvergrijsquote:
ik heb geen stomme stemquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik dus wel......en lees veel liever een kaart dan naar zo'n stomme stem....
bullshitquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef ajf het volgende:
[..]
De enige mooie kleur voor deze auto. Zilvergrijs
dat bedoel ik....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bullshit
ding net geupdate en toen gingen we onderweg. 5 man in de auto en 5 man die zeker wisten dat we linksaf de snelweg op moesten. nav zegt ga rechtdoor en omdat we hadden besloten de nav te volgen deden we dat ook. ding stuurde ons dat hele dorp door om vervolgens weer op datzelfde punt uit te komen waar wij al wisten dat we linksaf de snelweg op moesten.
nav zorgt juist voor gevaarlijke situaties imo
ik gebruik 'm nooit. meestal kijk ik een keer op de routeplanner a la google maps en dan cross ik er zo heenquote:
Je kan hem op Frans instellen, hè. De mijne iig welquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef heavenstar het volgende:
[..]
zolang je maar niet zo'n persoon bent zoals in die reclamequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bullshit
ding net geupdate en toen gingen we onderweg. 5 man in de auto en 5 man die zeker wisten dat we linksaf de snelweg op moesten. nav zegt ga rechtdoor en omdat we hadden besloten de nav te volgen deden we dat ook. ding stuurde ons dat hele dorp door om vervolgens weer op datzelfde punt uit te komen waar wij al wisten dat we linksaf de snelweg op moesten.
nav zorgt juist voor gevaarlijke situaties imo
dus je gaat nu ineens beweren dat ik slecht Nederlands spreek??????quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Je kan hem op Frans instellen, hè. De mijne iig wel
Wij hebben Bert Visscherquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef heavenstar het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dus je gaat nu ineens beweren dat ik slecht Nederlands spreek??????
Kim Holland schijnt het ook te hebben ingesproken....quote:
Ik ben werkloos...quote:
ajf kent me al langer dan gister....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
* rulerofdeath pakt de popcorn
je kunt ze zelf ook inspreken. er valt wel een handleiding te vinden over hoe je dat moet doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Kim Holland schijnt het ook te hebben ingesproken....
Daar zit toch niemand op te wachten... dat dat mokkel uberhaubt beroemd is, is mij een raadselquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef heavenstar het volgende:
Kim Holland schijnt het ook te hebben ingesproken....
en dat in de vakantiequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben werkloos...
Waarom lopen de goedemorgen-topics trouwens beter dan de baggertopics 's nachts?
Omdat er meer mensen zin?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben werkloos...
Waarom lopen de goedemorgen-topics trouwens beter dan de baggertopics 's nachts?
denk dat ik dan helemaal in een deuk zal liggen als ik constant mijn eigen stem zou horen....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt ze zelf ook inspreken. er valt wel een handleiding te vinden over hoe je dat moet doen
weet ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ajf kent me al langer dan gister....
kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef heavenstar het volgende:
[..]
denk dat ik dan helemaal in een deuk zal liggen als ik constant mijn eigen stem zou horen....
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
dus je gaat nu ineens beweren dat ik slecht Nederlands spreek??????
tis hier nog geen vakantie...quote:
Welk record?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen zin?
En omdat ik mijn record ga breken vandaag
hardstikkequote:
Als jullie vakantie hebben, hoef ik ook niet te rekenen op jullie bagger. Dan zitten jullie verkleed te zuipen in rare plaatsen die ineens andere namen hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tis hier nog geen vakantie...
pppff...zit mij hier helemaal suf te posten ja..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
Schiet eens op het is half 12 geweest hoor!!!
hier wel, maar ik doe in de vakantie niets anders dan werkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tis hier nog geen vakantie...
ik woon niet beneden de rivierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Als jullie vakantie hebben, hoef ik ook niet te rekenen op jullie bagger. Dan zitten jullie verkleed te zuipen in rare plaatsen die ineens andere namen hebben.
ik doe niet aan carnaval.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Als jullie vakantie hebben, hoef ik ook niet te rekenen op jullie bagger. Dan zitten jullie verkleed te zuipen in rare plaatsen die ineens andere namen hebben.
Ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef heavenstar het volgende:
[..]
pppff...zit mij hier helemaal suf te posten ja..
Dont JA me muts!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef heavenstar het volgende:
[..]
pppff...zit mij hier helemaal suf te posten ja..
Ja?quote:
ja de mijne ook na maaanden stilte....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde wordt wel opgekrikt vandaag
ik trouwens welquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik doe niet aan carnaval.....![]()
![]()
samen dan...???quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dont JA me muts!
Ik vind dat ik ook aardig me best doe JA
Ik had het ook tegen heavenstarquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik woon niet beneden de rivieren
Ah, dus van jou kan ik wel bagger verwachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik doe niet aan carnaval.....![]()
![]()
maar?quote:
ok dan is het goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik had het ook tegen heavenstar
[..]
Ah, dus van jou kan ik wel bagger verwachten
zou er maar niet op rekenen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
misschien als we heel lief doen tegen hupje dat hij er een goedemiddag topic van maakt
ja hoor. mooi op de rotonde staan zuipen terwijl de optocht langsgaatquote:
Jij kunt het weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
misschien als we heel lief doen tegen hupje dat hij er een goedemiddag topic van maakt
preciesquote:
hier en ik was gisteren al zo blij dat ik een totaal van 2000 hadquote:
want?quote:
quote:
soms doet ie dat hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef heavenstar het volgende:
[..]
zou er maar niet op rekenen...
Dan kom ik helemaal niet meer aan mijn werk toequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
ok...kijk jij hem lief aan dan...?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hier en ik was gisteren al zo blij dat ik een totaal van 2000 had
Totaal van 2000?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hier en ik was gisteren al zo blij dat ik een totaal van 2000 had
dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal niet meer aan mijn werk toe
dus stiekem geef je hier toe dat je het wel leuk vind ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan kom ik helemaal niet meer aan mijn werk toe
met zn allen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:37 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ok...kijk jij hem lief aan dan...?
nks verplicht jullie om hier te posten he....quote:
newbie jaquote:
quote:
of we openen gewoon een goedemiddag topic aangezien deze bijna vol isquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef heavenstar het volgende:
maar als we zo doorgaan is deze al voor 1200 vol...
en via PM zei je andersquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nks verplicht jullie om hier te posten he....
dank dank dankquote:
dat geet deurquote:
Mag ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en via PM zei je anders
en die ga ik natuurlijk hier niet posten want het niet voor niets private message
huhuhhhh....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en via PM zei je anders
en die ga ik natuurlijk hier niet posten want het niet voor niets private message
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |