quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef heavenstar het volgende:
YEAH YEAH YEAH!!!!
Deel 2 gehaald!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook nog goedemorgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:40 schreef Edwinuss het volgende:
2 topics ? Damn.
Goedemorgen nog dan maar
Ja dat kan ik vanavond niet meer posten, dus doe ik het nu maar alvast.quote:
Zondequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ja dat kan ik vanavond niet meer posten, dus doe ik het nu maar alvast.
Vanavond als ik terug kom van werk spring ik onder de douche en ga direct slapen.quote:
wss net wakker en nog geen koffie gehad...quote:
wat sagen sie?quote:
hier nog steeds geen sneeuw...GELUKKIG!!!quote:
goedzoquote:
Wat is er nou leuk aan sneeuw? Je hebt er 3x last van: als het valt, als het ligt en als het weer weggaat.quote:
quote:
hihi!...hier is mijn zoon ziek dus mag ik vandaag voor hem zorgen..gelukkig ligt ie nu te slapen op de bank....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest even mijn meeuwtje eten geven maar ik ben er weer
rukken maar weer hequote:
mijn zoon heeft uitslapen tot een nieuw niveau verhevenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
hihi!...hier is mijn zoon ziek dus mag ik vandaag voor hem zorgen..gelukkig ligt ie nu te slapen op de bank....
had ik toch beter moeten na denken voordat ik mijn zoon dezelfde voornaam gaf....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEDEEEE MORGGGGGGGGEEEN!
Door jou toevoeging jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Sjeker, en inhoudelijk ook zeer interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |