een beetje...????..zeg gerust dat ie helemaal aan het puberen is....!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Issie al een beetje puberen?
heb ik dus met koffie..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Ik kan het altijd drinken
Whehehe ach ik heb er 2... peuterpuberteit en 1 in de fase dat hij van alles wil maar niet kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef heavenstar het volgende:
een beetje...????..zeg gerust dat ie helemaal aan het puberen is....!!!!
koffie is net al wijn: of je lust het of je lust het niet...dat "leren drinken" vind ik maar bullshit...quote:
Leren drinken? Gewoon mond open en gietenquote:
wijn drink ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
koffie is net al wijn: of je lust het of je lust het niet...dat "leren drinken" vind ik maar bullshit...
dat is een voorbereiding op de puber-puberteit...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe ach ik heb er 2... peuterpuberteit en 1 in de fase dat hij van alles wil maar niet kan
hoeft natuurlijk nietquote:
Ja, het is wel een erg koffiekransje gewordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
nooit gedacht dat dit een milf-topic zou worden
niks mis mee tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
nooit gedacht dat dit een milf-topic zou worden
nu al?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Leren drinken? Gewoon mond open en gietenOh wacht, dat is bier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, het is wel een erg koffiekransje geworden
ik lust nie eens koffiequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
[..]
nee ook niet..drink nooit alcoholquote:
nee hoorquote:
Mja multitaskman hoe willen we anders het deeltje 2 volkrijgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef ajf het volgende:
Ja die meisjes hebben het over kinderen. Dan wij maar over bier. Of auto'squote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja multitaskman hoe willen we anders het deeltje 2 volkrijgen?
Betere suggesties???
tjah, dat kanquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee ook niet..drink nooit alcohol
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |