* LovelyLady schud heavenstar haar handquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef heavenstar het volgende:
hihi!...hier is mijn zoon ziek dus mag ik vandaag voor hem zorgen..gelukkig ligt ie nu te slapen op de bank....
mogguh mevrouw met de zwoele stemquote:
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef heavenstar het volgende:
[..]
had ik toch beter moeten na denken voordat ik mijn zoon dezelfde voornaam gaf....![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef BrandX het volgende:
hmmm heerlijk geslapen overigens, lekker weggeswijmeld
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schud heavenstar haar hand
Hier ook.. koorts maar aan het filmpje te zien weinig aan de hand
Ik las castroquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?KINDERMISHANDELING
het is Gaston....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?KINDERMISHANDELING
Mogguh, huppelmutsquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mogguh mevrouw met de zwoele stem
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef heavenstar het volgende:
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...![]()
Ah dan kan het nog iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het is Gaston.......en tis een franse naam en aangezien mama francaise is...
Krentenbollenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...![]()
net als de moederquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheen
Kind spoort niet hoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheen
Kind spoort niet hoor
dat was het dan alweerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Nou, de groente jonge lui.
Tot de volgende keer maar weer!
Dag vriendjes, en vriendinnetjes
(Nu weet ik de tekst niet meer.)
ruilen???quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef heavenstar het volgende:
...ze zijn zo lief als ze klein zijn...
NEEEE...!!!!quote:
goedemorgen...!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Core. het volgende:
Goedenmorgen alweer!![]()
Gewoon, omdat het kan!
welquote:
Een hele goede morgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef Core. het volgende:
Goedenmorgen alweer!![]()
Gewoon, omdat het kan!
nooitquote:
ja maar jij woont helemaal aan de andere kant van waar ik woon....quote:
Ik wel hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef heavenstar het volgende:
NEEEE...!!!!...ben blij dat de mijne allebei al groot zijn...zou voor geen goud meer kido's willen..
quote:
quote:
nu wachten tot ze het huis uit gaan zodat mama weer kan feestenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:57 schreef heavenstar het volgende:
[..]
NEEEE...!!!!...ben blij dat de mijne allebei al groot zijn...zou voor geen goud meer kido's willen..
echt????quote:
mijn oudste is al ut huis sinds vorig jaar augustus om te studeren in utrecht....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu wachten tot ze het huis uit gaan zodat mama weer kan feesten
mijn enige is bijna 11 dus ik moet nog evenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn oudste is al ut huis sinds vorig jaar augustus om te studeren in utrecht....![]()
tis altijd tijd voor koffie...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Is het weer niet eens tijd voor koffie??
Voor red bullquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Is het weer niet eens tijd voor koffie??
mijn jongste ie bijna 13...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn enige is bijna 11 dus ik moet nog even
zo ver is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:58 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja maar jij woont helemaal aan de andere kant van waar ik woon....
red bull drink ik toch liever 's middags...quote:
Dat maakt mij niet uit. Ik kan het altijd drinkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
red bull drink ik toch liever 's middags...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |