* LovelyLady schud heavenstar haar handquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef heavenstar het volgende:
hihi!...hier is mijn zoon ziek dus mag ik vandaag voor hem zorgen..gelukkig ligt ie nu te slapen op de bank....
mogguh mevrouw met de zwoele stemquote:
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef heavenstar het volgende:
[..]
had ik toch beter moeten na denken voordat ik mijn zoon dezelfde voornaam gaf....![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef BrandX het volgende:
hmmm heerlijk geslapen overigens, lekker weggeswijmeld
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schud heavenstar haar hand
Hier ook.. koorts maar aan het filmpje te zien weinig aan de hand
Ik las castroquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?KINDERMISHANDELING
het is Gaston....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je gaat je zoon toch niet Caston noemen?KINDERMISHANDELING
Mogguh, huppelmutsquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mogguh mevrouw met de zwoele stem
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef heavenstar het volgende:
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...![]()
Ah dan kan het nog iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het is Gaston.......en tis een franse naam en aangezien mama francaise is...
Krentenbollenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:52 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mja...ach...ligt nu te slapen maar heeft wel 4 bolletjes en 1 krentenbol op....echt heel erg ziek dus...![]()
net als de moederquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheen
Kind spoort niet hoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne ligt OP een deken OP de grond met een kussen en een klein dekentje eroverheen
Kind spoort niet hoor
dat was het dan alweerquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Nou, de groente jonge lui.
Tot de volgende keer maar weer!
Dag vriendjes, en vriendinnetjes
(Nu weet ik de tekst niet meer.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |