Ha sletquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Ezechielk het volgende:
Tering, ben jee ff weg, is er al een 2e topic! Tijd niet gebeurd
wanneer leren jullie mannen het nou:quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed punt.
auto van mij zit een deukje in
ben je toch slimmer da ik dacht...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik eens een wilde gok doen?
ik denk nee
waarom krijg ik hier hele rare gedachtes bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn auto moet nodig een grote beurt hebben...
nee, dan had die niet meer geleefd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wanneer leren jullie mannen het nou:
nooit je vriendin/vrouw in je auto laten rijden!!
hou je het wel daar? ik wil graag droog en zonder vallen de post rondbrengenquote:
toen ik het typte wist ik al dat dit zou komen....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom krijg ik hier hele rare gedachtes bij?
Was het een vrouw?quote:
Die van ons heeft al een een grote beurt gehad en is ook weer goedgekeurdquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef heavenstar het volgende:
mijn auto moet nodig een grote beurt hebben...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dan had die niet meer geleefd.
ik reed er toen zelf in
nee, raar genoeg niet.quote:
nou..de meest krassen die ik in mijn auto heb komen toch wel door mannelijke vrienden van mij die erin hebben gereden..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef heavenstar het volgende:
[..]
toen ik het typte wist ik al dat dit zou komen....
Ook goedemorgen :wquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef resque het volgende:
holy shit! een 2de topic? druk vanmorgen zeg!!! mogguh iedereen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst!
Ja en dat vind je raar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:13 schreef heavenstar het volgende:
[..]
toen ik het typte wist ik al dat dit zou komen....
van mij is wel gekeurd maar hadden toen geen tijd voor een grote beurt..dus die moet nog komen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van ons heeft al een een grote beurt gehad en is ook weer goedgekeurd
kunnen we veilig op vakantie
heb je een crossauto?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou..de meest krassen die ik in mijn auto heb komen toch wel door mannelijke vrienden van mij die erin hebben gereden..
je moet die mannen (zeker hier in ONZ) het idee geven dat ze superieur zijn anders gaan ze huilenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou..de meest krassen die ik in mijn auto heb komen toch wel door mannelijke vrienden van mij die erin hebben gereden..
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef Het_hupt het volgende:
Man: kon dat paaltje net ontwijken met inparkeren.
Vrouw: welk paaltje?
nope...heb um daarom ook wel gepost...quote:
Weer iets wat vrouwen niet snappen...nooit iemand anders in je auto laten rijdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |