QFTquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Weer iets wat vrouwen niet snappen...nooit iemand anders in je auto laten rijden
Ik heb een nieuwe gekochtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef heavenstar het volgende:
[..]
van mij is wel gekeurd maar hadden toen geen tijd voor een grote beurt..dus die moet nog komen..
* Huppelmuts mag nog niet rijdenquote:
dat is mij nu idd erg duidelijk.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Weer iets wat vrouwen niet snappen...nooit iemand anders in je auto laten rijden
En dat wil je ook niet? Ik bedoel gaan lessen?quote:
vertel!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts mag nog niet rijden
maar
TWINGOquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Black-Twingo!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
solly....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TWINGO
* rulerofdeath geeft HS een stomp
doe het wel eens stiekemquote:
ik vind mijne veel mooier. zelfs met deukquote:
oww..maar je bent vast niet de enige...en dat richtingsgevoel heb ik ook niet, maar kom er altijd wel..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doe het wel eens stiekem![]()
maar gelukkig komt dat roze pasje (tis geen papiertje meer dus) binnen nu en een paar maanden.
en dan wordt het pas leuk want ik heb een richtingsgevoel van niks dus als ik naar grunn wil kan ik zomaar in limburg uitkomen
Audi A5quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TWINGO
* rulerofdeath geeft HS een stomp
jij bent een vrouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan wordt het pas leuk want ik heb een richtingsgevoel van niks dus als ik naar grunn wil kan ik zomaar in limburg uitkomen
met een kleine omweg maar er komen zal ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef heavenstar het volgende:
[..]
oww..maar je bent vast niet de enige...en dat richtingsgevoel heb ik ook niet, maar kom er altijd wel..![]()
Gedaan, 3 keer gezakt toen theorie afgelopen, toen spaarcenten op en huis vd woningbouw toegewezen gekregen... nooit meer van gekomen en 2 keer auto ongeluk gehad dus hoeft het voor mij ook niet echt meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef ajf het volgende:
En dat wil je ook niet? Ik bedoel gaan lessen?
altijd leukquote:
gelukkig helaas welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |