Daarom hebben ze een navigatiesysteem uitgevondenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef heavenstar het volgende:
[..]
oww..maar je bent vast niet de enige...en dat richtingsgevoel heb ik ook niet, maar kom er altijd wel..![]()
Niet alleen daarom hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Daarom hebben ze een navigatiesysteem uitgevonden
nou...heb het een paar keer geprobeerd en vind het maar niks....quote:
Nee dat vind ik kutdingen en onbetrouwbaarquote:
busreizenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
altijd leuk
vooral met langere busreizen. aan het eind van de reis een blauwe schouder van hier tot tokio
vind het dus helemaal niks!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Daarom hebben ze een navigatiesysteem uitgevonden
Af en toe updatenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat vind ik kutdingen en onbetrouwbaar
en omdat vrouwen absoluut niet kunnen kaartlezenquote:
We hebben dezelfde gedachtequote:
ik dus wel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en omdat vrouwen absoluut niet kunnen kaartlezen
vooroordelen-topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en omdat vrouwen absoluut niet kunnen kaartlezen
Ja ik vond 'm zo tof, dus heb de BMW ingeruildquote:
wat voor kleur?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm zo tof, dus heb de BMW ingeruild
Welquote:
De enige mooie kleur voor deze auto. Zilvergrijsquote:
ik heb geen stomme stemquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik dus wel......en lees veel liever een kaart dan naar zo'n stomme stem....
bullshitquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef ajf het volgende:
[..]
De enige mooie kleur voor deze auto. Zilvergrijs
dat bedoel ik....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bullshit
ding net geupdate en toen gingen we onderweg. 5 man in de auto en 5 man die zeker wisten dat we linksaf de snelweg op moesten. nav zegt ga rechtdoor en omdat we hadden besloten de nav te volgen deden we dat ook. ding stuurde ons dat hele dorp door om vervolgens weer op datzelfde punt uit te komen waar wij al wisten dat we linksaf de snelweg op moesten.
nav zorgt juist voor gevaarlijke situaties imo
ik gebruik 'm nooit. meestal kijk ik een keer op de routeplanner a la google maps en dan cross ik er zo heenquote:
Je kan hem op Frans instellen, hè. De mijne iig welquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik dus wel......en lees veel liever een kaart dan naar zo'n stomme stem....
zolang je maar niet zo'n persoon bent zoals in die reclamequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bullshit
ding net geupdate en toen gingen we onderweg. 5 man in de auto en 5 man die zeker wisten dat we linksaf de snelweg op moesten. nav zegt ga rechtdoor en omdat we hadden besloten de nav te volgen deden we dat ook. ding stuurde ons dat hele dorp door om vervolgens weer op datzelfde punt uit te komen waar wij al wisten dat we linksaf de snelweg op moesten.
nav zorgt juist voor gevaarlijke situaties imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |