ik woon niet beneden de rivierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Als jullie vakantie hebben, hoef ik ook niet te rekenen op jullie bagger. Dan zitten jullie verkleed te zuipen in rare plaatsen die ineens andere namen hebben.
ik doe niet aan carnaval.....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Als jullie vakantie hebben, hoef ik ook niet te rekenen op jullie bagger. Dan zitten jullie verkleed te zuipen in rare plaatsen die ineens andere namen hebben.
Ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef heavenstar het volgende:
[..]
pppff...zit mij hier helemaal suf te posten ja..
Dont JA me muts!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:32 schreef heavenstar het volgende:
[..]
pppff...zit mij hier helemaal suf te posten ja..
Ja?quote:
ja de mijne ook na maaanden stilte....quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde wordt wel opgekrikt vandaag
ik trouwens welquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik doe niet aan carnaval.....![]()
![]()
samen dan...???quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dont JA me muts!
Ik vind dat ik ook aardig me best doe JA
Ik had het ook tegen heavenstarquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik woon niet beneden de rivieren
Ah, dus van jou kan ik wel bagger verwachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik doe niet aan carnaval.....![]()
![]()
maar?quote:
ok dan is het goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik had het ook tegen heavenstar
[..]
Ah, dus van jou kan ik wel bagger verwachten
zou er maar niet op rekenen...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
misschien als we heel lief doen tegen hupje dat hij er een goedemiddag topic van maakt
ja hoor. mooi op de rotonde staan zuipen terwijl de optocht langsgaatquote:
Jij kunt het weten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
misschien als we heel lief doen tegen hupje dat hij er een goedemiddag topic van maakt
preciesquote:
hier en ik was gisteren al zo blij dat ik een totaal van 2000 hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |