Rudyquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
LLink is op sterven na dood. Niet alleen vanwege een gebrek aan leden, maar tevens wegens een gebrek aan cash. De omroepvereniging heeft vandaag surseance van betaling aangevraagd, een voorbode van een definitief faillissement. Algemeen directeur Tanja Lubbers van de verantwoorde omroep heeft inmiddels het personeel ingelicht nogal onverantwoord met de centjes te zijn omgegaan.
quote:Going to the Brits with a machine gun and a dead sheep. 44 minuten ago from web
Ik las 't vanmiddag al idd, gaat niet bepaald goed met ze...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
LLink is op sterven na dood. Niet alleen vanwege een gebrek aan leden, maar tevens wegens een gebrek aan cash. De omroepvereniging heeft vandaag surseance van betaling aangevraagd, een voorbode van een definitief faillissement. Algemeen directeur Tanja Lubbers van de verantwoorde omroep heeft inmiddels het personeel ingelicht nogal onverantwoord met de centjes te zijn omgegaan.
Vrouwen en geldquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Of je gaat niet overal op inquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Voor degene die zei dat ik ergens anders moet gaan jammeren: Ik denk dat ik hier al langer zit dan jij, laat me ingodsnaam een mening hebben..
Joh, doe eens niet zo moeilijk. Als Roel_Jewel, Cosmick en consorten weer eens zitten te walgen hier gaan we ook tegen ze in. Trek het je niet zo aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Voor degene die zei dat ik ergens anders moet gaan jammeren: Ik denk dat ik hier al langer zit dan jij, laat me ingodsnaam een mening hebben..
Bron?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Krijg net bericht dat llink echt failliet is verklaard, wordt morgen beslag gelegd op de panden en te goeden door belastingdienst
Collega van mij zijn vriendin woont om de hoek, hij liep er net langs en werden spullen naar buiten gedragenquote:
Prima. Heel goed dat mensen een tegenreactie willen geven. Maar 1) Doe dat op een nette manier in plaats van een subtiele hint van: "GA EENS WEG!".quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, doe eens niet zo moeilijk. Als Roel_Jewel, Cosmick en consorten weer eens zitten te walgen hier gaan we ook tegen ze in. Trek het je niet zo aan.
Plaats 't even op Twitter, wie weet kunnen we dan wat meer te weten komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Collega van mij zijn vriendin woont om de hoek, hij liep er net langs en werden spullen naar buiten gedragen
onder toezicht van een deurwaarder.
Je mag uiteraard een mening hebben, maar je gaat altijd huilen als je een beetje tegenwind krijgt , je kan ook denken van boeienquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hopelijk neemt een andere omroep Move your Ass en Rudy overquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Collega van mij zijn vriendin woont om de hoek, hij liep er net langs en werden spullen naar buiten gedragen
Ja, je bent een jankerd, of je het er nou mee eens bent of nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Prima. Heel goed dat mensen een tegenreactie willen geven. Maar 1) Doe dat op een nette manier in plaats van een subtiele hint van: "GA EENS WEG!".
En 2) Als je hier nog nooit eerder actief heb gepost, en dan tegen de mensen die dat wél doen gaat lopen zeiken kun je van mij rechtstreeks het raam uit.
Thanks. Nog niet eerder gehoord vandaag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, je bent een jankerd, of je het er nou mee eens bent of niet
Edit: Het is een actief-KLB poster. Dus dan weten we het niveau ook meteen weer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag uiteraard een mening hebben, maar je gaat altijd huilen als je een beetje tegenwind krijgt , je kan ook denken van boeien
Zat eraan te komen natuurlijk, na die berichten eerder vandaagquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Krijg net bericht dat llink echt failliet is verklaard, wordt morgen beslag gelegd op de panden en te goeden door belastingdienst
Als je hier 1x komt mag ook schreeuwen, dat is nou eenmaal op een forumquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat dan doen door iemand die hier vaker post dan 1xtje omdat ie een schreeuwlelijk is.
Nee, ik had Badly Drawn Boy aangevraagdquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Michiel:'We draaien Mraz Again en again, en dat op deze zender!'
Zoiets
We zullen het merkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plaats 't even op Twitter, wie weet kunnen we dan wat meer te weten komen.
Maar er zitten natuurlijk nog wel meer mensen in datzelfde pand, dus kan ook een ander bedrijf zijn.
Juh. Laat ie maar tegen Danny lopen jammeren dat iemand z'n muzieksmaak niet waardeert, en niet tegen mij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je hier 1x komt mag ook schreeuwen, dat is nou eenmaal op een forum
Goed. En met u?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoe is het met mijn FOK! vrienden?
tja, zat eraan te komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Biertje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Prima, maar beetje bedroeft sinds de geluiden dat LLink failliet isquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
& 3 op reis. Soms hoor ik Rudy ook wel eens op radio 1, best leuk dan snachtsquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, zat eraan te komenheb niet zoveel met de omroep, behalve dan een tof radioprogramma....
En onze zondagavond dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat eraan te komen natuurlijk, na die berichten eerder vandaag.
In het handelsregister staat nog niets, maar dat zal wel snel na uitspreken van faillissement gebeuren.
Maaaai !quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Atlas is ook best wel een aardig programma op 1.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
& 3 op reis. Soms hoor ik Rudy ook wel eens op radio 1, best leuk dan snachts.
ik heb speciaal voor jou even terug gelezen, en zou mij persoonlijk geen reet aantrekken van die eikelquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Edit: Het is een actief-KLB poster. Dus dan weten we het niveau ook meteen weer.
En dat vind je gekquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat plaatje is volgens mij in 1 minuut gemaakt in Paint of Photoshop.
Maximaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat plaatje is volgens mij in 1 minuut gemaakt in Paint of Photoshop.
Hoegroot is de kans dat MYA blijft bestaan bij een andere omroep?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef themauster het volgende:
Jammer dat LLink Failliet is maar hopen dat MYA blijft bestaan mischien anders bij een ander omroep
Badly Drawn Boy, leuke artiestquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Michiel zou ik adviseren vrijdag ook even naar MoveYourAss te gaan luisteren. Badly Drawn Boy - Disillusion
() staat op de playlist.
In principe zou het kunnen, maar ik zie zo geen omroep die het over zou kunnen nemen, behalve de VPRO en die willen dan natuurlijk gewoon weer 3VOOR12 op dat tijdstip.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoegroot is de kans dat MYA blijft bestaan bij een andere omroep?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss moet blijven bestaan en LLink ook !!!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima, maar beetje bedroeft sinds de geluiden dat LLink failliet is
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
MEt mij gaat het goed. Daar dan? Hoe zijn je eerste maanden in Ierland bevallen?
quote:
Het format wijkt volgens mij weinig af aan die van 3voor12. De muziek staat centraal en de focus ligt vooral bij de nieuwe muziek. Overbodig om te zeggen (want het is wel bekend) dat een programma zoals MYA gewoon thuis hoort bij 3FM. 3voor12, MYA zijn voor mij de belangrijkste programma's op 3FM. EkStra weekend is uniek en de AV en MetMichiel luisteren lekker weg. Ik hoop dat 3FM zich op een of andere manier wil inzetten om het programma MYA te behouden voor 3FM..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
Als er vanavond nog niks bekend is, denk ik dat Giel er morgen wel aandacht aan besteed. En anders is 't wel op Twitter te lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen es ff checken of wij nog iets van LLink hebben te vorderen...
gewoon een keer over reacties heen leren lezen, je kan nou eenmaal slecht met kritieken omgaan, stap er dan gewoon overheen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Juh. Laat ie maar tegen Danny lopen jammeren dat iemand z'n muzieksmaak niet waardeert, en niet tegen mij.
0,0quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Leveren jullie parkeerplaatsen aan ze?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen es ff checken of wij nog iets van LLink hebben te vorderen...
tis wel n vrolijk liedjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef Againzender het volgende:
* DING DONG *
the sound of the underground
Moi L - Lquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Hier alles goed! Sommige dingen heel goed. Andere dingen minder... Maar dat heb je altijd. Soms mis je dingen en soms is het moeilijk te adjusten...
Wat lees ik nu: LLINK bijna failliet?
Ik ben lid, heeft dus niet geholpen. En dan moeten we 3opreis en Move your Ass gaan missen... Minder, want dan kan het zijn dat er een tv zender zonder stijl op tv komt....![]()
zou t? lijkt me leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Sander weer. Misschien vervangt hij Corton wel??
Ik ga niet slecht met kritieken om. Kritiek bestaat ook uit onderbouwing. 'Ga ergens anders lopen jammeren' is geen onderbouwing. Da's gewoon zeiken. Ik haat zeikerds. Hij post ook nog eens in KLB wat mijn vermoeden over hem bevestigd. Dahaag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon een keer over reacties heen leren lezen, je kan nou eenmaal slecht met kritieken omgaan, stap er dan gewoon overheen.
Sander Guis hoop ik en niet Sander L toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Sander weer. Misschien vervangt hij Corton wel??
Guisie inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sander Guis hoop ik en niet Sander L toch?
Kom jij wel is buiten danquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi L - L. Goed om te lezen dat het verder wel aardig gaat. Is het daar qua weer een beetje te doen? Wil je niet jaloers maken maar hier was het vandaag buiten 25 graden...!
Is dat waar je nu zit ook het geval??
. Lijkt mij verdomd moeilijk om in een compleet ander land je draai te vinden. Ik zou er echt grote moeite mee hebben, denk ik.
Take it easy, Take a Sisiquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga niet slecht met kritieken om. Kritiek bestaat ook uit onderbouwing. 'Ga ergens anders lopen jammeren' is geen onderbouwing. Da's gewoon zeiken. Ik haat zeikerds. Hij post ook nog eens in KLB wat mijn vermoeden over hem bevestigd. Dahaag!
Is de discussie over dat ik nergens tegen kan nu afgelopen? Mooi! Kan ik weer rustig verder leven.
Sander L was al niet bij de C&S show, dus dat lijkt mij sterkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sander Guis hoop ik en niet Sander L toch?
Oh dat wist ik niet, ik luister zelden tot nooit meer naar C & S, evenals naar Giel en dat bevalt uitermate primaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sander L was al niet bij de C&S show, dus dat lijkt mij sterk
Nee, je hapt te snelquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga niet slecht met kritieken om. Kritiek bestaat ook uit onderbouwing. 'Ga ergens anders lopen jammeren' is geen onderbouwing. Da's gewoon zeiken. Ik haat zeikerds. Hij post ook nog eens in KLB wat mijn vermoeden over hem bevestigd. Dahaag!
Is de discussie over dat ik nergens tegen kan nu afgelopen? Mooi! Kan ik weer rustig verder leven.
Met je verkeerde been uit bed gestapt vandaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
C&S gaat eigenlijk vrij goed de laatste tijd. Giel negeer ik ook, dan staat de radio op Radio 2.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik luister zelden tot nooit meer naar C & S, evenals naar Giel en dat bevalt uitermate prima
Hoeft toch ook niet eigenlijk... zo blijven ze lekker authentiek... kijk maar wat het succes met een band als Racoon heeft gedaan, die waren vroeger ook cool maar daar is tegenwoordig niks meer van over....quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap echt uit de grond van m'n hart niet waarom deze band niet veul groter is...
mwoah, iemand met zo'n posthistorie schop ik ook liever direct onder de grasmat hoorquote:
En toch ga ik onverdroten verder met mijn zendingswerkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet eigenlijk... zo blijven ze lekker authentiek... kijk maar wat het succes met een band als Racoon heeft gedaan, die waren vroeger ook cool maar daar is tegenwoordig niks meer van over....
Het weer is beter dan bij jullie heb ik het idee...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi L - L. Goed om te lezen dat het verder wel aardig gaat. Is het daar qua weer een beetje te doen? Wil je niet jaloers maken maar hier was het vandaag buiten 25 graden...!
Is dat waar je nu zit ook het geval??
. Lijkt mij verdomd moeilijk om in een compleet ander land je draai te vinden. Ik zou er echt grote moeite mee hebben, denk ik.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de top 3 van Armin van Buuren?
ik ben al lang geleden bekeerd, dus bij mij hoef je niet meer langs te gaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En toch ga ik onverdroten verder met mijn zendingswerk
Des te meer aandacht je ze geeft , des te leuker vinden ze het op om dat podium te staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, iemand met zo'n posthistorie schop ik ook liever direct onder de grasmat hoor
Hé! Als ie met überheld de Greeuw aan het babbelen is, kan dat niet lang genoeg duren!quote:
Eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik luister zelden tot nooit meer naar C & S, evenals naar Giel en dat bevalt uitermate prima
Doe je het weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de discussie gesloten was?
Als ze Don Diablo zouden bellen zou deze op 1 staan:quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de top 3 van Armin van Buuren? Ik verwacht niet dat DJ Tiesto in zijn top 3 zal staan.
doe maar in een babbelsjow ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé! Als ie met überheld de Greeuw aan het babbelen is, kan dat niet lang genoeg duren!
Weet ik niet zeker, maar zou kunnen. Zitten in hetzelfde complex als één van onze parkeergaragesquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leveren jullie parkeerplaatsen aan ze?
ik reageer mij graag af, dus dan hebben we een win-win situatiequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Des te meer aandacht je ze geeft , des te leuker vinden ze het op om dat podium te staan.
Beide K*t nummers... Gelukkig verschillen smaken. Maar hier vind ik echt niks an....quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Hey Ya, mwa. Ik vind Ms. Jackson pas echt tof.
Sorry Ms. Jackson.. I am for Reeeeeeeaaaaall.. Toch? ;-)quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Verjaardagen moeten missen lijkt mij ook heel moeilijk. De afstand is nu te groot om even heen en weer te reizen. Naja, in elk geval sterkte/plezier daar en niet teveel bier drinken want die verleiding zal wel groot zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Het weer is beter dan bij jullie heb ik het idee...
Het was moeilijk om mijn moeders verjaardag te missen. En verder is het prima wennen en aanpassen. Het wonen met mensen nu is het moeilijkst. Vooral omdat je anders bent. Maar het gaat goed.
Als ik daar zou wonen, zou er iedere week een pallet Guinness in gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verjaardagen moeten missen lijkt mij ook heel moeilijk. De afstand is nu te groot om even heen en weer te reizen. Naja, in elk geval sterkte/plezier daar en niet teveel bier drinken want die verleiding zal wel groot zijn
Super plaat is dat! bijzonder vette clip ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Nevah meant to make your daughter cryyyyyyyyyyyyyy!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry Ms. Jackson.. I am for Reeeeeeeaaaaall.. Toch? ;-)
Dat zeker inderdaad!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat is dat! bijzonder vette clip ook.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik daar zou wonen, zou er iedere week een pallet Guinness in gaan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nevah meant to make your daughter cryyyyyyyyyyyyyy!
Doe je dat niet eens via een webwinkel, waarna je alleen nog maar naar de voordeur hoeft te lopen om het pakketje in ontvangst te nemen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen als mijn computer stuk is en ik een nieuw onderdeel moet ophalen..
Aah nee dat meen je niet?! die plaat is vreselijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze Don Diablo zouden bellen zou deze op 1 staan:
Een lijn kan ook krom zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar gaat de lijn
Op een stukke computer kun je ook niet webwinkelen? ;-).quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe je dat niet eens via een webwinkel, waarna je alleen nog maar naar de voordeur hoeft te lopen om het pakketje in ontvangst te nemen?
ja, daar zit ik dan in blije afwachtingquote:
Die verse lucht !quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe je dat niet eens via een webwinkel, waarna je alleen nog maar naar de voordeur hoeft te lopen om het pakketje in ontvangst te nemen?
Whehe, damn daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... zit wat in.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Op een stukke computer kun je ook niet webwinkelen? ;-).
Het huis ernaast:quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
Litton, is die gele deur van jouhou
Damn, dat is wel heel heftig !quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een lijn kan ook krom zijn.
Als ik in 2,5 week al dik 50 pints achterover klok, wil ik niet weten hoeveel dat zou zijn als ik me daar zou vestigen.
Ik denk bij het DJ-overleg (waar ook de Megahit wordt gekozen).quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Jemig Michiel, waar pik je dit soort geruchten toch op???
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik daar zou wonen, zou er iedere week een pallet Guinness in gaan.
Llink-geruchtenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Jemig Michiel, waar pik je dit soort geruchten toch op???
Nee, iets over een misschien wel 3FM Presents-concert.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Llink-geruchten
zit nog ff de nieuwe U2 te luisteren
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel heftig !. Ik las dat Heineken veel verliest in Engeland, maar ik denk dat Guinness jou wel persoonlijk wil sponsoren
Ah. Checkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, iets over een misschien wel 3FM Presents-concert.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het huis ernaast:
[ afbeelding ]
En dan het raam erboven, daar kijk ik nu uit....
ik had toch eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk bij het DJ-overleg (waar ook de Megahit wordt gekozen).
Daar kijk ik nooit naar...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had toch eenals posticonndinges stan?
Die BENEN!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit blijft toch wel één van m'n favorieten
[ afbeelding ]
he kut, zie het nu, vlak voor rust 2x tegenquote:
Doe het tweede maar es. Doe es gekquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... aan de ene kant wil ik de kinderen van buren niet uit hun slaap halen, maar dit nummer moet je gewoon HARD horen...
Fuck the Kidsquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... aan de ene kant wil ik de kinderen van buren niet uit hun slaap halen, maar dit nummer moet je gewoon HARD horen...
Haha, ik denk inderdaad niet dat wij tegen die gasten opkunnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als dat es kan
.
Hoewel... er zijn vele Ieren die veul meer dan ik drinken![]()
.
Iets met Skin - Carmen Squeezy, oid. Not surequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Pff... vandaag echt GEEN IDEE welk fragment dat is.
Oeh, Lost Prophets!
Die kids van ons kijken niet op van een stukje muziek hoor, gewoon een kwestie van wennenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Sirolf het volgende:
toch niet die carnavalskraker van NEC?quote:
Maar jij woont dan ook niet naast me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die kids van ons kijken niet op van een stukje muziek hoor, gewoon een kwestie van wennen
Wij hebben hier in het Noorden ons eigen carnavalquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij komt uit het Noorden, dan hoor je teop Carnaval
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een broekie icoon, waar is die eigenlijk
iig n gat in zn kopquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, hoe vaak ben je vandaag door je rug gegaan bij het gesleep met servers?
Ik kom ook uit het Noorden en vind carnaval toch wel leuk ga het dan ook vieren in Kloosterburen(kronkeldorp) zondagquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk morgen meer duidelijkheid. Misschien valt het allemaal wel mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
komt 3 op reis gewoon per direct niet meer ofzo? en move your ass? hoe werkt dat
Helpen leegruimen waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waar is Jimbo die werkt in het pand van Llink
Niet. Wel twee keer m'n kop gestoten aan dezelfde uitstekende beugel, binnen 10 minuten tijd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, hoe vaak ben je vandaag door je rug gegaan bij het gesleep met servers?
Het is iets van katholieken, en dat is niet zo makkelijk noord-zuid in te delenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
dat laatste is redelijk ruk. zou daar maar rap achteraan gaan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het goed jammer van LLink. Helaas is er weinig aan te doen.
En het bedrijf waar ik voor werkte voorheen in Nederland is ook failliet. En nu moet ik ook nog achter mijn geld aan.
Ah daarom is de paus altijd in het wit, die viert altijd Carnavalquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is iets van katholieken, en dat is niet zo makkelijk noord-zuid in te delen
geweldigquote:
Wat ik nog veel verbazingwekkender vind is dat Will Young en Girls Aloud nog blijken te bestaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Duffy wins best British female ar Brit Awards
Tsja...
Anders noem je er een TheZapster. Vind 'ie vast leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
vrijdag ga ik twee ratties halen....![]()
de eerste gaat Cuba Libre heten en die andere Bom Voiage
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Anders noem je er een TheZapster. Vind 'ie vast leuk
TheVulturequote:
Zijn met nieuwe cd bezigquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
The Sheer, daar hoor je ook niet veel meer van
Jemig ga je iedere week nu ratjes halenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
vrijdag ga ik twee ratties halen....![]()
de eerste gaat Cuba Libre heten en die andere Bom Voiage
Omroep heeft er ook boete voor gekregenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:43 schreef Againzender het volgende:
Heeft Giel destijds niet 911 gebeld? Centraliste was heel serieus, totdat ze er achter kwam dat het een grap was...
echtquote:
Bedoel je niet Bon Voyage?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt![]()
[ afbeelding ]
en dit word Bom Voiage
[ afbeelding ]
moeten ze maar niet zo snel doodgaan hehquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig ga je iedere week nu ratjes halen
neeh johquote:
Die Bom Voiage. Evil eyesquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt![]()
[ afbeelding ]
die zwarte is The Fonz en die bruine The Hoff....beebie ratjes![]()
en dit word Bom Voiage
[ afbeelding ]
en dit Cuba Libre
[ afbeelding ]
(die opstaat)
Instant replacementquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moeten ze maar niet zo snel doodgaan heh![]()
[..]
neeh joh
Die van Paultje volg ik even nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:Hans: Je avatar. Heb je Paultje nou ook al omgelegd?
KoL zaterdag![]()
Tijd voor een hele pallet platen met 'goodbye' en dingen als 'never leave you' in de titel dus?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Good things end
toepasselijk voor Llink
Ze staan binnenkort in een voorprogramma van een band in de 013, weet effe niet wie...quote:
Dan schreef je het toch verkeerdquote:
Je vorige avatar, dat was toch een afbeelding van paultje, het 3fm kuiken??quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Paultje volg ik even niet, maar die avatar gaat straks weer aangepast worden. Aan de andere kant schijnt het toch wel weer klote weer te gaan worden..
uuhm dat is goed om te horen dat ze nog bestaan. Ik dacht dat dit ook zo'n serious tallent band was. Maar ze mogen inderdaad wel eens met wat nieuws komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze staan binnenkort in een voorprogramma van een band in de 013, weet effe niet wie...
Maar het wordt tijd voor weer zo'n fijne plaat als deze ja
Hoe snel gaan ze dood dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moeten ze maar niet zo snel doodgaan heh![]()
En filmsquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Over de stelling: internet heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik hele bergen bandjes/artiesten heb ontdekt die anders hoogstwaarschijnlijk buiten m'n gezichtsgehoorsveld zouden zijn gebleven.
jah kwam ik ook achter...maar die bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan schreef je het toch verkeerd![]()
3fm kuiken klopt inderdaad, maar wist eigenlijk niet dat die van paultje kwam. Kan best hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je vorige avatar, dat was toch een afbeelding van paultje, het 3fm kuiken??
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Clitton nog in de race voor de naam van een ratje??
Wat sneuquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
meestal worden ze niet ouder dan twee
ja ach zo is t nou eenmaal.....quote:
michiel poste eerder vanaaf 1 op twitterquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor dat er nieuwe badeenden zijn met een nieuw logo.
Iemand een foto: Nieuwsgierig.
... en die plaatste ik zelfs ook al in dit topic, op de 1e pagina.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
michiel poste eerder vanaaf 1 op twitter
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Anders noem je er een TheZapster. Vind 'ie vast leuk
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Dit zetten we hier vaak op. Het is ook wel gebleken dat het niet altijd waar hoeft te zijn.....![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
michiel poste eerder vanaaf 1 op twitter
Thanks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en die plaatste ik zelfs ook al in dit topic, op de 1e pagina.
Welke stream gebruik je dan? Als het niet goed draait kan je altijd nog de 64kbps AAC+ stream gebruiken natuurlijk, of nog lager.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Wat een kut zooi, streamen werkt echt voor geen meter vandaag hier...
Goede tip, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke stream gebruik je dan? Als het niet goed draait kan je altijd nog de 64kbps AAC+ stream gebruiken natuurlijk, of nog lager.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd![]()
Al heb jij een iets betere tv daarvoor denk ik
Zo erg was 't toch ook weer niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef 3FMaster het volgende:
Shitzooi! Ik ga naar beneden om NEC te zien, mis ik hier een dis van Sirolf, Rammstein![]()
![]()
![]()
![]()
, en Good things end
![]()
![]()
, en bijna een heel topic?!
U riep ? U riep ? U riep ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Christiaan het volgende:
OH MIJN GOD OH MIJN GOD OH MIJN GOD
Nee, maar ik kon er niet op reagerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo erg was 't toch ook weer niet?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Sirolf het volgende:
De aanpassing aan http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm heb ik vandaag afgerond btw, dus nu verschijnen tracks niet pas 10 minuten na het uur, maar gewoon bijna-direct.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Sirolf het volgende:
De aanpassing aan http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm heb ik vandaag afgerond btw, dus nu verschijnen tracks niet pas 10 minuten na het uur, maar gewoon bijna-direct.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza peert m
toedels allemaal
Kredietcrisis en dan betalen voor zoiets als voetbal.quote:
Dat heb je goed gedaan met je teamquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Sirolf het volgende:
Heb ik een team? *kijkt om zich heen*quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan met je team
Was alweer wegquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Piles! [BBC1] Nature's Great Events (met Sir David Attenborough)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |