Damn, dat is wel heel heftig !quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een lijn kan ook krom zijn.
Als ik in 2,5 week al dik 50 pints achterover klok, wil ik niet weten hoeveel dat zou zijn als ik me daar zou vestigen.
Ik denk bij het DJ-overleg (waar ook de Megahit wordt gekozen).quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Jemig Michiel, waar pik je dit soort geruchten toch op???
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik daar zou wonen, zou er iedere week een pallet Guinness in gaan.
Llink-geruchtenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Jemig Michiel, waar pik je dit soort geruchten toch op???
Nee, iets over een misschien wel 3FM Presents-concert.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Llink-geruchten
zit nog ff de nieuwe U2 te luisteren
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel heftig !. Ik las dat Heineken veel verliest in Engeland, maar ik denk dat Guinness jou wel persoonlijk wil sponsoren
Ah. Checkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, iets over een misschien wel 3FM Presents-concert.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het huis ernaast:
[ afbeelding ]
En dan het raam erboven, daar kijk ik nu uit....
ik had toch eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk bij het DJ-overleg (waar ook de Megahit wordt gekozen).
Daar kijk ik nooit naar...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had toch eenals posticonndinges stan?
Die BENEN!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dit blijft toch wel één van m'n favorieten
[ afbeelding ]
he kut, zie het nu, vlak voor rust 2x tegenquote:
Doe het tweede maar es. Doe es gekquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... aan de ene kant wil ik de kinderen van buren niet uit hun slaap halen, maar dit nummer moet je gewoon HARD horen...
Fuck the Kidsquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... aan de ene kant wil ik de kinderen van buren niet uit hun slaap halen, maar dit nummer moet je gewoon HARD horen...
Haha, ik denk inderdaad niet dat wij tegen die gasten opkunnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als dat es kan
.
Hoewel... er zijn vele Ieren die veul meer dan ik drinken![]()
.
Iets met Skin - Carmen Squeezy, oid. Not surequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Pff... vandaag echt GEEN IDEE welk fragment dat is.
Oeh, Lost Prophets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |