Als ik daar zou wonen, zou er iedere week een pallet Guinness in gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verjaardagen moeten missen lijkt mij ook heel moeilijk. De afstand is nu te groot om even heen en weer te reizen. Naja, in elk geval sterkte/plezier daar en niet teveel bier drinken want die verleiding zal wel groot zijn
Super plaat is dat! bijzonder vette clip ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Hey Ya, mwa. Ik vind Ms. Jackson pas echt tof.
Nevah meant to make your daughter cryyyyyyyyyyyyyy!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry Ms. Jackson.. I am for Reeeeeeeaaaaall.. Toch? ;-)
Dat zeker inderdaad!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super plaat is dat! bijzonder vette clip ook.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik daar zou wonen, zou er iedere week een pallet Guinness in gaan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nevah meant to make your daughter cryyyyyyyyyyyyyy!
Doe je dat niet eens via een webwinkel, waarna je alleen nog maar naar de voordeur hoeft te lopen om het pakketje in ontvangst te nemen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen als mijn computer stuk is en ik een nieuw onderdeel moet ophalen..
Aah nee dat meen je niet?! die plaat is vreselijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze Don Diablo zouden bellen zou deze op 1 staan:
Een lijn kan ook krom zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar gaat de lijn
Op een stukke computer kun je ook niet webwinkelen? ;-).quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe je dat niet eens via een webwinkel, waarna je alleen nog maar naar de voordeur hoeft te lopen om het pakketje in ontvangst te nemen?
ja, daar zit ik dan in blije afwachtingquote:
Die verse lucht !quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe je dat niet eens via een webwinkel, waarna je alleen nog maar naar de voordeur hoeft te lopen om het pakketje in ontvangst te nemen?
Whehe, damn daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... zit wat in.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Op een stukke computer kun je ook niet webwinkelen? ;-).
Het huis ernaast:quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
Litton, is die gele deur van jouhou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |