Hoeft toch ook niet eigenlijk... zo blijven ze lekker authentiek... kijk maar wat het succes met een band als Racoon heeft gedaan, die waren vroeger ook cool maar daar is tegenwoordig niks meer van over....quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap echt uit de grond van m'n hart niet waarom deze band niet veul groter is...
mwoah, iemand met zo'n posthistorie schop ik ook liever direct onder de grasmat hoorquote:
En toch ga ik onverdroten verder met mijn zendingswerkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet eigenlijk... zo blijven ze lekker authentiek... kijk maar wat het succes met een band als Racoon heeft gedaan, die waren vroeger ook cool maar daar is tegenwoordig niks meer van over....
Het weer is beter dan bij jullie heb ik het idee...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi L - L. Goed om te lezen dat het verder wel aardig gaat. Is het daar qua weer een beetje te doen? Wil je niet jaloers maken maar hier was het vandaag buiten 25 graden...!
Is dat waar je nu zit ook het geval??
. Lijkt mij verdomd moeilijk om in een compleet ander land je draai te vinden. Ik zou er echt grote moeite mee hebben, denk ik.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de top 3 van Armin van Buuren?
ik ben al lang geleden bekeerd, dus bij mij hoef je niet meer langs te gaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En toch ga ik onverdroten verder met mijn zendingswerk
Des te meer aandacht je ze geeft , des te leuker vinden ze het op om dat podium te staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, iemand met zo'n posthistorie schop ik ook liever direct onder de grasmat hoor
Hé! Als ie met überheld de Greeuw aan het babbelen is, kan dat niet lang genoeg duren!quote:
Eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik luister zelden tot nooit meer naar C & S, evenals naar Giel en dat bevalt uitermate prima
Doe je het weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de discussie gesloten was?
Als ze Don Diablo zouden bellen zou deze op 1 staan:quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de top 3 van Armin van Buuren? Ik verwacht niet dat DJ Tiesto in zijn top 3 zal staan.
doe maar in een babbelsjow ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé! Als ie met überheld de Greeuw aan het babbelen is, kan dat niet lang genoeg duren!
Weet ik niet zeker, maar zou kunnen. Zitten in hetzelfde complex als één van onze parkeergaragesquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leveren jullie parkeerplaatsen aan ze?
ik reageer mij graag af, dus dan hebben we een win-win situatiequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Des te meer aandacht je ze geeft , des te leuker vinden ze het op om dat podium te staan.
Beide K*t nummers... Gelukkig verschillen smaken. Maar hier vind ik echt niks an....quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Hey Ya, mwa. Ik vind Ms. Jackson pas echt tof.
Sorry Ms. Jackson.. I am for Reeeeeeeaaaaall.. Toch? ;-)quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Hey Ya, mwa. Ik vind Ms. Jackson pas echt tof.
Verjaardagen moeten missen lijkt mij ook heel moeilijk. De afstand is nu te groot om even heen en weer te reizen. Naja, in elk geval sterkte/plezier daar en niet teveel bier drinken want die verleiding zal wel groot zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Het weer is beter dan bij jullie heb ik het idee...
Het was moeilijk om mijn moeders verjaardag te missen. En verder is het prima wennen en aanpassen. Het wonen met mensen nu is het moeilijkst. Vooral omdat je anders bent. Maar het gaat goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |