waarschijnlijk wel jaquote:
Op zo'n kleine rot-tv is dat toch niks joh, kijk het morgen wel op mn pcquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tssss. Een aandachtsboog van niks.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Op zo'n kleine rot-tv is dat toch niks joh, kijk het morgen wel op mn pc
das zover rijden iedere keerquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan maar jaarkaartje AZ kopen
Het is live, dan mag dat ook bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me nu pas op dat dit niet echt een foutloze performance is van Editors... zang is niet optimaal
Als jij die jaarkaart dan koopt en vervolgens aan mij geeft...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
das zover rijden iedere keer![]()
Editors![]()
![]()
Mwah.. als ze failliet zijn is er weinig meer om voor te gaan....quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
rudymackay ..even genoeg van berichten rond LLiNK. Fuck it. Wij zijn verhalenvertellers. Geld of niet, we gaan door tot 't bio-naaaaaaaadje.
Wat hij zegt klopt wel , de idealen blijven bestaan met of zonder geldquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah.. als ze failliet zijn is er weinig meer om voor te gaan....
Da's een probleem van de redactie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
sirolf je mag aan de bak
http://www.3fm.nl/page/3fm_playlist_new/hits
empire of the sun staat er 2x in met dezelfde track
Dat klopt wel, maar belangrijke podia om die idealen uit te dragen (radio, tv, internetsite) verdwijnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt wel , de idealen blijven bestaan met of zonder geld
Dat is een waarheid als eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar belangrijke podia om die idealen uit te dragen (radio, tv, internetsite) verdwijnen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als jij die jaarkaart dan koopt en vervolgens aan mij geeft...
You can't blame a guy for trying.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
dan heb ik toch opeens wel erg last van die crisis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |