Die van Paultje volg ik even nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef Timo20 het volgende:Hans: Je avatar. Heb je Paultje nou ook al omgelegd?
KoL zaterdag![]()
Tijd voor een hele pallet platen met 'goodbye' en dingen als 'never leave you' in de titel dus?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Good things end
toepasselijk voor Llink
Ze staan binnenkort in een voorprogramma van een band in de 013, weet effe niet wie...quote:
Dan schreef je het toch verkeerdquote:
Je vorige avatar, dat was toch een afbeelding van paultje, het 3fm kuiken??quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van Paultje volg ik even niet, maar die avatar gaat straks weer aangepast worden. Aan de andere kant schijnt het toch wel weer klote weer te gaan worden..
uuhm dat is goed om te horen dat ze nog bestaan. Ik dacht dat dit ook zo'n serious tallent band was. Maar ze mogen inderdaad wel eens met wat nieuws komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze staan binnenkort in een voorprogramma van een band in de 013, weet effe niet wie...
Maar het wordt tijd voor weer zo'n fijne plaat als deze ja
Hoe snel gaan ze dood dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moeten ze maar niet zo snel doodgaan heh![]()
En filmsquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Over de stelling: internet heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik hele bergen bandjes/artiesten heb ontdekt die anders hoogstwaarschijnlijk buiten m'n gezichtsgehoorsveld zouden zijn gebleven.
jah kwam ik ook achter...maar die bedoel ik dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan schreef je het toch verkeerd![]()
3fm kuiken klopt inderdaad, maar wist eigenlijk niet dat die van paultje kwam. Kan best hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je vorige avatar, dat was toch een afbeelding van paultje, het 3fm kuiken??
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Clitton nog in de race voor de naam van een ratje??
Wat sneuquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
meestal worden ze niet ouder dan twee
ja ach zo is t nou eenmaal.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |