Atlas is ook best wel een aardig programma op 1.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
& 3 op reis. Soms hoor ik Rudy ook wel eens op radio 1, best leuk dan snachts.
ik heb speciaal voor jou even terug gelezen, en zou mij persoonlijk geen reet aantrekken van die eikelquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Edit: Het is een actief-KLB poster. Dus dan weten we het niveau ook meteen weer.
En dat vind je gekquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat plaatje is volgens mij in 1 minuut gemaakt in Paint of Photoshop.
Maximaalquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat plaatje is volgens mij in 1 minuut gemaakt in Paint of Photoshop.
Hoegroot is de kans dat MYA blijft bestaan bij een andere omroep?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef themauster het volgende:
Jammer dat LLink Failliet is maar hopen dat MYA blijft bestaan mischien anders bij een ander omroep
Badly Drawn Boy, leuke artiestquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Michiel zou ik adviseren vrijdag ook even naar MoveYourAss te gaan luisteren. Badly Drawn Boy - Disillusion
() staat op de playlist.
In principe zou het kunnen, maar ik zie zo geen omroep die het over zou kunnen nemen, behalve de VPRO en die willen dan natuurlijk gewoon weer 3VOOR12 op dat tijdstip.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoegroot is de kans dat MYA blijft bestaan bij een andere omroep?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss moet blijven bestaan en LLink ook !!!!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima, maar beetje bedroeft sinds de geluiden dat LLink failliet is
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
MEt mij gaat het goed. Daar dan? Hoe zijn je eerste maanden in Ierland bevallen?
quote:
Het format wijkt volgens mij weinig af aan die van 3voor12. De muziek staat centraal en de focus ligt vooral bij de nieuwe muziek. Overbodig om te zeggen (want het is wel bekend) dat een programma zoals MYA gewoon thuis hoort bij 3FM. 3voor12, MYA zijn voor mij de belangrijkste programma's op 3FM. EkStra weekend is uniek en de AV en MetMichiel luisteren lekker weg. Ik hoop dat 3FM zich op een of andere manier wil inzetten om het programma MYA te behouden voor 3FM..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
Als er vanavond nog niks bekend is, denk ik dat Giel er morgen wel aandacht aan besteed. En anders is 't wel op Twitter te lezen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen es ff checken of wij nog iets van LLink hebben te vorderen...
gewoon een keer over reacties heen leren lezen, je kan nou eenmaal slecht met kritieken omgaan, stap er dan gewoon overheen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Juh. Laat ie maar tegen Danny lopen jammeren dat iemand z'n muzieksmaak niet waardeert, en niet tegen mij.
0,0quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Leveren jullie parkeerplaatsen aan ze?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen es ff checken of wij nog iets van LLink hebben te vorderen...
tis wel n vrolijk liedjequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:09 schreef Againzender het volgende:
* DING DONG *
the sound of the underground
Moi L - Lquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Hier alles goed! Sommige dingen heel goed. Andere dingen minder... Maar dat heb je altijd. Soms mis je dingen en soms is het moeilijk te adjusten...
Wat lees ik nu: LLINK bijna failliet?
Ik ben lid, heeft dus niet geholpen. En dan moeten we 3opreis en Move your Ass gaan missen... Minder, want dan kan het zijn dat er een tv zender zonder stijl op tv komt....![]()
zou t? lijkt me leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Sander weer. Misschien vervangt hij Corton wel??
Ik ga niet slecht met kritieken om. Kritiek bestaat ook uit onderbouwing. 'Ga ergens anders lopen jammeren' is geen onderbouwing. Da's gewoon zeiken. Ik haat zeikerds. Hij post ook nog eens in KLB wat mijn vermoeden over hem bevestigd. Dahaag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon een keer over reacties heen leren lezen, je kan nou eenmaal slecht met kritieken omgaan, stap er dan gewoon overheen.
Sander Guis hoop ik en niet Sander L toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Sander weer. Misschien vervangt hij Corton wel??
Guisie inderdaadquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sander Guis hoop ik en niet Sander L toch?
Kom jij wel is buiten danquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi L - L. Goed om te lezen dat het verder wel aardig gaat. Is het daar qua weer een beetje te doen? Wil je niet jaloers maken maar hier was het vandaag buiten 25 graden...!
Is dat waar je nu zit ook het geval??
. Lijkt mij verdomd moeilijk om in een compleet ander land je draai te vinden. Ik zou er echt grote moeite mee hebben, denk ik.
Take it easy, Take a Sisiquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga niet slecht met kritieken om. Kritiek bestaat ook uit onderbouwing. 'Ga ergens anders lopen jammeren' is geen onderbouwing. Da's gewoon zeiken. Ik haat zeikerds. Hij post ook nog eens in KLB wat mijn vermoeden over hem bevestigd. Dahaag!
Is de discussie over dat ik nergens tegen kan nu afgelopen? Mooi! Kan ik weer rustig verder leven.
Sander L was al niet bij de C&S show, dus dat lijkt mij sterkquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sander Guis hoop ik en niet Sander L toch?
Oh dat wist ik niet, ik luister zelden tot nooit meer naar C & S, evenals naar Giel en dat bevalt uitermate primaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sander L was al niet bij de C&S show, dus dat lijkt mij sterk
Nee, je hapt te snelquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga niet slecht met kritieken om. Kritiek bestaat ook uit onderbouwing. 'Ga ergens anders lopen jammeren' is geen onderbouwing. Da's gewoon zeiken. Ik haat zeikerds. Hij post ook nog eens in KLB wat mijn vermoeden over hem bevestigd. Dahaag!
Is de discussie over dat ik nergens tegen kan nu afgelopen? Mooi! Kan ik weer rustig verder leven.
Met je verkeerde been uit bed gestapt vandaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
C&S gaat eigenlijk vrij goed de laatste tijd. Giel negeer ik ook, dan staat de radio op Radio 2.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik luister zelden tot nooit meer naar C & S, evenals naar Giel en dat bevalt uitermate prima
Hoeft toch ook niet eigenlijk... zo blijven ze lekker authentiek... kijk maar wat het succes met een band als Racoon heeft gedaan, die waren vroeger ook cool maar daar is tegenwoordig niks meer van over....quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap echt uit de grond van m'n hart niet waarom deze band niet veul groter is...
mwoah, iemand met zo'n posthistorie schop ik ook liever direct onder de grasmat hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |