geweldigquote:
Wat ik nog veel verbazingwekkender vind is dat Will Young en Girls Aloud nog blijken te bestaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Duffy wins best British female ar Brit Awards
Tsja...
Anders noem je er een TheZapster. Vind 'ie vast leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
vrijdag ga ik twee ratties halen....![]()
de eerste gaat Cuba Libre heten en die andere Bom Voiage
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Anders noem je er een TheZapster. Vind 'ie vast leuk
TheVulturequote:
Zijn met nieuwe cd bezigquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
The Sheer, daar hoor je ook niet veel meer van
Jemig ga je iedere week nu ratjes halenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
vrijdag ga ik twee ratties halen....![]()
de eerste gaat Cuba Libre heten en die andere Bom Voiage
Omroep heeft er ook boete voor gekregenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:43 schreef Againzender het volgende:
Heeft Giel destijds niet 911 gebeld? Centraliste was heel serieus, totdat ze er achter kwam dat het een grap was...
echtquote:
Bedoel je niet Bon Voyage?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt![]()
[ afbeelding ]
en dit word Bom Voiage
[ afbeelding ]
moeten ze maar niet zo snel doodgaan hehquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jemig ga je iedere week nu ratjes halen
neeh johquote:
Die Bom Voiage. Evil eyesquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt![]()
[ afbeelding ]
die zwarte is The Fonz en die bruine The Hoff....beebie ratjes![]()
en dit word Bom Voiage
[ afbeelding ]
en dit Cuba Libre
[ afbeelding ]
(die opstaat)
Instant replacementquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moeten ze maar niet zo snel doodgaan heh![]()
[..]
neeh joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |