Anders laat je je even trollen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel kost zo'n importbruidje incl. tekening nou precies NG?
ja, dat kan toch niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef behangplakker het volgende:
NG heeft een zusje?![]()
En NG, zet die Lapo in de TT dan
Adelante en Bio zijn wel aardig, die doen verzoekjesquote:
Nee, maar ik zei zo het is toch tyfes en jij zo nee het is tyfus!1EINZquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe ja, want tyfes zeggen ipv tyfus is natuurlijk een ontzettende troll.
Well done
Wat is een smaatje?quote:
Als je ze haalt zijn ze gratisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel kost zo'n importbruidje incl. tekening nou precies NG?
Nee. Matig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei zo het is toch tyfes en jij zo nee het is tyfus!1EINZ
en toen werd je getrolled.
Ik ben trots op je, jongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
EINDELIJK, GODVER, HET MOCHT EENS TIJD WORDEN, ZIE JE DIT IQM, LAPO VOOR MIJ, VOOR MIJ JA !!!!
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei zo het is toch tyfes en jij zo nee het is tyfus!1EINZ
en toen werd je getrolled.
omdat ie hendig sjiek is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom post je die foto elke keer?
Haha link naar die site aub. Deze zijn beter dan die met die zwarte randen er omheenquote:
Ik heb er gewoon een paar van ED gehaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha link naar die site aub. Deze zijn beter dan die met die zwarte randen er omheen
Wat is ED?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een paar van ED gehaald.
http://encyclopediadramatica.com/Buzzkillquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha link naar die site aub. Deze zijn beter dan die met die zwarte randen er omheen
Ik bedoelde meer van; je bent een faler omdat je smaatje zei terwijl het smatje is.quote:
Wel een typischequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Deze moest ik ook om lachen:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij wat hendig sjiek is?quote:
Je bent pas de vijfde die het vraagt vandaag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar blijft mijn tekening eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een paar van ED gehaald.
Wat bedoel je? Je hebt het over hiphop en nu wil ik ook meepratenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Was jij niet van de hip-hop en sjit?
Wat vind je hiervan? Dit was de cd toen ik in Australie was!
Qua hip-hop dan he, was op een verjaardag en iedereen kende de hele cd! Was wel vet!
Waarvan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gluurder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voordat ik lid was, was ik voyeur.
quote:
Daarnaast heeft de mijne prioriteit, ik gaf je 5 dagen, weet je nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantie
Haha, je moet het alleen doen als je het leuk vindt hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantie
quote:
Maar dat is wd niet.quote:
Ik mocht er niet eens meer over beginnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Indirect begin je er nu over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mocht er niet eens meer over beginnen![]()
Oja, goede avond iedereen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mocht er niet eens meer over beginnen![]()
Oja, goede avond iedereen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Indirect begin je er nu over.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een grappige foto van crane, maar die mag ik niet posten
Newbies in de SC hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dit trouwens voor een falende TT?Slaan we na het thema ook de TT maar over?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dit trouwens voor een falende TT?Slaan we na het thema ook de TT maar over?
Ik vind je wel lief hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar niet tegen jou! Daarbij sluit ik me aan bij BT... je moet het alleen doen als je het leuk vind.
Zal er niet meer over beginnen okee
misschien ga je me dan nog aardig vinden.
Klinkt wel vetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan? Dit was de cd toen ik in Australie was!
Qua hip-hop dan he, was op een verjaardag en iedereen kende de hele cd! Was wel vet!
Ik ben dikke fan sindsdien!!!!
quote:
Hey bolletje!quote:
Een echte SCer heeft altijd een tabje openstaan met het nieuwe topic MET thema en TT, ongeacht of je de LAPO hebt of niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij wilde records breken met openen
TTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte SCer heeft altijd een tabje openstaan met het nieuwe topic MET thema en TT, ongeacht of je de LAPO hebt of niet.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte SCer heeft altijd een tabje openstaan met het nieuwe topic MET thema en TT, ongeacht of je de LAPO hebt of niet.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
weet iemand waar ik die slippers kan kopen?
quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Een echte SC-er gebruikt voor meer dan 90% PI's!!!!!
Ik heb jou al een keer aangeraaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb daar Havianas gekocht met een australische vlag als logo en van vans normale met zwart-wit geblokt aan de bovenkant!!!
Ik ben stoer, wie wil mij aanraken?
Inwendig, zeker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb jou al een keer aangeraakt
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb jou al een keer aangeraakt
Somebody likes this nummerquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ga chillen. Hou van jullie allemaal!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Somebody likes this nummer
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij wil gewoon doen alsof je perfect bij hem past.
Ik wilde net zeggen: "Dat heb ik toch nooit tegen je gezegd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij vindt mij ook een mongooltje!Het is oké.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
'Je lijkt op een mongooltje met je neurotische één-nummer-luistergedrag.'
Kijk, het bewijs!
Je kan best grappig zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij wil gewoon doen alsof je perfect bij hem past.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
'Je lijkt op een mongooltje met je neurotische één-nummer-luistergedrag.'
Kijk, het bewijs!
En jij wel flauw, met je I lol'd topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan best grappig zijn.Much better than yesterday.
Ja, maar leuk flauw. En niet zo voorspelbaar flauw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En jij wel flauw, met je I lol'd topic.
Kankernummer.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan best grappig zijn.Much better than yesterday.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
De SC is gay nu. En zo nog iets meer, ik ga!
VERDOMME IK WAS EERSTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Het is hier best wel saai. Dus ik verkies mijn douche boven jullietot laturrr
!
Ja, ga jij maar lekker naar je douche, alsof die Mel Gibson foto's kan voorzien van leuke teksten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
!
QFTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Een echte SC-er gebruikt voor meer dan 90% PI's!!!!!
KANKERNEWBIEquote:
en dan zelf geen PI gebruikenquote:
Inderdaad. De SC is niet saai, want wij zijn er in al onze awesomeness!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
Mensen die gaan en dan nog ff zeggen dat de SC saai is.
Hihi.quote:
I'll be back.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
Mensen die gaan en dan nog ff zeggen dat de SC saai is.
Ik dacht net, 'Hee.. Waarom is BobbyB hier? Het is toch weekend..'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. De SC is niet saai, want wij zijn er in al onze awesomeness!
Rawr!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij geniaal schatje.
Weet je hoe klein Bt's douche is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Alsof jullie BT's douche niet boven de SC zouden plaatsen.
quote:
Jij gebruikt ook maar 0,01% een pi.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht net, 'Hee.. Waarom is BobbyB hier? Het is toch weekend..'
En toen kwam het in me op dat het dinsdag is
Ik heb liever jouw douche!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Alsof jullie BT's douche niet boven de SC zouden plaatsen.
Friday I'm in lovequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.
Wat vind je van The Cure?
Daar luister ik nu naar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.
Wat vind je van The Cure?
Ja. Jij doet het tenslotte ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]En jij houdt bij wanneer ik online ben?
[..]
Ik heb liever jouw douche!
Euh, nee. Zo boeiend vind ik douches van andere mensen niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zou wíllen dat je iets wist over mijn douche!
Ja, laten we het de hele tijd over Bt hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
Mensen die gaan en dan nog ff zeggen dat de SC saai is en dan toch blijven hangen.
Oh, sorry, hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, laten we het de hele tijd over Bt hebben.
Welke?quote:
Ik gebruik ze de laatste tijd ook vaker, maar dan alleen als het ook daadwerkelijk wat toevoegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
Ik gebruik laatste maanden wel voor meer dan 90% PI's, en het is irritant als mensen ze nooit gebruiken
Heb jij ook een douche dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Welke zeep of douchegel zal ik gebruiken?
Die ene daar op dat schapje. Ja die ja, helemaal links.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nou maar, het is toch saai hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nog beterquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb jij ook een douche dan?
posticons!quote:
Wauwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de cure geweldig!
Potverdeuri die heb ik nog niet, even downloaden.quote:
Volgens mij heb ik zo'n waterbesparende douchekop, het is echt drie keer niets met die waterdrukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst mijn water-bespaarder uit gehaald, nu heb ik iig iets meer druk, maar veel is het nog niet...
Dat doet IQMquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Jij doet het tenslotte ook altijd bij mij
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gebruik ze de laatste tijd ook vaker, maar dan alleen als het ook daadwerkelijk wat toevoegd.
Heiligschennis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Potverdeuri die heb ik nog niet, even downloaden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Potverdeuri die heb ik nog niet, even downloaden.
Kan best leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga biertappert worden als bijbaan.
Jawel, want door jou heeft ze haar online status uitgezet.quote:
Meidenmagneetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga biertappert worden als bijbaan.
Djiezus, vrouwmensch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ooh sorry, zullen we het even over jou hebben?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, gaan vrouwen nu naast moeilijk doen over welke kleren ze gaan dragen, nu ook al 3 kwartier doen over het uitzoeken van de juiste zeep?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
De onderste, omdat ie op chocola lijkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Pics?quote:
Boehoe. Moet ze maar niet zo vaak nog een gekleurd icoontje hebben nadat ze wegging, dat het me is gaan opvallen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want door jou heeft ze haar online status uitgezet.
De eerste, want de rest is zonde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Mwa, ik herken dat wel.:D Ik zeg ook zo vaak dat ik ga en dan blijf ik nog een half uur hangenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Boehoe. Moet ze maar niet zo vaak nog een gekleurd icoontje hebben nadat ze wegging, dat het me is gaan opvallen.
Nee maar als jij er bent gaat het vaak alleen om jou, of ben ik blind?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh sorry, zullen we het even over jou hebben?
Voel je je dan beter?
WILLOWquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef gers het volgende:
even een kwaliteitsinjectie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
WTF elk zeepje voor een ander lichaamsdeel ofzo
Die eerste ruikt wel lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fuck, dat heb ik ook nog![]()
[ afbeelding ]
oeh en deze:
[ afbeelding ]
quote:
Wat een lelijke tegels heb jij.quote:
Hangt er wel vanaf in wat voor tent je zitquote:
Jij douchet heul niet met z'n 2'en.quote:
Je bent blind want het gaat tegenwoordig over wolvendagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar als jij er bent gaat het vaak alleen om jou, of ben ik blind?
Hey kankerjosti!quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij douchet heul niet met z'n 2'en.
Ja maar die voelt een beetje viezig aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
De onderste, omdat ie op chocola lijkt.
Hoezo zondequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De eerste, want de rest is zonde.
Nou, dat idee heb ik toch niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kan toch ook vragen stellen, dingen zeggen en afscheid nemen, zoals Bt. dat doet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las tepelsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]BT! Hij vind je tegels lelijk!
Haha nee inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die eerste ruikt wel lekker. Maar die CK is echt niet fijn om mee te douchen
. Geen wonder dat je die gratis bij je parfum krijgt
.
Oh ja die ook ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent blind want het gaat tegenwoordig over wolvendagen.
Wat is dat nou weer voor kapsel...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef gers het volgende:
even een kwaliteitsinjectie
[ afbeelding ]
Omdat appel!quote:
Jij een eenzaam typje bent. Notabene, je had niet eens een douchequote:
Ik ookquote:
Als hij er bij was geweest op die foto had hij wel naar iets anders gekeken dan naar de tegelsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]BT! Hij vind je tegels lelijk!
Maar heb je al gekozen welke je gaat gebruiken? Dat chocolade ding zag er wel lekker uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee inderdaadniemand gebruikt 'm ook bij ons.
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kan toch ook vragen stellen, dingen zeggen en afscheid nemen, zoals Bt. dat doet.
Handig joh, draadloos internet in de douche.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
!
Eenzaam?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij een eenzaam typje bent. Notabene, je had niet eens een douche.
Ja, naar de collectie zeepjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Als hij er bij was geweest op die foto had hij wel naar iets anders gekeken dan naar de tegels
Zo zijn mannen, Fasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.
Ja maar die heeft een viezig laagje, en als je m vastpakt bij het chocolade gedeelte komt er overal chocospul op je handenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar heb je al gekozen welke je gaat gebruiken? Dat chocolade ding zag er wel lekker uit.
Whut?quote:
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb gardequote:
Boehoe. Verschil moet er zijn. Sommigen weten nou eenmaal beter de aandacht op zich te vestigen dan anderen. Kan gebeuren, hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.
Ik heb 1 keer in bad zitten internettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Handig joh, draadloos internet in de douche.
Wat moet ik aantrekken met carnavalquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eenzaam?En het is bij BT zei ik toch?
Haha oke, you go girl! Je bent pas een half uur uitgelopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een viezig laagje, en als je m vastpakt bij het chocolade gedeelte komt er overal chocospul op je handen!
Ik denk dat ik voor summer rain ga!
Maar die had ik al gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb garde
Doe dat ene wat ik gaf je op msn.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
Oh, nu ligt het aan de mannenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, you go girl! Je bent pas een half uur uitgelopen.
Andrelón.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahasnelle keuze vind ik
en nu ga ik echt
!
Of nee, wáchtwat moet ik nou toch voor shampoo gebruiken?
Overal? Maar doe jezelf een lol en koop die sjaal maar gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Iemand enig idee waar je zo'n soort sjaal kan kopen?
[ afbeelding ]I know, Lil Wayne
Ik ben heel Groningen door gestruind, in alle gangbare winkels niks kunnen vinden.
L'oreal, omdat je het waard bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahasnelle keuze vind ik
en nu ga ik echt
!
Of nee, wáchtwat moet ik nou toch voor shampoo gebruiken?
Moet dan eerst pics zien, anders weet ik niet wat voor haar je hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor gekleurd haar of voor bruin haar?
Markt bij de turkentotten turkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Ik ben heel Groningen door gestruind, in alle gangbare winkels niks kunnen vinden.
Hihi, ik moest giechelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
L'oreal, omdat je het waard bent.
Waarom bemoei jij je er altijd mee?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Boehoe. Verschil moet er zijn. Sommigen weten nou eenmaal beter de aandacht op zich te vestigen dan anderen. Kan gebeuren, hè.
Exactly.quote:
Hey BT je haar danst.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, ik moest giechelen.
Maar ik heb niet eens L'oreal verdommeik ga voor Andrelon levendig bruin
!
Zien die ook eens tieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik voor GTSTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Informeer ons ook even hoeveel tegels erin je badkamer zitten, hoeveel ml. shampoo je gebruikt, van wat voor merk je handdoek is en hoeveel minuten je voor de spiegel zal staan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dat valt een beetje tegen eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
psssh, charlotte zorgt dat ze bij elkaar komenquote:
Ok, dan zien die dus eens faaltieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat valt een beetje tegen eigenlijk.
In t grijs-zwart zijn ze best kick.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Overal? Maar doe jezelf een lol en koop die sjaal maar gewoon helemaal niet!
Ovale tieten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, dan zien die dus eens faaltieten.
Omdat je hier op mij reageert, misschien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er altijd mee?
Alto-winkels?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je hier op mij reageert, misschien?
Omdat jij in mijn ogen iets verwoordt waar ik het niet mee eens ben. Of althans, anders zie. Dus zeg ik er wat van. Als je dat niet wil, moet je niet op een forum posten.quote:
Dag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar!!!!
Tjuus!
Kijk, dit soort op zichzelf staande opmerkingen die maar weinig mensen zullen snappen, nodigen dus niet uit tot veel reacties, hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens: "did someone put Baby in the corner?"
HAHAHA
Hihi.quote:
Yea..... NO.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
IQM heeft de volgende sc alvast gereed zijn
FRUSTRATIE?!?w?!w?1?W1quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
IQM heeft de volgende sc alvast gereed zijn
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik drink Fristi en Chocomel tegelijk.
Nee, jaloerzie.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ja godverdomme, nu post ik zeker en wil ik daarna posten om de LAPO te pakken, kan het weer niet omdat je niet zo snel twee reacties na elkaar mag posten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |