Anders laat je je even trollen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel kost zo'n importbruidje incl. tekening nou precies NG?
ja, dat kan toch niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef behangplakker het volgende:
NG heeft een zusje?![]()
En NG, zet die Lapo in de TT dan
Adelante en Bio zijn wel aardig, die doen verzoekjesquote:
Nee, maar ik zei zo het is toch tyfes en jij zo nee het is tyfus!1EINZquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe ja, want tyfes zeggen ipv tyfus is natuurlijk een ontzettende troll.
Well done
Wat is een smaatje?quote:
Als je ze haalt zijn ze gratisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:42 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel kost zo'n importbruidje incl. tekening nou precies NG?
Nee. Matig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei zo het is toch tyfes en jij zo nee het is tyfus!1EINZ
en toen werd je getrolled.
Ik ben trots op je, jongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
EINDELIJK, GODVER, HET MOCHT EENS TIJD WORDEN, ZIE JE DIT IQM, LAPO VOOR MIJ, VOOR MIJ JA !!!!
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei zo het is toch tyfes en jij zo nee het is tyfus!1EINZ
en toen werd je getrolled.
omdat ie hendig sjiek is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom post je die foto elke keer?
Haha link naar die site aub. Deze zijn beter dan die met die zwarte randen er omheenquote:
Ik heb er gewoon een paar van ED gehaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha link naar die site aub. Deze zijn beter dan die met die zwarte randen er omheen
Wat is ED?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een paar van ED gehaald.
http://encyclopediadramatica.com/Buzzkillquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha link naar die site aub. Deze zijn beter dan die met die zwarte randen er omheen
Ik bedoelde meer van; je bent een faler omdat je smaatje zei terwijl het smatje is.quote:
Wel een typischequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Deze moest ik ook om lachen:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij wat hendig sjiek is?quote:
Je bent pas de vijfde die het vraagt vandaag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar blijft mijn tekening eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een paar van ED gehaald.
Wat bedoel je? Je hebt het over hiphop en nu wil ik ook meepratenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Was jij niet van de hip-hop en sjit?
Wat vind je hiervan? Dit was de cd toen ik in Australie was!
Qua hip-hop dan he, was op een verjaardag en iedereen kende de hele cd! Was wel vet!
Waarvan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gluurder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voordat ik lid was, was ik voyeur.
quote:
Daarnaast heeft de mijne prioriteit, ik gaf je 5 dagen, weet je nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantie
Haha, je moet het alleen doen als je het leuk vindt hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantie
quote:
Maar dat is wd niet.quote:
Ik mocht er niet eens meer over beginnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Indirect begin je er nu over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mocht er niet eens meer over beginnen![]()
Oja, goede avond iedereen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mocht er niet eens meer over beginnen![]()
Oja, goede avond iedereen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Indirect begin je er nu over.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een grappige foto van crane, maar die mag ik niet posten
Newbies in de SC hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dit trouwens voor een falende TT?Slaan we na het thema ook de TT maar over?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dit trouwens voor een falende TT?Slaan we na het thema ook de TT maar over?
Ik vind je wel lief hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar niet tegen jou! Daarbij sluit ik me aan bij BT... je moet het alleen doen als je het leuk vind.
Zal er niet meer over beginnen okee
misschien ga je me dan nog aardig vinden.
Klinkt wel vetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan? Dit was de cd toen ik in Australie was!
Qua hip-hop dan he, was op een verjaardag en iedereen kende de hele cd! Was wel vet!
Ik ben dikke fan sindsdien!!!!
quote:
Hey bolletje!quote:
Een echte SCer heeft altijd een tabje openstaan met het nieuwe topic MET thema en TT, ongeacht of je de LAPO hebt of niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hij wilde records breken met openen
TTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte SCer heeft altijd een tabje openstaan met het nieuwe topic MET thema en TT, ongeacht of je de LAPO hebt of niet.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte SCer heeft altijd een tabje openstaan met het nieuwe topic MET thema en TT, ongeacht of je de LAPO hebt of niet.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
weet iemand waar ik die slippers kan kopen?
quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Een echte SC-er gebruikt voor meer dan 90% PI's!!!!!
Ik heb jou al een keer aangeraaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb daar Havianas gekocht met een australische vlag als logo en van vans normale met zwart-wit geblokt aan de bovenkant!!!
Ik ben stoer, wie wil mij aanraken?
Inwendig, zeker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb jou al een keer aangeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |