Wat bedoel je? Je hebt het over hiphop en nu wil ik ook meepratenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Was jij niet van de hip-hop en sjit?
Wat vind je hiervan? Dit was de cd toen ik in Australie was!
Qua hip-hop dan he, was op een verjaardag en iedereen kende de hele cd! Was wel vet!
Waarvan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Was jij niet van de hip-hop en sjit?
Wat vind je hiervan?
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar blijft mijn tekening eigenlijk?
Gluurder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voordat ik lid was, was ik voyeur.
quote:
Daarnaast heeft de mijne prioriteit, ik gaf je 5 dagen, weet je nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantie
Haha, je moet het alleen doen als je het leuk vindt hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja. Iets met druk en school en volgende week heb ik vakantie
quote:
Maar dat is wd niet.quote:
Ik mocht er niet eens meer over beginnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar blijft mijn tekening eigenlijk?
Indirect begin je er nu over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mocht er niet eens meer over beginnen![]()
Oja, goede avond iedereen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mocht er niet eens meer over beginnen![]()
Oja, goede avond iedereen!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Indirect begin je er nu over.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een grappige foto van crane, maar die mag ik niet posten
Newbies in de SC hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dit trouwens voor een falende TT?Slaan we na het thema ook de TT maar over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |