Moet dan eerst pics zien, anders weet ik niet wat voor haar je hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor gekleurd haar of voor bruin haar?
Markt bij de turkentotten turkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Iemand enig idee waar je zo'n soort sjaal kan kopen?
[ afbeelding ]I know, Lil Wayne
Ik ben heel Groningen door gestruind, in alle gangbare winkels niks kunnen vinden.
Hihi, ik moest giechelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
L'oreal, omdat je het waard bent.
Waarom bemoei jij je er altijd mee?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Boehoe. Verschil moet er zijn. Sommigen weten nou eenmaal beter de aandacht op zich te vestigen dan anderen. Kan gebeuren, hè.
Exactly.quote:
Hey BT je haar danst.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, ik moest giechelen.
Maar ik heb niet eens L'oreal verdommeik ga voor Andrelon levendig bruin
!
Zien die ook eens tieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb garde
Oke, dan ga ik voor GTSTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Informeer ons ook even hoeveel tegels erin je badkamer zitten, hoeveel ml. shampoo je gebruikt, van wat voor merk je handdoek is en hoeveel minuten je voor de spiegel zal staan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dat valt een beetje tegen eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Ik ben heel Groningen door gestruind, in alle gangbare winkels niks kunnen vinden.
psssh, charlotte zorgt dat ze bij elkaar komenquote:
Ok, dan zien die dus eens faaltieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat valt een beetje tegen eigenlijk.
In t grijs-zwart zijn ze best kick.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Overal? Maar doe jezelf een lol en koop die sjaal maar gewoon helemaal niet!
Ovale tieten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, dan zien die dus eens faaltieten.
Omdat je hier op mij reageert, misschien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er altijd mee?
Alto-winkels?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je hier op mij reageert, misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |