Handig joh, draadloos internet in de douche.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Het is hier best wel saai. Dus ik verkies mijn douche boven jullietot laturrr
!
Eenzaam?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij een eenzaam typje bent. Notabene, je had niet eens een douche.
Ja, naar de collectie zeepjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Als hij er bij was geweest op die foto had hij wel naar iets anders gekeken dan naar de tegels
Zo zijn mannen, Fasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.
Ja maar die heeft een viezig laagje, en als je m vastpakt bij het chocolade gedeelte komt er overal chocospul op je handenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar heb je al gekozen welke je gaat gebruiken? Dat chocolade ding zag er wel lekker uit.
Whut?quote:
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb gardequote:
Boehoe. Verschil moet er zijn. Sommigen weten nou eenmaal beter de aandacht op zich te vestigen dan anderen. Kan gebeuren, hč.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.
Ik heb 1 keer in bad zitten internettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Handig joh, draadloos internet in de douche.
Wat moet ik aantrekken met carnavalquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eenzaam?En het is bij BT zei ik toch?
Haha oke, you go girl! Je bent pas een half uur uitgelopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een viezig laagje, en als je m vastpakt bij het chocolade gedeelte komt er overal chocospul op je handen!
Ik denk dat ik voor summer rain ga!
Maar die had ik al gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb garde
Doe dat ene wat ik gaf je op msn.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb garde
Oh, nu ligt het aan de mannenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, you go girl! Je bent pas een half uur uitgelopen.
Andrelón.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahasnelle keuze vind ik
en nu ga ik echt
!
Of nee, wáchtwat moet ik nou toch voor shampoo gebruiken?
Overal? Maar doe jezelf een lol en koop die sjaal maar gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Iemand enig idee waar je zo'n soort sjaal kan kopen?
[ afbeelding ]I know, Lil Wayne
Ik ben heel Groningen door gestruind, in alle gangbare winkels niks kunnen vinden.
L'oreal, omdat je het waard bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahasnelle keuze vind ik
en nu ga ik echt
!
Of nee, wáchtwat moet ik nou toch voor shampoo gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |