WILLOWquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef gers het volgende:
even een kwaliteitsinjectie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
WTF elk zeepje voor een ander lichaamsdeel ofzo
Die eerste ruikt wel lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fuck, dat heb ik ook nog![]()
[ afbeelding ]
oeh en deze:
[ afbeelding ]
quote:
Wat een lelijke tegels heb jij.quote:
Hangt er wel vanaf in wat voor tent je zitquote:
Jij douchet heul niet met z'n 2'en.quote:
Je bent blind want het gaat tegenwoordig over wolvendagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar als jij er bent gaat het vaak alleen om jou, of ben ik blind?
Hey kankerjosti!quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij douchet heul niet met z'n 2'en.
Ja maar die voelt een beetje viezig aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
De onderste, omdat ie op chocola lijkt.
Hoezo zondequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De eerste, want de rest is zonde.
Nou, dat idee heb ik toch niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij kan toch ook vragen stellen, dingen zeggen en afscheid nemen, zoals Bt. dat doet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las tepelsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]BT! Hij vind je tegels lelijk!
Haha nee inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die eerste ruikt wel lekker. Maar die CK is echt niet fijn om mee te douchen
. Geen wonder dat je die gratis bij je parfum krijgt
.
Oh ja die ook ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent blind want het gaat tegenwoordig over wolvendagen.
Wat is dat nou weer voor kapsel...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef gers het volgende:
even een kwaliteitsinjectie
[ afbeelding ]
Omdat appel!quote:
Jij een eenzaam typje bent. Notabene, je had niet eens een douchequote:
Ik ookquote:
Als hij er bij was geweest op die foto had hij wel naar iets anders gekeken dan naar de tegelsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]BT! Hij vind je tegels lelijk!
Maar heb je al gekozen welke je gaat gebruiken? Dat chocolade ding zag er wel lekker uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee inderdaadniemand gebruikt 'm ook bij ons.
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kan toch ook vragen stellen, dingen zeggen en afscheid nemen, zoals Bt. dat doet.
Handig joh, draadloos internet in de douche.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Het is hier best wel saai. Dus ik verkies mijn douche boven jullietot laturrr
!
Eenzaam?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij een eenzaam typje bent. Notabene, je had niet eens een douche.
Ja, naar de collectie zeepjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Als hij er bij was geweest op die foto had hij wel naar iets anders gekeken dan naar de tegels
Zo zijn mannen, Fasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.
Ja maar die heeft een viezig laagje, en als je m vastpakt bij het chocolade gedeelte komt er overal chocospul op je handenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar heb je al gekozen welke je gaat gebruiken? Dat chocolade ding zag er wel lekker uit.
Whut?quote:
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb gardequote:
Boehoe. Verschil moet er zijn. Sommigen weten nou eenmaal beter de aandacht op zich te vestigen dan anderen. Kan gebeuren, hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik maar bij Bt reageert iedereen veel meer.
Ik heb 1 keer in bad zitten internettenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Handig joh, draadloos internet in de douche.
Wat moet ik aantrekken met carnavalquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eenzaam?En het is bij BT zei ik toch?
Haha oke, you go girl! Je bent pas een half uur uitgelopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een viezig laagje, en als je m vastpakt bij het chocolade gedeelte komt er overal chocospul op je handen!
Ik denk dat ik voor summer rain ga!
Maar die had ik al gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
prima bt heeft net naaktpics gestuurd naar de vaste klb garde
Doe dat ene wat ik gaf je op msn.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
Oh, nu ligt het aan de mannenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, you go girl! Je bent pas een half uur uitgelopen.
Andrelón.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahasnelle keuze vind ik
en nu ga ik echt
!
Of nee, wáchtwat moet ik nou toch voor shampoo gebruiken?
Overal? Maar doe jezelf een lol en koop die sjaal maar gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Iemand enig idee waar je zo'n soort sjaal kan kopen?
[ afbeelding ]I know, Lil Wayne
Ik ben heel Groningen door gestruind, in alle gangbare winkels niks kunnen vinden.
L'oreal, omdat je het waard bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahasnelle keuze vind ik
en nu ga ik echt
!
Of nee, wáchtwat moet ik nou toch voor shampoo gebruiken?
Moet dan eerst pics zien, anders weet ik niet wat voor haar je hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor gekleurd haar of voor bruin haar?
Markt bij de turkentotten turkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Ik ben heel Groningen door gestruind, in alle gangbare winkels niks kunnen vinden.
Hihi, ik moest giechelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
L'oreal, omdat je het waard bent.
Waarom bemoei jij je er altijd mee?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Boehoe. Verschil moet er zijn. Sommigen weten nou eenmaal beter de aandacht op zich te vestigen dan anderen. Kan gebeuren, hè.
Exactly.quote:
Hey BT je haar danst.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, ik moest giechelen.
Maar ik heb niet eens L'oreal verdommeik ga voor Andrelon levendig bruin
!
Zien die ook eens tieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik voor GTSTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Informeer ons ook even hoeveel tegels erin je badkamer zitten, hoeveel ml. shampoo je gebruikt, van wat voor merk je handdoek is en hoeveel minuten je voor de spiegel zal staan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dat valt een beetje tegen eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
psssh, charlotte zorgt dat ze bij elkaar komenquote:
Ok, dan zien die dus eens faaltieten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat valt een beetje tegen eigenlijk.
In t grijs-zwart zijn ze best kick.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Overal? Maar doe jezelf een lol en koop die sjaal maar gewoon helemaal niet!
Ovale tieten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, dan zien die dus eens faaltieten.
Omdat je hier op mij reageert, misschien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er altijd mee?
Alto-winkels?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef CylonNL het volgende:
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je hier op mij reageert, misschien?
Omdat jij in mijn ogen iets verwoordt waar ik het niet mee eens ben. Of althans, anders zie. Dus zeg ik er wat van. Als je dat niet wil, moet je niet op een forum posten.quote:
Dag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar!!!!
Tjuus!
Kijk, dit soort op zichzelf staande opmerkingen die maar weinig mensen zullen snappen, nodigen dus niet uit tot veel reacties, hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens: "did someone put Baby in the corner?"
HAHAHA
Hihi.quote:
Yea..... NO.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
IQM heeft de volgende sc alvast gereed zijn
FRUSTRATIE?!?w?!w?1?W1quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
IQM heeft de volgende sc alvast gereed zijn
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik drink Fristi en Chocomel tegelijk.
Nee, jaloerzie.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ja godverdomme, nu post ik zeker en wil ik daarna posten om de LAPO te pakken, kan het weer niet omdat je niet zo snel twee reacties na elkaar mag posten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |