Daar luister ik nu naar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.
Wat vind je van The Cure?
Ja. Jij doet het tenslotte ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]En jij houdt bij wanneer ik online ben?
[..]
Ik heb liever jouw douche!
Euh, nee. Zo boeiend vind ik douches van andere mensen niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zou wíllen dat je iets wist over mijn douche!
Ja, laten we het de hele tijd over Bt hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
Mensen die gaan en dan nog ff zeggen dat de SC saai is en dan toch blijven hangen.
Oh, sorry, hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, laten we het de hele tijd over Bt hebben.
Welke?quote:
Ik gebruik ze de laatste tijd ook vaker, maar dan alleen als het ook daadwerkelijk wat toevoegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
Ik gebruik laatste maanden wel voor meer dan 90% PI's, en het is irritant als mensen ze nooit gebruiken
Heb jij ook een douche dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Welke zeep of douchegel zal ik gebruiken?
Die ene daar op dat schapje. Ja die ja, helemaal links.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nou maar, het is toch saai hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nog beterquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb jij ook een douche dan?
posticons!quote:
Wauwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de cure geweldig!
Potverdeuri die heb ik nog niet, even downloaden.quote:
Volgens mij heb ik zo'n waterbesparende douchekop, het is echt drie keer niets met die waterdrukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst mijn water-bespaarder uit gehaald, nu heb ik iig iets meer druk, maar veel is het nog niet...
Dat doet IQMquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Jij doet het tenslotte ook altijd bij mij
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gebruik ze de laatste tijd ook vaker, maar dan alleen als het ook daadwerkelijk wat toevoegd.
Heiligschennis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Potverdeuri die heb ik nog niet, even downloaden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Potverdeuri die heb ik nog niet, even downloaden.
Kan best leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga biertappert worden als bijbaan.
Jawel, want door jou heeft ze haar online status uitgezet.quote:
Meidenmagneetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga biertappert worden als bijbaan.
Djiezus, vrouwmensch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ooh sorry, zullen we het even over jou hebben?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, gaan vrouwen nu naast moeilijk doen over welke kleren ze gaan dragen, nu ook al 3 kwartier doen over het uitzoeken van de juiste zeep?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
De onderste, omdat ie op chocola lijkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Pics?quote:
Boehoe. Moet ze maar niet zo vaak nog een gekleurd icoontje hebben nadat ze wegging, dat het me is gaan opvallen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want door jou heeft ze haar online status uitgezet.
De eerste, want de rest is zonde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Mwa, ik herken dat wel.:D Ik zeg ook zo vaak dat ik ga en dan blijf ik nog een half uur hangenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Boehoe. Moet ze maar niet zo vaak nog een gekleurd icoontje hebben nadat ze wegging, dat het me is gaan opvallen.
Nee maar als jij er bent gaat het vaak alleen om jou, of ben ik blind?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh sorry, zullen we het even over jou hebben?
Voel je je dan beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |