Very cutequote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, wacht even.. Relletje in US![]()
ow, voordat we gezeur krijgen;
ONTOPIC:
Hoe fucking cute was jij vroeger als kind toen je je eerste vriendje/vriendinnetje proberen te versieren/ zoenen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Gewoon zoals 't hoort, lekker ranzig achter het fietsenhok met de ogen dicht waardoor je eigenlijk elkaars oogbal zat te tongen. Puur genieten. Krijg er spontaan hartskloppingen van.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger als kind toen je je eerste vriendje/vriendinnetje proberen te versieren/ zoenen??
Ik weet nog een schoolfeestje vroeger op de middelbare school... Ik stond met een meisje achter de gymzaal en had een strakke spijkerbroek aan... We stonden wat te zoenen en zij zat over mijn lul heen te wrijven, over mijn broek!! En maakte hem niet los!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:54 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Gewoon zoals 't hoort, lekker ranzig achter het fietsenhok met de ogen dicht waardoor je eigenlijk elkaars oogbal zat te tongen. Puur genieten. Krijg er spontaan hartskloppingen van.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet nog een schoolfeestje vroeger op de middelbare school... Ik stond met een meisje achter de gymzaal en had een strakke spijkerbroek aan... We stonden wat te zoenen en zij zat over mijn lul heen te wrijven, over mijn broek!! En maakte hem niet los!
Ik denk dat ik twee weken met blauwe ballen heb rondgelopen! Echt!Mennnnn, dat heeft me letterlijk zo'n pijn gedaan
Ja dat klinkt me bekend in de oren. Ik geloof niet dat ze destijds allemaal beseften dat je bij de heren een begonnen klus ook maar beter af kunt maken. Je had natuurlijk wel een handje kunnen helpen. Broek omlaag, dan ligt de drempel weer wat lagerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet nog een schoolfeestje vroeger op de middelbare school... Ik stond met een meisje achter de gymzaal en had een strakke spijkerbroek aan... We stonden wat te zoenen en zij zat over mijn lul heen te wrijven, over mijn broek!! En maakte hem niet los!
Ik denk dat ik twee weken met blauwe ballen heb rondgelopen! Echt!Mennnnn, dat heeft me letterlijk zo'n pijn gedaan
Hey, ik was 15 of 16 ofzo, dan heb je dat lef nog niet zo! Althans, ik niet, was erg braafquote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:03 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja dat klinkt me bekend in de oren. Ik geloof niet dat ze destijds allemaal beseften dat je bij de heren een begonnen klus ook maar beter af kunt maken. Je had natuurlijk wel een handje kunnen helpen. Broek omlaag, dan ligt de drempel weer wat lager
Whehehe, eeehhmmm.. Ik stond in de kroeg (net 16 geworden) en had rete veel zin om nu eindelijk eens te zoenen, dus ik mijn meest verleidelijke blikken de ruimte rond gegooid, op zoek naar een wulps meiske..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
mijn eerste zoen was met de broer van mijn vriendinnetje (hij zat ook bij mij in de klas)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
ONTOPIC:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Aaaah, duim!Klein potje ben je ook!
maar dat hebben we toch al Duim, dus kom maar op!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik ga vertellen hoe die avond helemaal is gegaan dan krijgen jullie wel een vreemd beeld van me...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar dat hebben we toch al Duim, dus kom maar op!
heb niet eens een broek aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En laat zijn broek alvast zakken
*doet een broek aan en doet hem gauw weer uit* ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb niet eens een broek aan
Kut, lachen doet pijn!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
okee... dus jij ziet mij... doet snel een broek aan.... en voor mijn neus doe je je broek uit en zegt "Goedemorgen" met een dikke glimlach op je gezicht?
weird.....
haaai murm.. Deze keer was ik onschuldig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:33 schreef Murmeli het volgende:
goede morgen stelletje ransaapjes van me!! weer lekker bezig op de vroege morgen?
Ik ga mn werk maar eens zoeken dan. misschien tot straks nog!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:33 schreef Murmeli het volgende:
goede morgen stelletje ransaapjes van me!!
Jij vindt:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haaai murm.. Deze keer was ik onschuldig!![]()
![]()
goedemorgen trouwens
onschuldig?quote:heb niet eens een broek aan![]()
ik geloof je niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:42 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg snuit, bedankt hè voor die blauwe knie en schaafplek!
Ja zeg, je hoorde toch hoe hard het ging en hoe ik kraakte daarna..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik geloof je niet!foto!
en ik wilde er nog een kusje op geven, maar dat mocht weer niet![]()
dawgje!quote:
heey, probeer je me nu jaloers te maken met jouw tot kunst verheven zoenkunsten? ooooh, kliertje!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Oow en dan mijn eerste zoenervaring. Was met een vriendinnetje om te oefenen..Omdat het er de volgende dag wel eens van kon komen.. Haha, niet gebeurd overigens..
De keer daarna was met een vriendje op de middelbare school, heel romantisch, door een vriend van hem, hoofden tegen elkaar gedrukt. Ik vond er niets aan, haha.
Ik heb nog vaak geoefend en over gedaan, en het is waar, oefening baart kunst![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, je hoorde toch hoe hard het ging en hoe ik kraakte daarna..
Dat dan weer niet inderdaad, je had me al genoeg pijn gedaan..![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, probeer je me nu jaloers te maken met jouw tot kunst verheven zoenkunsten? ooooh, kliertje!
Hmm eerste zoen ervaring was bij ons in de straat in de struiken, met het buurmeisje. was toen heel spannend. Daarna nog op het eindejaarsfeest buiten bij de ondergaande zon het meisje waar ik 'helemaal gek' op was staan zoenen. dat was mijn eerste echte tongzoenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Haha, toch nog even eenquote:
Uhuh, want het was natuurlijk wel gezellig en jou echt pijn doen wil ik ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, toch nog even eentoevoegen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, want het was natuurlijk wel gezellig en jou echt pijn doen wil ik ook niet
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn eerste zoen was in Frankrijk op vakantie, op het strand onder de sterren. Heb haar laatst nog eens opgezocht via Hyves en dat kan je maar beter neit doen.
O daar was ik al vroeg bij hoor, volgens mijn ouders/leraren was ik daar al in de kleuterklas mee bezigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:33 schreef Murmeli het volgende:
ransaapjes
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef kwaakvaak het volgende:
geilnozems
draai jij je eens om en laat die tong zijn werk doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goeiemorgen deze heerlijke mooie morgen![]()
Ben je al buiten geweest?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goedemorgen deze morgen knuffelzachtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Neen dat kan ze niet aan... ze is nog aan het nagenieten van netquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
draai jij je eens om en laat die tong zijn werk doen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen knuffelzacht. Vandaag weer een leuke dag voor de boeg
?
Gezellig! veel plezier gewenst dan maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]nog een dagje met mijn beertje en Murmeli en KwaakVaak komen op de koffie
En hoe was onze eerste zoen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Er was trouwens helemaal niks "cute" aan mijn eerste zoen!
Want? Vrouwen kunnen niet groot zijn? Het ziet er niet altijd leuk uit, maar als ze een net zo lange, of langere vriend hebben, geen probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn 1e vriendin was heeeel groot, heb ik altijd vreemd blijven vinden
Welke film heb jij gekeken dan dat je dat niet meer durfde?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hoe was onze eerste zoen?
Dat wil ik mee maken, want tegen mij houdt ze al een week vol geen koffie te drinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]nog een dagje met mijn beertje en Murmeli en KwaakVaak komen op de koffie
Thee danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat wil ik mee maken, want tegen mij houdt ze al een week vol geen koffie te drinken
Eigen schuldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]mijn ego! wat doe je?!
Helemaal gekrenkt enzo...
Nou gewoon rare herinnering aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want? Vrouwen kunnen niet groot zijn? Het ziet er niet altijd leuk uit, maar als ze een net zo lange, of langere vriend hebben, geen probleem
geloof me... vrouwen boeit het wel of ze lang of kort zijn.. en een ieder die zegt dat het er niet toe doet zegt het om je een goed gevoel te gevenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou gewoon rare herinnering aan, boeit me nu niet of ze lang of kort zijn hoor.
Nou vooruit, hij was best grappig, even danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar... ik heb gewoon nog oefening nodig...
en ik vond mn grapje net wel grappig
Ik was ziek gisterenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Welke film heb jij gekeken dan dat je dat niet meer durfde?
Dus jij zou wel een vrouw willen die zo'n 15 cm langer is dan jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou gewoon rare herinnering aan, boeit me nu niet of ze lang of kort zijn hoor.
Ik heb geen idee, mij boeit mn lengte iig niet, maar dat kan ook zijn omdat ik precies goed ben natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof me... vrouwen boeit het wel of ze lang of kort zijn.. en een ieder die zegt dat het er niet toe doet zegt het om je een goed gevoel te geven
Ja waarom niet, ik ben 1.90 dus zo groot is die kans nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jij zou wel een vrouw willen die zo'n 15 cm langer is dan jij?
Back Read Postquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kwam d'r wat met het boertje mee?
De eerste keer dat ik die term hier op Fok tref.quote:
tja verzin het ook netquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die term hier op Fok tref.
De kans is aanwezigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja waarom niet, ik ben 1.90 dus zo groot is die kans niet![]()
Maar ik was toen 1.50 ofzo en zijn was echt 2 koppen groter.
Vind een lange vrouw eerder mooi dan lelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kans is aanwezig
Nou ik weet dat ik geen man wil die veel kleiner is(even groot ook niet trouwens, ik heb nogal een grote collectie hakken van minimaal 7cm).
Ik heb ook veel hakken en ik viel eigenlijk standaard op lange mannen (wat niks met de hakken te maken had, maar dat wilde ik gewoon even zeggenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kans is aanwezig
Nou ik weet dat ik geen man wil die veel kleiner is(even groot ook niet trouwens, ik heb nogal een grote collectie hakken van minimaal 7cm).
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook veel hakken en ik viel eigenlijk standaard op lange mannen (wat niks met de hakken te maken had, maar dat wilde ik gewoon even zeggen)
Maar ik ben van mn lange-mannen-ding afgestaptAl issie wel nog 12 cm groter dan ik oid
quote:
dan ben ik alleen maar grappiger wel grappig. meligquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja god grappig zijn met 4 uur slaap
mijn JB'tje wat doe je....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook veel hakken en ik viel eigenlijk standaard op lange mannen (wat niks met de hakken te maken had, maar dat wilde ik gewoon even zeggen)
Maar ik ben van mn lange-mannen-ding afgestaptAl issie wel nog 12 cm groter dan ik oid
I guess it's not working, is it?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja god grappig zijn met 4 uur slaap
quote:
Sorryquote:
klinkt niet goed, grieperig?quote:Ik voel me beetje maf vandaag, gisteren kon ik niet in slaap vallen dus wat melatonie erbij gemikt maar dat hielp ook al niet echt. Kop tolt in rondjes rond mijn neus, en er spoken rare dingen tussen door. Beetje onrustig gevoel in mijn lijf en ik weet niet waar het vandaan komt.
En om de eerste wijsneus voor te zijn die roept dat het vlinders zijn en ik verliefd ben, nee dat gevoel is het niet. Erger nog dit onrustige drukt juist dat gevoel weg, en dat wil ik niet, Oh wel... niet te veel bij nadenken, is niet goed..
quote:Vanavond zie ik murmeltje in ieder geval weerEn KZ+Birgit ook voor het eerst, leuk al die nieuwe mensen leren kennen
Dus wat dat betreft heb ik zeker geen klagen. De afgelopen weken steeds meer en meer nieuwe mensen leren kennen, gaat goed met de wederopbouw van mijn sociaal leven
Kusjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Blegh wat een knudde dag weer
Vroeg opstaan om naar de bibliotheek op school te gaan, maar natuurlijk is er weer schoolvakantie en is de school wel open, maar de bibliotheek pas om 1 uur
Daarbij heb ik vannacht kut geslapen, heb last van m'n keel en dus slikken en daardoor ook beetje misselijk
En verder gewoon blegh blegh blegh!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bevestig het ook nog even zeg
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Vroeg opstaan om naar de bibliotheek op school te gaan, maar natuurlijk is er weer schoolvakantie en is de school wel open, maar de bibliotheek pas om 1 uur
Daarbij heb ik vannacht kut geslapen, heb last van m'n keel en dus slikken en daardoor ook beetje misselijk
Beterschapjes, dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat drink ik niet, en ging puur om warmte voor m;n keel.. om het wat minder pijnlijk te makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou thee helpen neem een espresso dan zeg
Ik ga hier geen flauwe grap over makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat drink ik niet, en ging puur om warmte voor m;n keel.. om het wat minder pijnlijk te maken
Dan is thee ook beter volgens mij. Als ik een zere keel heb dan neem ik ook thee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat drink ik niet, en ging puur om warmte voor m;n keel.. om het wat minder pijnlijk te maken
das maar goed, want ik was net weer van de grond opgestaan. Ik val telkens van mijn stoel van je grappenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga hier geen flauwe grap over maken
als je nou nog meer warmte nodig hebt in dat arme keeltje van je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga hier geen flauwe grap over maken
je moet je ook niet zoveel druk maken, dat is niet goed voor je bloeddruk schatteboutquote:
mogguh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een zere keel inderdaad
Goedmorgen
Ripley, dudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh!
waarom heb jij eigenlijk een plaatje van die terminator/alien chick (toch?) als je icoontje?
ook beterschapjes van mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
tnx
Heb zelfs om 04.00 uur een kop thee gezet in de hoop dat het zou helpen.. maar neeGa nu maar een warm soepje maken.
]
Hoest hier dan?
Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.quote:
Nou blijf maar op de grond zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das maar goed, want ik was net weer van de grond opgestaan. Ik val telkens van mijn stoel van je grappen
Dat mens heet Ripley in de filmquote:
aha. ja inderdaad wel iets dat iemand zou moeten wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat mens heet Ripley in de film
Moet straks nog wel naar school, maar nu eerst een soepjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook beterschapjes van mij.![]()
vandaag gewoon een beetje relaxen enzodat is soms best fijn als je gaar bent, en lekkere dropjes kopen voor je keel, thee met honing drinken en lekker zappen (of fokken hihi) dan komt het wel goed
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Hmm goede vraag. Het patatje met was vertrouwder hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat vond je lekkerder de zoen of het patatje met?
beetje last van aandrang janies?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.
Jij bent de beste
Ik ga mn kutbloem weer even uit de kast halen denk ik
Dit ging over zoenen niet over een insteekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat was precies de insteek ook
my pleasure.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Ja, ook.quote:
als je meer krabt krijg je meer jeuk..... Als je stopt met krabben, gaat de jeuk ook vanzelf weer weg. Sommige mensen kiezen er voor om nooit te krabben, en andere dromen nat van het krabbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook.
Heb je regelmatig sex, krijg je ook meer zin
Tenminste, bij mij werkt dat meestal zo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als je meer krabt krijg je meer jeuk..... Als je stopt met krabben, gaat de jeuk ook vanzelf weer weg. Sommige mensen kiezen er voor om nooit te krabben, en andere dromen nat van het krabben
Ja, eigenlijk kan het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Beterschap!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
Hallo mensen ik kom even het forum vol kotsen. Dan houd het misschien in het echt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klote nacht heb ik gehad. Heb van half 3 tot 8 uur zo ongeveer aan 1 stuk door gekotst
stap eens uit, doe ik het wel voor je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef kwaakvaak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=ygtBxhFc24A
parkeren rules
Zielig! *aait*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
Hallo mensen ik kom even het forum vol kotsen. Dan houd het misschien in het echt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klote nacht heb ik gehad. Heb van half 3 tot 8 uur zo ongeveer aan 1 stuk door gekotst
Beterschap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje, als ze een foa heeft dan zit die kans er wel in natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.Heeft JB je aangestoken?
Wat is een foa dan weer? een Forum Overdraagbare Aandoening?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dankje, als ze een foa heeft dan zit die kans er wel in natuurlijk
Tnx, hoop het ook niet voor je. Voel me echt beroerd. Dat heb ik niet vaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Beterschap Jonkel.. hoop niet dat ik je achterna ga
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is een foa dan weer? een Forum Overdraagbare Aandoening?
Als je een FOA kunt krijgen, kun je ook zwanger worden, lijkt mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef rival het volgende:
laatste tijd erg veelposts in dit topic...
zijn jullie zwanger ofzo?
forummatige inseminatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je een FOA kunt krijgen, kun je ook zwanger worden, lijkt me
Zoietsquote:
wees blij!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
zwanger via het forum? cool...
werkt denk ik alleen bij mensen, niet bij waterdieren
Niet s'nachts of tijdens schemer. Weet met wie je omgaat. En nooit alleen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kan je het veilig doen dan?? Ik wil geen foa of zwanger worden
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
zwanger via het forum? cool...
werkt denk ik alleen bij mensen, niet bij waterdieren
honkbalknuppel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog niet
oefenen vind ik dan weer wel prima, maar kindertjes zijn alleen leuk als ze of van een ander zijn, of met een grote OFF-SWITCH komen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kan je het veilig doen dan?? Ik wil geen foa of zwanger worden
Of voor het posten het forum uit gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rubber om je toetsenbord doen, of anders in smeren met forumdodendmiddel!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of voor het posten het forum af gaan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of voor het posten het forum uit gaan.
Dat heb ik nou ook bij sommige mannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog niet
oefenen vind ik dan weer wel prima, maar kindertjes zijn alleen leuk als ze of van een ander zijn, of met een grote OFF-SWITCH komen![]()
forumdodend middelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rubber om je toetsenbord doen, of anders in smeren met forumdodendmiddel!
Je hebt ook anticonceptie ringen, die moet je om je beeldscherm heen doen. is minder agressief.quote:
Meer bij mezelf, mannen zijn meestal vrij rustig. Terwijl ik vaak als een kip zonder kop doorratelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook bij sommige mannen.Waar is die knop waar is die knop.
Dat doen alle vrouwen toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meer bij mezelf, mannen zijn meestal vrij rustig. Terwijl ik vaak als een kip zonder kop doorratel
Wil je even niet alle vrouwen over één kam scheren?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
alle mannen ZIJN toch ook klootzakken?
Klopt, sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je even niet alle vrouwen over één kam scheren?
Dan kan ik ook heel hard roepen dat alle mannen klootzakken zijn.
Oké, oké redelijk groot verschil in het voorbeeld, maar toch. Om even een punt te maken
Niet! ik ben best aardig als je me leert kennenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daarvoor ben je een klootzak?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet! ik ben best aardig als je me leert kennen
Sssttt, ik blijf graag het idee hebben dat het niet zo isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben geen klootzakquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Idd. Ik ga weer wat anders doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef Kuwaro het volgende:
Goede morgen/middag![]()
Het is hier actief
Goede middagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef Kuwaro het volgende:
Goede morgen/middag![]()
Het is hier actief
Je zegt; "ik ben best aardig, als je me leert kennen" Dus als iemand je nog niet kent, of voordat ze je leren kennen, dan ben je een klootzak? Dat lees ikquote:
*checkt fobo* Had nog niet door dat je een man was/bent!quote:
Ow, nou snap ik hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zegt; "ik ben best aardig, als je me leert kennen" Dus als iemand je nog niet kent, of voordat ze je leren kennen, dan ben je een klootzak? Dat lees ik
Ik ken een hoop lieve schatjes hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*checkt fobo* Had nog niet door dat je een man was/bent!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*checkt fobo* Had nog niet door dat je een man was/bent!
ik denk niet dat ik jou serieus mag nemen... Ik moest monogaam daten.. Alhoewel, ik kan je natuurlijk wel gewoon nemen en dat we dan niets afspreken. Dan is het ook geen date!quote:
Ik heb het idee van nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, nou snap ik hetthnx voor de uitleg
![]()
Ik weet niet of mensen mij een klootzak vinden voordat ze me leren kennen.
Nee, maar daar staat wel dat je een man bent!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Er valt niks te kijken in mijn fobo![]()
Ik ben nog steeds een man hoor
Lamaar waaien, tijd voor de lunchquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik jou serieus mag nemen... Ik moest monogaam daten.. Alhoewel, ik kan je natuurlijk wel gewoon nemen en dat we dan niets afspreken. Dan is het ook geen date!
Nog niet hoorquote:
quote:
Tot laterquote:
quote:
quote:
tijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi
Gaan we de topics weer nummeren?
Nieuwe ava?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook iets eten, eieren met spek, of bloedworst?
Ik durf weer, morgen werken
Hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
tijn![]()
Ik heb niet eens opgelet dat het genummerd was
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?quote:
Een kutbloemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?
een kutbloemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?
Een bloem denk ik?quote:
quote:
Zoiets dacht ik al.quote:
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava hebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
Ik vind het maar een rare ava. Die brownie was toffer. Herkenbaar ook.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sla wel terug, dat je het even weet.
editquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava heb
en hij blijft niet eens
Het was geen gezeur. Gewoon een uhh, opmerking?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava heb
en hij blijft niet eens
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Nee joh om bij te houden hoeveel topic wij er per dag door heen jagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de flauwekul neem ik aan
dan is het goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de flauwekul neem ik aan
Daar heb je geen nummering voor nodigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh om bij te houden hoeveel topic wij er per dag door heen jagen.
Je wel joh. Dat weet je hoeveel topics je mist als je even geen tijd hebt om te posten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je geen nummering voor nodig
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje lutsers, nog geneukt!?
Verdorie denk ik dat sommige users eindelijk dood neervallen gaat het weer beter
Dat boeit mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wel joh. Dat weet je hoeveel topics je mist als je even geen tijd hebt om te posten.![]()
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dacht je serieus dat ie nageteld had hoeveel topics er geweest zijn dan?![]()
Die spreek ik nooit meer dus doe het maar via viaquote:
Ik heb geen idee, ik kwam ook nu pas achter dat het genummerd wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die spreek ik nooit meer dus doe het maar via via
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet
[..]
Wat denk je zelf
Weet niet? Daarom vroeg ik het aan jou. Maar er is niks dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee? Moet er wat loos zijn dan
Je klinkt een beetje gefrusteerd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje lutsers, nog geneukt!?
Verdorie denk ik dat sommige users eindelijk dood neervallen gaat het weer beter
Sedan mag JB gewoon niet, ziet haar posten, en moet dat even kwijt. Na al die maanden nog. Zoiets zal het wel zijn denk ik. Gewoon negeren dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
Weet niet? Daarom vroeg ik het aan jou. Maar er is niks dus.
Niet over beginnen Rip.. is al te vaak besprokenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef Ripley het volgende:
Vanwaar eigenlijk die antipathie Sedan?
Let it go. Voor deze keer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef Ripley het volgende:
Vanwaar eigenlijk die antipathie Sedan?
Ja, maar voor zover ik weet hebben die 2 nooit wat gehad etc. dus deze keer vat ik 'm helemaal nietquote:
Er zit een geschiedenis achter.. waar jij dus blijikbaar nog helemaal niks van weet en wij maar delen. Maar het is ook niet interessantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar voor zover ik weet hebben die 2 nooit wat gehad etc. dus deze keer vat ik 'm helemaal niet
Ja. dat is dus een ontzettend kutopmerking voor een nieuwsgierig iemand. "Wij weten het allemaal en jij niet, maar verder is het niet interessant hoor"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er zit een geschiedenis achter.. waar jij dus blijikbaar nog helemaal niks van weet en wij maar delen. Maar het is ook niet interessant
Want dat was nodig om erachter te komen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eindelijk, het hoge woord is eruit.
Ik wil het nu ook weten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. dat is dus een ontzettend kutopmerking voor een nieuwsgierig iemand. "Wij weten het allemaal en jij niet, maar verder is het niet interessant hoor"
Honeybuns, ik was daar allang achter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want dat was nodig om erachter te komen?
gezien je nieuwsgierigheid dacht ik dat je ouder was dan je daadwerkelijk bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. dat is dus een ontzettend kutopmerking voor een nieuwsgierig iemand. "Wij weten het allemaal en jij niet, maar verder is het niet interessant hoor"
Nog ouder?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef Thrar het volgende:
[..]
gezien je nieuwsgierigheid dacht ik dat je ouder was dan je daadwerkelijk bent
edit: hmm volgens mij maakte ik een verkeerde opmerking en is iedereen nu gevlucht ofzo![]()
Gaat heel goed hoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Afgezien van je agressieve neigingen gaat het wel goed met je, Noukie?
quote:
quote:
Oke ik ben al weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef Thrar het volgende:
[..]
wegwezen jij! je zou hier toch alleen maar in het weekend lurken?
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagenquote:
Nou moet zeggen dat het weer richting de goede kant op gaat. Voelde me net iig weer een beetje sexyquote:
Nee veel gezelliger met jou erbijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik ben al weg.
Ik ga nu toch eten.
Aahh, spanking, wat liefquote:
Okequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagen
Logisch toch...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagen
Oke.quote:
Wel leuk dat je er op in gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou moet zeggen dat het weer richting de goede kant op gaat. Voelde me net iig weer een beetje sexy.
Denk dat het komt door mn nachtrust. Ben ook een stuk geiler dan gister.
I knowww... Wacht nog steeds op je geile PM'squote:
Ik heb nooit gezegd dat ik die naar jou zou sturen, dat heb je zelf verzonnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww... Wacht nog steeds op je geile PM's.
quote:
Ik ben dan ook erg liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er op in gaat
Dat weet ik, maar ik ben overtuigd van de kracht van mijn geest en overtuiging.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik die naar jou zou sturen, dat heb je zelf verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |