*checkt fobo* Had nog niet door dat je een man was/bent!quote:
Ow, nou snap ik hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je zegt; "ik ben best aardig, als je me leert kennen" Dus als iemand je nog niet kent, of voordat ze je leren kennen, dan ben je een klootzak? Dat lees ik
Ik ken een hoop lieve schatjes hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
alle mannen ZIJN toch ook klootzakken?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*checkt fobo* Had nog niet door dat je een man was/bent!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*checkt fobo* Had nog niet door dat je een man was/bent!
ik denk niet dat ik jou serieus mag nemen... Ik moest monogaam daten.. Alhoewel, ik kan je natuurlijk wel gewoon nemen en dat we dan niets afspreken. Dan is het ook geen date!quote:
Ik heb het idee van nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, nou snap ik hetthnx voor de uitleg
![]()
Ik weet niet of mensen mij een klootzak vinden voordat ze me leren kennen.
Nee, maar daar staat wel dat je een man bent!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Er valt niks te kijken in mijn fobo![]()
Ik ben nog steeds een man hoor
Lamaar waaien, tijd voor de lunchquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik jou serieus mag nemen... Ik moest monogaam daten.. Alhoewel, ik kan je natuurlijk wel gewoon nemen en dat we dan niets afspreken. Dan is het ook geen date!
Nog niet hoorquote:
quote:
Tot laterquote:
quote:
quote:
tijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi
Gaan we de topics weer nummeren?
Nieuwe ava?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook iets eten, eieren met spek, of bloedworst?
Ik durf weer, morgen werken
Hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
tijn![]()
Ik heb niet eens opgelet dat het genummerd was
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?quote:
Een kutbloemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?
een kutbloemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?
Een bloem denk ik?quote:
quote:
Zoiets dacht ik al.quote:
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava hebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
Ik vind het maar een rare ava. Die brownie was toffer. Herkenbaar ook.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sla wel terug, dat je het even weet.
editquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava heb
en hij blijft niet eens
Het was geen gezeur. Gewoon een uhh, opmerking?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava heb
en hij blijft niet eens
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Nee joh om bij te houden hoeveel topic wij er per dag door heen jagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de flauwekul neem ik aan
dan is het goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de flauwekul neem ik aan
Daar heb je geen nummering voor nodigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh om bij te houden hoeveel topic wij er per dag door heen jagen.
Je wel joh. Dat weet je hoeveel topics je mist als je even geen tijd hebt om te posten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je geen nummering voor nodig
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje lutsers, nog geneukt!?
Verdorie denk ik dat sommige users eindelijk dood neervallen gaat het weer beter
Dat boeit mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wel joh. Dat weet je hoeveel topics je mist als je even geen tijd hebt om te posten.![]()
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dacht je serieus dat ie nageteld had hoeveel topics er geweest zijn dan?![]()
Die spreek ik nooit meer dus doe het maar via viaquote:
Ik heb geen idee, ik kwam ook nu pas achter dat het genummerd wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die spreek ik nooit meer dus doe het maar via via
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet
[..]
Wat denk je zelf
Weet niet? Daarom vroeg ik het aan jou. Maar er is niks dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee? Moet er wat loos zijn dan
Je klinkt een beetje gefrusteerd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje lutsers, nog geneukt!?
Verdorie denk ik dat sommige users eindelijk dood neervallen gaat het weer beter
Sedan mag JB gewoon niet, ziet haar posten, en moet dat even kwijt. Na al die maanden nog. Zoiets zal het wel zijn denk ik. Gewoon negeren dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
Weet niet? Daarom vroeg ik het aan jou. Maar er is niks dus.
Niet over beginnen Rip.. is al te vaak besprokenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef Ripley het volgende:
Vanwaar eigenlijk die antipathie Sedan?
Let it go. Voor deze keer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef Ripley het volgende:
Vanwaar eigenlijk die antipathie Sedan?
Ja, maar voor zover ik weet hebben die 2 nooit wat gehad etc. dus deze keer vat ik 'm helemaal nietquote:
Er zit een geschiedenis achter.. waar jij dus blijikbaar nog helemaal niks van weet en wij maar delen. Maar het is ook niet interessantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar voor zover ik weet hebben die 2 nooit wat gehad etc. dus deze keer vat ik 'm helemaal niet
Ja. dat is dus een ontzettend kutopmerking voor een nieuwsgierig iemand. "Wij weten het allemaal en jij niet, maar verder is het niet interessant hoor"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er zit een geschiedenis achter.. waar jij dus blijikbaar nog helemaal niks van weet en wij maar delen. Maar het is ook niet interessant
Want dat was nodig om erachter te komen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eindelijk, het hoge woord is eruit.
Ik wil het nu ook weten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. dat is dus een ontzettend kutopmerking voor een nieuwsgierig iemand. "Wij weten het allemaal en jij niet, maar verder is het niet interessant hoor"
Honeybuns, ik was daar allang achter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want dat was nodig om erachter te komen?
gezien je nieuwsgierigheid dacht ik dat je ouder was dan je daadwerkelijk bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. dat is dus een ontzettend kutopmerking voor een nieuwsgierig iemand. "Wij weten het allemaal en jij niet, maar verder is het niet interessant hoor"
Nog ouder?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef Thrar het volgende:
[..]
gezien je nieuwsgierigheid dacht ik dat je ouder was dan je daadwerkelijk bent
edit: hmm volgens mij maakte ik een verkeerde opmerking en is iedereen nu gevlucht ofzo![]()
Gaat heel goed hoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Afgezien van je agressieve neigingen gaat het wel goed met je, Noukie?
quote:
quote:
Oke ik ben al weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef Thrar het volgende:
[..]
wegwezen jij! je zou hier toch alleen maar in het weekend lurken?
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagenquote:
Nou moet zeggen dat het weer richting de goede kant op gaat. Voelde me net iig weer een beetje sexyquote:
Nee veel gezelliger met jou erbijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik ben al weg.
Ik ga nu toch eten.
Aahh, spanking, wat liefquote:
Okequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagen
Logisch toch...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagen
Oke.quote:
Wel leuk dat je er op in gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou moet zeggen dat het weer richting de goede kant op gaat. Voelde me net iig weer een beetje sexy.
Denk dat het komt door mn nachtrust. Ben ook een stuk geiler dan gister.
I knowww... Wacht nog steeds op je geile PM'squote:
Ik heb nooit gezegd dat ik die naar jou zou sturen, dat heb je zelf verzonnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww... Wacht nog steeds op je geile PM's.
quote:
Ik ben dan ook erg liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er op in gaat
Dat weet ik, maar ik ben overtuigd van de kracht van mijn geest en overtuiging.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik die naar jou zou sturen, dat heb je zelf verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |