Hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
tijn![]()
Ik heb niet eens opgelet dat het genummerd was
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?quote:
Een kutbloemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?
een kutbloemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk iets heel anders in dan het daadwerkelijk is. Dus wat is het?
Een bloem denk ik?quote:
quote:
Zoiets dacht ik al.quote:
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava hebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
Ik vind het maar een rare ava. Die brownie was toffer. Herkenbaar ook.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik sla wel terug, dat je het even weet.
editquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava heb
en hij blijft niet eens
Het was geen gezeur. Gewoon een uhh, opmerking?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iedereen zeurt altijd als ik een andere ava heb
en hij blijft niet eens
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Nee joh om bij te houden hoeveel topic wij er per dag door heen jagen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de flauwekul neem ik aan
dan is het goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de flauwekul neem ik aan
Daar heb je geen nummering voor nodigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh om bij te houden hoeveel topic wij er per dag door heen jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |