Nog ouder?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef Thrar het volgende:
[..]
gezien je nieuwsgierigheid dacht ik dat je ouder was dan je daadwerkelijk bent
edit: hmm volgens mij maakte ik een verkeerde opmerking en is iedereen nu gevlucht ofzo![]()
Gaat heel goed hoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Afgezien van je agressieve neigingen gaat het wel goed met je, Noukie?
quote:
quote:
Oke ik ben al weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef Thrar het volgende:
[..]
wegwezen jij! je zou hier toch alleen maar in het weekend lurken?
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagenquote:
Nou moet zeggen dat het weer richting de goede kant op gaat. Voelde me net iig weer een beetje sexyquote:
Nee veel gezelliger met jou erbijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke ik ben al weg.
Ik ga nu toch eten.
Aahh, spanking, wat liefquote:
Okequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagen
Logisch toch...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft last van gekrompen ballen en van dunne vette dagen
Oke.quote:
Wel leuk dat je er op in gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou moet zeggen dat het weer richting de goede kant op gaat. Voelde me net iig weer een beetje sexy.
Denk dat het komt door mn nachtrust. Ben ook een stuk geiler dan gister.
I knowww... Wacht nog steeds op je geile PM'squote:
Ik heb nooit gezegd dat ik die naar jou zou sturen, dat heb je zelf verzonnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww... Wacht nog steeds op je geile PM's.
quote:
Ik ben dan ook erg liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er op in gaat
Dat weet ik, maar ik ben overtuigd van de kracht van mijn geest en overtuiging.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik die naar jou zou sturen, dat heb je zelf verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |