quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als je meer krabt krijg je meer jeuk..... Als je stopt met krabben, gaat de jeuk ook vanzelf weer weg. Sommige mensen kiezen er voor om nooit te krabben, en andere dromen nat van het krabben
Ja, eigenlijk kan het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Beterschap!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
Hallo mensen ik kom even het forum vol kotsen. Dan houd het misschien in het echt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klote nacht heb ik gehad. Heb van half 3 tot 8 uur zo ongeveer aan 1 stuk door gekotst
stap eens uit, doe ik het wel voor je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef kwaakvaak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=ygtBxhFc24A
parkeren rules
Zielig! *aait*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
Hallo mensen ik kom even het forum vol kotsen. Dan houd het misschien in het echt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klote nacht heb ik gehad. Heb van half 3 tot 8 uur zo ongeveer aan 1 stuk door gekotst
Beterschap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje, als ze een foa heeft dan zit die kans er wel in natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.Heeft JB je aangestoken?
Wat is een foa dan weer? een Forum Overdraagbare Aandoening?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dankje, als ze een foa heeft dan zit die kans er wel in natuurlijk
Tnx, hoop het ook niet voor je. Voel me echt beroerd. Dat heb ik niet vaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Beterschap Jonkel.. hoop niet dat ik je achterna ga
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is een foa dan weer? een Forum Overdraagbare Aandoening?
Als je een FOA kunt krijgen, kun je ook zwanger worden, lijkt mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef rival het volgende:
laatste tijd erg veelposts in dit topic...
zijn jullie zwanger ofzo?
forummatige inseminatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je een FOA kunt krijgen, kun je ook zwanger worden, lijkt me
Zoietsquote:
wees blij!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
zwanger via het forum? cool...
werkt denk ik alleen bij mensen, niet bij waterdieren
Niet s'nachts of tijdens schemer. Weet met wie je omgaat. En nooit alleen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kan je het veilig doen dan?? Ik wil geen foa of zwanger worden
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
zwanger via het forum? cool...
werkt denk ik alleen bij mensen, niet bij waterdieren
honkbalknuppel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog niet
oefenen vind ik dan weer wel prima, maar kindertjes zijn alleen leuk als ze of van een ander zijn, of met een grote OFF-SWITCH komen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kan je het veilig doen dan?? Ik wil geen foa of zwanger worden
Of voor het posten het forum uit gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rubber om je toetsenbord doen, of anders in smeren met forumdodendmiddel!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of voor het posten het forum af gaan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of voor het posten het forum uit gaan.
Dat heb ik nou ook bij sommige mannen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog niet
oefenen vind ik dan weer wel prima, maar kindertjes zijn alleen leuk als ze of van een ander zijn, of met een grote OFF-SWITCH komen![]()
forumdodend middelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rubber om je toetsenbord doen, of anders in smeren met forumdodendmiddel!
Je hebt ook anticonceptie ringen, die moet je om je beeldscherm heen doen. is minder agressief.quote:
Meer bij mezelf, mannen zijn meestal vrij rustig. Terwijl ik vaak als een kip zonder kop doorratelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook bij sommige mannen.Waar is die knop waar is die knop.
Dat doen alle vrouwen toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Meer bij mezelf, mannen zijn meestal vrij rustig. Terwijl ik vaak als een kip zonder kop doorratel
Wil je even niet alle vrouwen over één kam scheren?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
alle mannen ZIJN toch ook klootzakken?
Klopt, sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je even niet alle vrouwen over één kam scheren?
Dan kan ik ook heel hard roepen dat alle mannen klootzakken zijn.
Oké, oké redelijk groot verschil in het voorbeeld, maar toch. Om even een punt te maken
Niet! ik ben best aardig als je me leert kennenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Daarvoor ben je een klootzak?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet! ik ben best aardig als je me leert kennen
Sssttt, ik blijf graag het idee hebben dat het niet zo isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben geen klootzakquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Idd. Ik ga weer wat anders doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef Kuwaro het volgende:
Goede morgen/middag![]()
Het is hier actief
Goede middagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef Kuwaro het volgende:
Goede morgen/middag![]()
Het is hier actief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |