je moet je ook niet zoveel druk maken, dat is niet goed voor je bloeddruk schatteboutquote:
mogguh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een zere keel inderdaad
Goedmorgen
Ripley, dudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh!
waarom heb jij eigenlijk een plaatje van die terminator/alien chick (toch?) als je icoontje?
ook beterschapjes van mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
tnx
Heb zelfs om 04.00 uur een kop thee gezet in de hoop dat het zou helpen.. maar neeGa nu maar een warm soepje maken.
]
Hoest hier dan?
Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.quote:
Nou blijf maar op de grond zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das maar goed, want ik was net weer van de grond opgestaan. Ik val telkens van mijn stoel van je grappen
Dat mens heet Ripley in de filmquote:
aha. ja inderdaad wel iets dat iemand zou moeten wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat mens heet Ripley in de film
Moet straks nog wel naar school, maar nu eerst een soepjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook beterschapjes van mij.![]()
vandaag gewoon een beetje relaxen enzodat is soms best fijn als je gaar bent, en lekkere dropjes kopen voor je keel, thee met honing drinken en lekker zappen (of fokken hihi) dan komt het wel goed
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Hmm goede vraag. Het patatje met was vertrouwder hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat vond je lekkerder de zoen of het patatje met?
beetje last van aandrang janies?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.
Jij bent de beste
Ik ga mn kutbloem weer even uit de kast halen denk ik
Dit ging over zoenen niet over een insteekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat was precies de insteek ook
my pleasure.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Ja, ook.quote:
als je meer krabt krijg je meer jeuk..... Als je stopt met krabben, gaat de jeuk ook vanzelf weer weg. Sommige mensen kiezen er voor om nooit te krabben, en andere dromen nat van het krabbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook.
Heb je regelmatig sex, krijg je ook meer zin
Tenminste, bij mij werkt dat meestal zo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als je meer krabt krijg je meer jeuk..... Als je stopt met krabben, gaat de jeuk ook vanzelf weer weg. Sommige mensen kiezen er voor om nooit te krabben, en andere dromen nat van het krabben
Ja, eigenlijk kan het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Beterschap!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
Hallo mensen ik kom even het forum vol kotsen. Dan houd het misschien in het echt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klote nacht heb ik gehad. Heb van half 3 tot 8 uur zo ongeveer aan 1 stuk door gekotst
stap eens uit, doe ik het wel voor je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef kwaakvaak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=ygtBxhFc24A
parkeren rules
Zielig! *aait*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
Hallo mensen ik kom even het forum vol kotsen. Dan houd het misschien in het echt op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klote nacht heb ik gehad. Heb van half 3 tot 8 uur zo ongeveer aan 1 stuk door gekotst
Beterschap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef JonKeL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje, als ze een foa heeft dan zit die kans er wel in natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.Heeft JB je aangestoken?
Wat is een foa dan weer? een Forum Overdraagbare Aandoening?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dankje, als ze een foa heeft dan zit die kans er wel in natuurlijk
Tnx, hoop het ook niet voor je. Voel me echt beroerd. Dat heb ik niet vaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Beterschap Jonkel.. hoop niet dat ik je achterna ga
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is een foa dan weer? een Forum Overdraagbare Aandoening?
Als je een FOA kunt krijgen, kun je ook zwanger worden, lijkt mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef rival het volgende:
laatste tijd erg veelposts in dit topic...
zijn jullie zwanger ofzo?
forummatige inseminatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je een FOA kunt krijgen, kun je ook zwanger worden, lijkt me
Zoietsquote:
wees blij!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
zwanger via het forum? cool...
werkt denk ik alleen bij mensen, niet bij waterdieren
Niet s'nachts of tijdens schemer. Weet met wie je omgaat. En nooit alleen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kan je het veilig doen dan?? Ik wil geen foa of zwanger worden
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef Murmeli het volgende:
zwanger via het forum? cool...
werkt denk ik alleen bij mensen, niet bij waterdieren
honkbalknuppel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik mag het hopen inderdaad! Ik wil helemaal niet voorplanten!.. althans voorlopig nog niet
oefenen vind ik dan weer wel prima, maar kindertjes zijn alleen leuk als ze of van een ander zijn, of met een grote OFF-SWITCH komen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kan je het veilig doen dan?? Ik wil geen foa of zwanger worden
Of voor het posten het forum uit gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rubber om je toetsenbord doen, of anders in smeren met forumdodendmiddel!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of voor het posten het forum af gaan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of voor het posten het forum uit gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |