I guess it's not working, is it?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja god grappig zijn met 4 uur slaap
quote:
Sorryquote:
klinkt niet goed, grieperig?quote:Ik voel me beetje maf vandaag, gisteren kon ik niet in slaap vallen dus wat melatonie erbij gemikt maar dat hielp ook al niet echt. Kop tolt in rondjes rond mijn neus, en er spoken rare dingen tussen door. Beetje onrustig gevoel in mijn lijf en ik weet niet waar het vandaan komt.
En om de eerste wijsneus voor te zijn die roept dat het vlinders zijn en ik verliefd ben, nee dat gevoel is het niet. Erger nog dit onrustige drukt juist dat gevoel weg, en dat wil ik niet, Oh wel... niet te veel bij nadenken, is niet goed..
quote:Vanavond zie ik murmeltje in ieder geval weerEn KZ+Birgit ook voor het eerst, leuk al die nieuwe mensen leren kennen
Dus wat dat betreft heb ik zeker geen klagen. De afgelopen weken steeds meer en meer nieuwe mensen leren kennen, gaat goed met de wederopbouw van mijn sociaal leven
Kusjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Blegh wat een knudde dag weer
Vroeg opstaan om naar de bibliotheek op school te gaan, maar natuurlijk is er weer schoolvakantie en is de school wel open, maar de bibliotheek pas om 1 uur
Daarbij heb ik vannacht kut geslapen, heb last van m'n keel en dus slikken en daardoor ook beetje misselijk
En verder gewoon blegh blegh blegh!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bevestig het ook nog even zeg
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Vroeg opstaan om naar de bibliotheek op school te gaan, maar natuurlijk is er weer schoolvakantie en is de school wel open, maar de bibliotheek pas om 1 uur
Daarbij heb ik vannacht kut geslapen, heb last van m'n keel en dus slikken en daardoor ook beetje misselijk
Beterschapjes, dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat drink ik niet, en ging puur om warmte voor m;n keel.. om het wat minder pijnlijk te makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou thee helpen neem een espresso dan zeg
Ik ga hier geen flauwe grap over makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat drink ik niet, en ging puur om warmte voor m;n keel.. om het wat minder pijnlijk te maken
Dan is thee ook beter volgens mij. Als ik een zere keel heb dan neem ik ook thee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat drink ik niet, en ging puur om warmte voor m;n keel.. om het wat minder pijnlijk te maken
das maar goed, want ik was net weer van de grond opgestaan. Ik val telkens van mijn stoel van je grappenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga hier geen flauwe grap over maken
als je nou nog meer warmte nodig hebt in dat arme keeltje van je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga hier geen flauwe grap over maken
je moet je ook niet zoveel druk maken, dat is niet goed voor je bloeddruk schatteboutquote:
mogguh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een zere keel inderdaad
Goedmorgen
Ripley, dudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
mogguh!
waarom heb jij eigenlijk een plaatje van die terminator/alien chick (toch?) als je icoontje?
ook beterschapjes van mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
tnx
Heb zelfs om 04.00 uur een kop thee gezet in de hoop dat het zou helpen.. maar neeGa nu maar een warm soepje maken.
]
Hoest hier dan?
Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.quote:
Nou blijf maar op de grond zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das maar goed, want ik was net weer van de grond opgestaan. Ik val telkens van mijn stoel van je grappen
Dat mens heet Ripley in de filmquote:
aha. ja inderdaad wel iets dat iemand zou moeten wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat mens heet Ripley in de film
Moet straks nog wel naar school, maar nu eerst een soepjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook beterschapjes van mij.![]()
vandaag gewoon een beetje relaxen enzodat is soms best fijn als je gaar bent, en lekkere dropjes kopen voor je keel, thee met honing drinken en lekker zappen (of fokken hihi) dan komt het wel goed
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Hmm goede vraag. Het patatje met was vertrouwder hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat vond je lekkerder de zoen of het patatje met?
beetje last van aandrang janies?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.
Jij bent de beste
Ik ga mn kutbloem weer even uit de kast halen denk ik
Dit ging over zoenen niet over een insteekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat was precies de insteek ook
my pleasure.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Ja, ook.quote:
als je meer krabt krijg je meer jeuk..... Als je stopt met krabben, gaat de jeuk ook vanzelf weer weg. Sommige mensen kiezen er voor om nooit te krabben, en andere dromen nat van het krabbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook.
Heb je regelmatig sex, krijg je ook meer zin
Tenminste, bij mij werkt dat meestal zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |