Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.quote:
Nou blijf maar op de grond zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das maar goed, want ik was net weer van de grond opgestaan. Ik val telkens van mijn stoel van je grappen
Dat mens heet Ripley in de filmquote:
aha. ja inderdaad wel iets dat iemand zou moeten wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat mens heet Ripley in de film
Moet straks nog wel naar school, maar nu eerst een soepjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ook beterschapjes van mij.![]()
vandaag gewoon een beetje relaxen enzodat is soms best fijn als je gaar bent, en lekkere dropjes kopen voor je keel, thee met honing drinken en lekker zappen (of fokken hihi) dan komt het wel goed
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Hmm goede vraag. Het patatje met was vertrouwder hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat vond je lekkerder de zoen of het patatje met?
beetje last van aandrang janies?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij, kwaak en ik zijn de enigen die qua naam iets met hun ava te maken hebben hier in t topic volgens mij.
Jij bent de beste
Ik ga mn kutbloem weer even uit de kast halen denk ik
Dit ging over zoenen niet over een insteekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat was precies de insteek ook
my pleasure.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het geweldig die eerste keer trouwens. Roland, bedankt!
Ja, ook.quote:
als je meer krabt krijg je meer jeuk..... Als je stopt met krabben, gaat de jeuk ook vanzelf weer weg. Sommige mensen kiezen er voor om nooit te krabben, en andere dromen nat van het krabbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook.
Heb je regelmatig sex, krijg je ook meer zin
Tenminste, bij mij werkt dat meestal zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |