haaai murm.. Deze keer was ik onschuldig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:33 schreef Murmeli het volgende:
goede morgen stelletje ransaapjes van me!! weer lekker bezig op de vroege morgen?
Ik ga mn werk maar eens zoeken dan. misschien tot straks nog!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:33 schreef Murmeli het volgende:
goede morgen stelletje ransaapjes van me!!
Jij vindt:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haaai murm.. Deze keer was ik onschuldig!![]()
![]()
goedemorgen trouwens
onschuldig?quote:heb niet eens een broek aan![]()
ik geloof je niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:42 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg snuit, bedankt hè voor die blauwe knie en schaafplek!
Ja zeg, je hoorde toch hoe hard het ging en hoe ik kraakte daarna..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik geloof je niet!foto!
en ik wilde er nog een kusje op geven, maar dat mocht weer niet![]()
dawgje!quote:
heey, probeer je me nu jaloers te maken met jouw tot kunst verheven zoenkunsten? ooooh, kliertje!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
Oow en dan mijn eerste zoenervaring. Was met een vriendinnetje om te oefenen..Omdat het er de volgende dag wel eens van kon komen.. Haha, niet gebeurd overigens..
De keer daarna was met een vriendje op de middelbare school, heel romantisch, door een vriend van hem, hoofden tegen elkaar gedrukt. Ik vond er niets aan, haha.
Ik heb nog vaak geoefend en over gedaan, en het is waar, oefening baart kunst![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, je hoorde toch hoe hard het ging en hoe ik kraakte daarna..
Dat dan weer niet inderdaad, je had me al genoeg pijn gedaan..![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, probeer je me nu jaloers te maken met jouw tot kunst verheven zoenkunsten? ooooh, kliertje!
Hmm eerste zoen ervaring was bij ons in de straat in de struiken, met het buurmeisje. was toen heel spannend. Daarna nog op het eindejaarsfeest buiten bij de ondergaande zon het meisje waar ik 'helemaal gek' op was staan zoenen. dat was mijn eerste echte tongzoenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger als kind toen je je eerste vriendje/vriendinnetje proberen te versieren/ zoenen??
Haha, toch nog even eenquote:
Uhuh, want het was natuurlijk wel gezellig en jou echt pijn doen wil ik ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, toch nog even eentoevoegen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, want het was natuurlijk wel gezellig en jou echt pijn doen wil ik ook niet
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn eerste zoen was in Frankrijk op vakantie, op het strand onder de sterren. Heb haar laatst nog eens opgezocht via Hyves en dat kan je maar beter neit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |