O daar was ik al vroeg bij hoor, volgens mijn ouders/leraren was ik daar al in de kleuterklas mee bezigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger als kind toen je je eerste vriendje/vriendinnetje proberen te versieren/ zoenen??
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:33 schreef Murmeli het volgende:
ransaapjes
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:02 schreef kwaakvaak het volgende:
geilnozems
draai jij je eens om en laat die tong zijn werk doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goeiemorgen deze heerlijke mooie morgen![]()
Ben je al buiten geweest?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goedemorgen deze morgen knuffelzachtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Neen dat kan ze niet aan... ze is nog aan het nagenieten van netquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
draai jij je eens om en laat die tong zijn werk doen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen knuffelzacht. Vandaag weer een leuke dag voor de boeg
?
Gezellig! veel plezier gewenst dan maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]nog een dagje met mijn beertje en Murmeli en KwaakVaak komen op de koffie
En hoe was onze eerste zoen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Er was trouwens helemaal niks "cute" aan mijn eerste zoen!
Want? Vrouwen kunnen niet groot zijn? Het ziet er niet altijd leuk uit, maar als ze een net zo lange, of langere vriend hebben, geen probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn 1e vriendin was heeeel groot, heb ik altijd vreemd blijven vinden
Welke film heb jij gekeken dan dat je dat niet meer durfde?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hoe was onze eerste zoen?
Dat wil ik mee maken, want tegen mij houdt ze al een week vol geen koffie te drinkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]nog een dagje met mijn beertje en Murmeli en KwaakVaak komen op de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |