En Eliesssss: ja dusquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Kim!![]()
![]()
Het doet gewoon pijn als ik het léés alleen maar!
![]()
En Elies! Néé!?!?!?!![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Eliesssss: ja dus
Het was niet mijn dáár, maar wel mijn kauwgom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Trusten Greysie!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik lees al die spannende dingen morgen. Weltrusten!
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Eliesssss: ja dus
Het was niet mijn dáár, maar wel mijn kauwgom
En zo is het maar net!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Laureline het volgende:
Platbektangen zijn handig! Als je de naald niet meer eruit krijgt.
Ik heb dáár ook eens de leuning van een stoel gehadquote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef conleche het volgende:
Ik heb dáár weleens de stijl van een trap gehad, toen ik doorschoot met het van de trapleuning afroetsjen.
God, wat deed dat pijn!
Picture this; Oegstgeest, 1987... Vormingsweek en ElisaB was zo onverstandig om acrobatiek te kiezen tijdens de doemiddag.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb dáár ook eens de leuning van een stoel gehad![]()
![]()
Zal zo ff een paintje produceren![]()
ik ben ook geen kind van tien, en haal ook echt niet alles wegquote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik hoef niet helemaal kaal op de plekken waar ik die trimmer gebruik. Ik ben geen kind van 10! En dat ding werkt erg goed![]()
@ColdFeet: ik heb het nooit geprobeerd met een Epilady of iets soortgelijks... maar die zijn duur en ik wil niet 80 euro uitgeven en vervolgens dat ding laten verstoffen in een la. Wel eens geprobeerd met een pincet, maar dat is heel pijnlijk en heel erg langzaam.
heb je dr wel van genoten? das t belangrijkste! je mag lekker eten, want je bent al lekker slank, jeeeeeeeej!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Sugar het volgende:
Welterusten!
Ik ben inmiddels dik boven 1500, dus niks meer te mopperen over mijn eetlijst!
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
ahum. is awesomenes niet een reincarnatie van HAAR? toevallig, ipv een lurkert?
ja nou. ehh iemand zei ga weg vieze lurkert en dat vond ik zielugquote:
Ai laf joequote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef kwakveense het volgende:
omdat t in mn haar woei toen ik t uitspoog
Nee die moet ik nog makenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Chicolate het volgende:
Oh en PF, Gent lijkt me tof. Wat ga je er doen? (nog speciale plannen?)
wat dacht je van "getonken" (getankt) "geplozen" (geplast)quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
wat dacht je van "getonken" (getankt) "geplozen" (geplast)
copyright mijn vriendinnetje mieke
Net ff de meterstand bekeken en de vorige factuur:quote:Verbruikfactuur Electrabel
van 22.09.2008 - 10.02.2009
Incl. BTW: ¤ 631,91 euro
voorschot ¤ 200,-- euro
kosten voor ingebrekenstelling: 25,78 () euro
totaal: ¤ 457,69
GELIEVE HET BEDRAG VAN 457,69 EUR TE BETALEN VÓÓR 1 MAART 2009.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Picture this; Oegstgeest, 1987... Vormingsweek en ElisaB was zo onverstandig om acrobatiek te kiezen tijdens de doemiddag.
De opdracht was simpel: met z'n tienen op een kasteelstoel staan. Eitje! Ik moest met mijn linkerbeen op de zitting staan en met mijn rechterbeen over de rugleuning hangen. Ik hing natuurlijk behoorlijk over de rugleuning heen, anders nam ik teveel ruimte in. Mijn buurvrouw moest me vasthouden, zodat ik niet zou vallen.
Er ging iets mis, buurvrouw liet me los en ik verloor mijn evenwicht. Mijn rechterbeen was net te kort om mij op te vangen vóór mijn poes dat deed op het frivole houtsnijwerk.
Dík dat je poes kan worden als de klap maar hard genoeg isbloeden dat het kan
huilen dat ik deed
[ afbeelding ]
Precies dát maakt het verhaal het meest pijnlijk hè! Je ziet dat kroontje in slow motion gewoon te kruize gaan. Of niet somsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook heel lief dat je dat kasteelstoeltje zo gedetailleerd hebt getekend!![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies dát maakt het verhaal het meest pijnlijk hè! Je ziet dat kroontje in slow motion gewoon te kruize gaan. Of niet soms
Inderdaad... Auw!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies dát maakt het verhaal het meest pijnlijk hè! Je ziet dat kroontje in slow motion gewoon te kruize gaan. Of niet soms
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:48 schreef conleche het volgende:
Ja ik kreeg er even een heel verschrikt gezicht van. Ik vóelde het bijna.
Vorige bewoner had 't voorschot op 35 staan en ik heb een geheel nieuw contract. En heb 't extra naar 50 gezet omdat ik mezelf ken. Maar daarbij heb ik hier uitsluitend spaarlampen, maar ik stook wel electrisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef conleche het volgende:
Wij moesten 4000 bijbetalen aan Luminus. Dus dat is niet zoveel beter dan electrabel.
(Maar dat klopte wel hoor, want de vorige bewoner was er maar een paar x per maand en nu is er bijna constant iemand aanwezig, dus het voorschot was gewoon veel te laag)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad... Auw!![]()
Je kunt je met dat plaatje heel goed voorstellen hoe zoiets voelt. Iets té goed...
Conleche: wat zijn de opties, qua boeken? Niet dat ik ze gelezen zal hebben, maar toch. Altijd leuk om te zien wat andere mensen lezen.
Ik denk dat ik de Murakami doe!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Kafka op het strand-Murakami
The curious incedent of the dog in the night-Mark Haddon
Vrouwen- Charles Bukowski
Ovenvers-een bak en koekjesboek
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou het bak- en koekjesboek doen. Ik lijk wel zwanger zo'n vreetkick heb ik
Hm, ik ken hem niet maar de beschrijving ziet er intrigerend uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik de Murakami doe!
Dat was nog vóór het vreeschelijke ongeluk. Kun je nagaan hoe het er tijdens en na uitzagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:00 schreef conleche het volgende:
Hoe langer ik naar die paint kijk, hoe grappiger die wordt...... Dat mondje van dat meissie ook!!
Goh, hebben ze daar ook lekkerbekjes? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef kwakveense het volgende:
ik heb lekkerbekjes met frietjes in de oven staan. mjam.
Zeg...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef kwakveense het volgende:
ik heb lekkerbekjes met frietjes in de oven staan. mjam.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg...
![]()
Had je niet gelezen over mijn vreetkick, of is dit opzet+
Je kan het goedmaken door vannacht nog een leuk stukje voor me te typen zónder de fouten door je stomme toetsenbord eruit te halenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:16 schreef kwakveense het volgende:
oeh sorry elisa, was niet expres!!
Ik dacht al, want zo ver kunnen lekkerbekjes helemaal niet zwemmenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:16 schreef kwakveense het volgende:
@ mini: mja t is niet echt een lekkerbekje, maar visfilet met een korstje.
Whehe, ik zie dat ik niet de enige ben die niet helemaal helder meer is op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht al, want zo ver kunnen lekkerbekjes helemaal niet zwemmen
ik vind t gewoon grappig dat je dat lazy en laidback noemtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:46 schreef P.F het volgende:
JaNou ja, is stukje van 3 minuten, rijdt geen hond. Ik moet daar gewoon nog even aan werken..
Ik niet, ik rij toch al niet zo vaak dus als ik te moe ben doe ik het liever helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:36 schreef P.F het volgende:
Rijden jullie ook zo lazy en laidback als jullie moe zijnIk ga dan inparkeren met 30 km/u. Rotondes neem ik wat rechter
Gaat altijd goed, maar het moet geen gewoonte worden
Typen in Word en na elke zin Ctrl-S.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:48 schreef kwakveense het volgende:
GVD@##@$%DVWF#FRG#WTV tyfus!!!
echt, heb ik eindelijk moed verzameld, begonnen aan een blog, halve blog uitgetikt, crasht die KUTcomputer weer...
en dan kost t zó veel moeite om weer moed te verzamenelen om weer opnieuw te beginnen. goftetetetefdfgdegoipq39ru[9
Dat is ook leuk, maar je moet wel goed in kunnen schatten wat het verschil is tussen 'zo hard mogelijk' en 'net te hard' en dan kun je in het begin niet altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:53 schreef P.F het volgende:
Ik vind rijden leukVooral zo hard mogelijk door bochtjes en rotondes
Kut van je blog, maar idd wat mini zegt!
Ik ben slapen en ik hoop dat ik op tijd waker word zodat ik kan gaan zonnen met chico
het is een kutblogprogramma. ik typte t nu direct erin omdat ik dan neit hoef te kutten met html.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Typen in Word en na elke zin Ctrl-S.
Oh, zoo hard rij ik niet, maar ik kan snel sturen en dan voelt het al tof, al rij ik volgens mij maar 30quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar je moet wel goed in kunnen schatten wat het verschil is tussen 'zo hard mogelijk' en 'net te hard' en dan kun je in het begin niet altijd.
Ok, nu ga ik echt...
Haha, doe jij dat ook al?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat dacht je van "getonken" (getankt) "geplozen" (geplast)
copyright mijn vriendinnetje mieke
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het is een kutblogprogramma. ik typte t nu direct erin omdat ik dan neit hoef te kutten met html.
maar ik zi hier gewoon rap bloedchagerijnig te worden omdat dei kut italiaan luid slurpend znkutlinzen zit te eten, emt de film op zn laptop zo hard dat t erdoorheen door mijn oordopjes heen alsnog hoorbaar is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:44 schreef sigme het volgende:
Vandaag hele dag op pad; naar Dordrecht om zaad te halen.
Voor dr moestuin.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:57 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Muis, ik durf niet vandaag, denk ik. Voel me dik en stom. Sorry.
Owwwww.....quote:
Ja het is rotweer, bah!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:39 schreef Sugar het volgende:
Oh, Muis, dat is lief.
Het regent ook nog 'ns, dus ik zou als ik jou was lekker afwachten of het niet wat droger kan.
En dankzij de koolraap voel ik me al wat minder kut.
Dik ben je niet, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:57 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Muis, ik durf niet vandaag, denk ik. Voel me dik en stom. Sorry.
Zit er geen AH to go op de route ofzo waar je een salade kunt halen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Blegh, ik moet om 7 uur bij een vergadering zijn die meestal tot middernacht duurt en ik weet geen enkele plek tussen mijn huis en daar waar je gewoon een belegd broodje kunt halen (behalve van die voorverpakte rommel). Zo kom je vanzelf uit bij iets ongezonds.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dik ben je niet, maar dat weet je zelf ook wel.
Stom wel een beetje, omdat je je dik voelt.
Die weddenschap zou ik niet aangaan eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Suug moet gewoon naar de meet komen. Wedden dat ze zich daarna nooit meer stom en dik voelt?.
Nouja, een stukje uit de richting zit er wel eentje (zit aan de Oudegracht/Lange Viestraat en ik moet bij de Dom zijn), maar een salade is weer niet zo handig om onderweg te eten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zit er geen AH to go op de route ofzo waar je een salade kunt halen?
Eet je die toch op tijdens je vergadering?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, een stukje uit de richting zit er wel eentje (zit aan de Oudegracht/Lange Viestraat en ik moet bij de Dom zijn), maar een salade is weer niet zo handig om onderweg te eten.
Dan kom je naar de meet omdat het gezellig is?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Nee, want iederéén voelt zich weleens dik en stom. Dus zonder er bij mij weer een big deal van te maken, lijkt het me niet dat ik door een meet dit nooit meer ga hebben. Net als velen met mij. Maar het is al wat minder, dus way to go.
Als jij je met je dunne lichaam al dik voelt, hoe moet ik me dan voelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Nee, want iederéén voelt zich weleens dik en stom. Dus zonder er bij mij weer een big deal van te maken, lijkt het me niet dat ik door een meet dit nooit meer ga hebben. Net als velen met mij. Maar het is al wat minder, dus way to go.
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ik heb ook dagen dat ik wel wil janken als ik in de spiegel kijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Joh hou er toch mee op, dat soort verhalen tegen Sugar beginnen een beetje het "kapotte grammofoonplaat"-gehalte te krijgen (en dat is nog eufemistisch).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij je met je dunne lichaam al dik voelt, hoe moet ik me dan voelen?
Het maakt mij niet uit hoor en je bent het ook steeds weer aan het goedpraten dat het niet een big deal is, maar het ontneemt bij jou zoveel plezier. Je wilt nu weer niet met Muis afspreken omdat je je dik en stom voelt. Dat is wél een big deal. Punt. Dan kan je het goedlullen zoveel je wilt, maar het is gewoon niet goed.
Dat kan bij deze vergadering niet echt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eet je die toch op tijdens je vergadering?Of ben ik de enige die zulk soort dingen doet?!
Je weet best dat het niet die ene post is en ja loop maar weg. Deal met het zou ik zeggen, das beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Jezus! Dag!
Dit is echt té overtrokken op een post dat ik een blegh-moment heb met 'me dik en stom voelen'. Echt, toedeloe!
Oh ja sorry, we moeten natuurlijk allemaal gewoon weer in koor roepen hoe slank en getalenteerd en weet ik wat ze is, en dan is het gezellig, tot d'r volgende * blegh* moment.quote:
Bedoel je niet 'eerder regel dan uitzondering'?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:38 schreef Vivi het volgende:
Ja, Sugar, iederéén voelt zich wel eens dik en stom, maar bij jou is het eerder uitzondering dan regel.
Oh ja, datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'eerder regel dan uitzondering'?.
Verder vind ik dat jullie het best hard stellen, maar ik vind ook dat Sugar wel een serieus probleem heeft als ze niet met iemand durft af te spreken omdat ze zich dik en stom voelt. Het affecteert echt haar sociale leven nu en dat is niet gezond.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja sorry, we moeten natuurlijk allemaal gewoon weer in koor roepen hoe slank en getalenteerd en weet ik wat ze is, en dan is het gezellig, tot d'r volgende * blegh* moment.
Over 17 minuten ofzo.
Je hoeft ook helemaal niet weg en niemand hier heeft een hekel aan jou, maar ik denk dat ik voor meerdere mensen kan spreken als ik zeg dat we er een beetje moedeloos van worden, en je bovenstaande post geeft eens te meer aan dat je zelf écht een blinde vlek hebt t.a.v. welke vormen het aan heeft genomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Toch lees en leef ik mee met anderen, reageer ik op jullie dingen (die dus niks huilerigs of onzekers over mijzelf bevatten), laat ik weten wanneer ik date en dat ik geen lenzen hoef, wil ik graag weten welke film iemand gaat zien, welk werk iemand doet, waar iemand is als ie even niet post en vind ik het leuk om te reageren op foto's van kleren en mensen hier.
Het is blijkbaar niet voelbaar en zichtbaar dat dat er allemaal óók is. Dat is wel heel jammer.
En ik post hier ook voor steun en nu het gekift (zelfs gemeen gekift) wordt, is die steun ver te zoeken, dus gelukt: ik houd daarover mijn mond. De andere dingen (zie hierboven) vind ik nog steeds leuk om te posten, dus ik ren niet weg uit dit topic of dreig daar niet mee. Dat bedoelde ik niet met mijn DAG-post.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Toch lees en leef ik mee met anderen, reageer ik op jullie dingen (die dus niks huilerigs of onzekers over mijzelf bevatten), laat ik weten wanneer ik date en dat ik geen lenzen hoef, wil ik graag weten welke film iemand gaat zien, welk werk iemand doet, waar iemand is als ie even niet post en vind ik het leuk om te reageren op foto's van kleren en mensen hier.
Het is blijkbaar niet voelbaar en zichtbaar dat dat er allemaal óók is. Dat is wel heel jammer.
En ik post hier ook voor steun en nu het gekift (zelfs gemeen gekift) wordt, is die steun ver te zoeken, dus gelukt: ik houd daarover mijn mond. De andere dingen (zie hierboven) vind ik nog steeds leuk om te posten, dus ik ren niet weg uit dit topic of dreig daar niet mee. Dat bedoelde ik niet met mijn DAG-post.
Dat mag hoor muissie. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en mag die verkondigen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat het hier allemaal pais en vree moet zijn, het is gewoon zo dat ik ook wel wat kan sympathiseren met Suug
Maar goed ik hou me er verder wel buiten.
Oke, en dan moeten we heel veel gesubsidieerde research gaan doen, in 5-sterren hotels en zulksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Fuck viev, jij bent zo grappig. Zullen we samen een brievenboek gaan schrijven? Dan ben ik jouw aangever....
Sugar, nog even: ik denk namelijk dat je van origine best een leuk mens bent, het komt er alleen niet zo uit. Das jammer en daarom maak ik me ook druk. Als ik het idee had dat er toch niks in zat, had ik het gewoon laten gaan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]voor jou, want ik heb het beste met je voor hoor en ik vind je ook niet stom of irritant of dik of lelijk.
En ik geloof ook heus wel dat je het probeert, maar zoals ik hierboven al zei: ik vind het heel erg dat je niet met Muis afspreekt omdat je je dik en stom voelt. Je moet dan júist met andere mensen afspreken, want dan kun je zien dat anderen met hele andere ogen naar jou kijken dan jij naar jezelf kijkt en dat is beslist goed voor je zelfvertrouwenEn ik spreek uit ervaring
.
Dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
De definitie van een psychische stoornis is toch dat het je dagelijks functioneren belemmert?
Althans, dat heb ik geleerd als het onderscheid tussen een stoornis en een karaktertrek die 'gewone' mensen ook hebben. Just a thought.
Ja hoor, ik draag jullie koffers welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, en dan moeten we heel veel gesubsidieerde research gaan doen, in 5-sterren hotels en zulks!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat het hier allemaal pais en vree moet zijn, het is gewoon zo dat ik ook wel wat kan sympathiseren met Suug
Maar goed ik hou me er verder wel buiten.
Gaat die dextrose in de dressing?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef progje het volgende:
... mijn lijstje dan maar...
O: melk met allbran
T: 125 gram 0% vet yoghurt
L: sla + tonijn ( + dressing van olijfolie + azijn + theelepel mosterd + mini beetje dextrose )
T: 100 gram druiven + 4 nootjes
D: kidney beans + avocado + gerookte kip salade
Zo, hallo patronising post!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
De definitie van een psychische stoornis is toch dat het je dagelijks functioneren belemmert?
Althans, dat heb ik geleerd als het onderscheid tussen een stoornis en een karaktertrek die 'gewone' mensen ook hebben. Just a thought.
Als jij een psycholoog in wording bent zou je ook moeten weten dat je heel erg moet oppassen met diagnosticeren op afstand.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wou het nét vragenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, ik draag jullie koffers wel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik niet en dat doe ik niet! Jij geeft aan dat het niet normaal is dat Sugar's zelfbeeld haar sociale leven beïnvloedt en toen moest ik hieraan denken, that's all. Dat haar zelfbeeld haar misschien toch meer beperkt dan ze hier toegeeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij een psycholoog in wording bent zou je ook moeten weten dat je heel erg moet oppassen met diagnosticeren op afstand.
Zo is het niet bedoeld hoor!quote:
Tuurlijk, alleen wist ik eerlijk gezegd gister al dat Sugar zich vandaag dik en stom zou voelen en dat de afspraak met Muis niet door zou gaan. Want ze voelt zich wel erg váák zo en niet zoals anderen 'af en toe eens'.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:58 schreef Chicolate het volgende:
My 2 cents: als ik me een dagje *blerg*, dik en stom voel, wil ik ook met niemand afspreken. En zeker niet met leuke mensen waarvan het me kan schelen wat ze van me vinden. Want in een goede bui ben ik veel leuker. Dus ja, ik snap het.
Heel ander onderwerp: 24e van de 33 geworden bij een huisje.
De wekker gaat af, dus je draait je niet meer omquote:
yep gaat door de dressing.. maar het het is nog geen theelepel dextrose en door het zure van de azijn is het juist een erg lekkere combinatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gaat die dextrose in de dressing?
Wordt dat niet erg zoet dan?
Verder is het volgens mij een prima lijstje.
He, dat rijmt niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De wekker gaat af, dus je draait je niet meer om
Want van de geur uit je mond, trekt de vloerbedekking krom
Poets je tanden en lach in de spiegel aan de wand
Goeiemorgen, de dag is weer begonnen!
Eens! Ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:58 schreef Chicolate het volgende:
My 2 cents: als ik me een dagje *blerg*, dik en stom voel, wil ik ook met niemand afspreken. En zeker niet met leuke mensen waarvan het me kan schelen wat ze van me vinden. Want in een goede bui ben ik veel leuker. Dus ja, ik snap het.
On the bright side: je bent geen 33e geworden.quote:Heel ander onderwerp: 24e van de 33 geworden bij een huisje.
Klaag ze aan bij 538!quote:
Ik heb nog nooit PP gekeken!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:04 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greysje, als je de nieuwe GA hebt gekeken moet je ook even de PP aflevering die erbij hoort kijken. Want daarin gaan de verhaallijnen in Seattle Grace ook verder en dat kan je niet missen eigenlijk!
Diemen, zelfstandig (dus eigen douche/toilet/keuken) van 26-33 vierkante meter. Maar ik heb nog geen jaar inschrijftijdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:04 schreef Liejannuh het volgende:
On the bright side: je bent geen 33e geworden.
Waar ben je aan het kijken?
S02E16!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit PP gekeken!
Welke aflevering moet ik dan hebben? Dan zal ik het doen! En ik ga vanavond pas kijken, dan is Heer G in Noorwegen en gister kwam er (helaas alweer) van alles tussenDank voor de tip!
Ik wist niet dat het van Edwin Evers is, want doven luisteren niet naar de radio zoals je misschien weet. Tudum-tsssquote:
Ik ben couch neem ik aan? Maar is prima, gaan we dr nu heenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:05 schreef P.F het volgende:
Ik kan wel naar le sun couch maar ik moet om 12:20 weer zu hause zijn!
Muis welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het van Edwin Evers is, want doven luisteren niet naar de radio zoals je misschien weet. Tudum-tsss
hele slechte vertalling voor de zonnebank. " le sun couch".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben couch neem ik aan? Maar is prima, gaan we dr nu heen. Kan jij zien of het regent? Ik heb geen bril op (en moet hele dag lenzen in, maar heb daar nog geen zin in gehad).
Wehehe ja maar ik ging als 12jarig Muizelientje al met mijn mamma mee de ochtendspits in en daar ken ik het vanquote:
Muis heeft het liedje vast van haar vriendje gehoord ofzo.quote:
Aanvulling: en als 12-jarig Muizelientje hoorde je nog. Toch? Dus Muis is niet te vergelijken met mij, want ik hoor al m'n hele leven slechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wehehe ja maar ik ging als 12jarig Muizelientje al met mijn mamma mee de ochtendspits in en daar ken ik het van
Haha ook handig ja. Ik kan altijd in het water aan de overkant zien of het regent. Maar nu zie ik niet scherp genoeg om dat te zienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:08 schreef P.F het volgende:
[..]
hele slechte vertalling voor de zonnebank. " le sun couch".
Ik zie geen regen maar heb ook geen lenzen in.
Wij hopen allemáál dat het met Sugar beter zal gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:04 schreef P.F het volgende:
Hmmmm, lastig dit. Zo een zelfbeeld gaat sowieso niet weg door de mening van anderen.. En ik vind het ook super jammer, maar het is gewoon zo lastig. Ik heb een vriendinnetje gehad met mijn lengte, 10 kilo lichter en nog aan het afvallen.. Zichzelf te dik vinden.. etc. etc. Ik ben niet boos op haar geworden maar ik heb haar geaccepteerd zo als ze is, haar geholpen waar nodig. Meer kun je niet doen.. Dat is een heel slim meisje en het gaat nu weer super met haar, dus ik hoop dat het met sugar ook zo zal gaan..
Ik word er gewoon een beetje naar van.
Als ik straks de behoefte krijg om naar Groningen te fietsen, zal ik het onthouden en er blij mee zijn ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh en Chico, het is droog hoor!.
Hier in Groningen iig wel
Ja ik weet welke serie je bedoelt. De EO-serie heet 7th Heaven, die jongen heet Barry Watson en de serie de jij nu bedoelt - en dat moest ik wel even opzoeken - is What about Brianquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef AKnynke het volgende:
weten jullie nog hoe die tv serie heette die op net5 uitgezonden werd, over een single jongen tussen een aantal steletjes. Die single jongen was die jongen uit die serie op de eo over dat gezin van die dominee in amerika, met een heleboel kinderen.
Lekker duidelijk he?
No way dat ik ga klikken. Heb het gisteravond al de hele tijd geluisterd omdat ik te lui was een ander liedje op te zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Vivi het volgende:
Zal ik de honneurs dan maar even waarnemen voor vandaag?![]()
What about Brian?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef AKnynke het volgende:
weten jullie nog hoe die tv serie heette die op net5 uitgezonden werd, over een single jongen tussen een aantal steletjes. Die single jongen was die jongen uit die serie op de eo over dat gezin van die dominee in amerika, met een heleboel kinderen.
Lekker duidelijk he?
Yep!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aanvulling: en als 12-jarig Muizelientje hoorde je nog. Toch? Dus Muis is niet te vergelijken met mij, want ik hoor al m'n hele leven slecht.
Suug, waarom reageer je nu niet op wat Co zei bijvoorbeeld, dat vond ik wel heel erg zinnig eigenlijk.quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar, maar wat betreft lijnen en zelfbeeld zijn het iedere keer dezelfde posts. Dus: Heb ik niet teveel gegeten?, terwijl je wéét dat het te weinig is. Allemaal magere producten blijven nemen, terwijl je dan weet dat je niet aan je cals komt. Gisteren zeggen: Goed hoor ik heb ruim 1500 cal op terwijl je wéét dat het er 1900 moeten zijn. Ik denk dus dat je reacties wilt uitlokken en dat je je dan even beter voelt of zo?
Ik snap ook iedereen niet die zegt: O Suug, wat ben je toch mooi en knap en dun. Want hoewel allemaal waar, moeten ze het niet zeggen, want dan houden ze de vicieuze cirkel in stand.
Nee niet. Vraag me echt af hoe het met dr is ...quote:
Het leek me zo zoet, maar toen bedacht ik me dat ik zelf altijd honing door de mosterddressing doe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:03 schreef progje het volgende:
yep gaat door de dressing.. maar het het is nog geen theelepel dextrose en door het zure van de azijn is het juist een erg lekkere combinatie
je bent geweldig, wist je dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik weet welke serie je bedoelt. De EO-serie heet 7th Heaven, die jongen heet Barry Watson en de serie de jij nu bedoelt - en dat moest ik wel even opzoeken - is What about Brian.
Ik dus ook. Begreep vandeweek hier ergens dat het DAGopname was vandaar.........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee niet. Vraag me echt af hoe het met dr is ...
Wehehe maakt niet uit hoor!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef Sugar het volgende:
Oh Muis, ik wist helemaal niet dat jij doof bent. Dat was een gekke meet geworden dan, als ik zulke dingen al niet weet.Sorry!
Faaaaaaaaaaaaaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wehehe maakt niet uit hoor!
Officieel ben ik doof, maar ik heb een implantaat![]()
en nu luister ik de Backstreet Boys![]()
Hoe is het met je supersonische oor? Zijn de duizelingen al over? En klinkt Mark anders dan voorheen? En versta je hoge tonen beter dan bv lage tonen. Of maakt dat niks uit? En heb je je haar al gewassen? En.. ohnee. Dat was het.quote:
Die vragen mag je over vier weken nog eens stellen, want het uitwendige gedeelte wordt dan pas aangeslotenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe is het met je supersonische oor? Zijn de duizelingen al over? En klinkt Mark anders dan voorheen? En versta je hoge tonen beter dan bv lage tonen. Of maakt dat niks uit? En heb je je haar al gewassen? En.. ohnee. Dat was het.
\nieuwsgierig Aagje.
Hm, ik zie er niks gemeens in eigenlijk, maar goed, ik steek denk ik dan net iets "harder" in elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Sugar het volgende:
Vivi: omdat het me niet zo zinvol lijkt er verder op in te gaan. Voor jullie is het duidelijk, er wordt mij geen vraag gesteld, toch? Bovendien vond ik bepaalde opmerkingen echt gemeen net en vind ik het niet echt leuk er dan nog open en eerlijk op in te gaan.
Ze hebben wel lef, dat moet ik ze nagevenquote:
Wat spannend! Nog een klein maandje dus. En dan moet je dus heel intensief met Mark gaan oefenen om spraak te verstaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die vragen mag je over vier weken nog eens stellen, want het uitwendige gedeelte wordt dan pas aangesloten.
De duizelingen zijn zo goed als over. Merk er alleen nog wat van als ik te snel met m'n hoofd schud of knik. En ik ben nog wat instabiel buiten (op de fiets enzo), maar het gaat de goede kant op. En ja hoor, ik mocht na een paar dagen m'n haar al met kopje wassen (kopje over de wond dus zodat die niet nat zou worden) en na een week zonder kopje.
En ik ga hoge tonen beter horen dan lage tonen, want de CI is gemaakt voor spraak en spraak zit in de hoge tonen(muziek ook in de lage tonen, dus de bas schijnt als een tik te horen, maar goed mijn ervaringen hoor je over een week of vier dus
).
ja honing kan inderdaad ook primaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het leek me zo zoet, maar toen bedacht ik me dat ik zelf altijd honing door de mosterddressing doe.
Ja. Over vier weken is de eerste aansluiting en ik heb geen idee hoe het zal gaan. De lucky few kunnen meteen al eea verstaan, maar daar moet je niet op rekenen zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat spannend! Nog een klein maandje dus. En dan moet je dus heel intensief met Mark gaan oefenen om spraak te verstaan?
Wat is kiepie kiepie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:17 schreef Anosmie het volgende:
Lijstje:
O: verdorde droge sinaasappel (hij zag er zo lekker oranje uit.)
T: Actievarius Yoghurtius
L: salade met kiepie kiepie
T: 6 walnootjes
T: Grapefruit
D: Tomatensoep
T: Loopband
*POK*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is kiepie kiepie?![]()
En is het een goed gevulde soep?
Ja weet ik en dat bedoelde ik!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hopen allemáál dat het met Sugar beter zal gaan.
Het enige dat heel vervelend (ja sorry, even eerlijk zijn) begint te worden is dat ze, zoals Co ook al zegt, steeds weer naar de bekende weg vraagt en dat ze al lang weet wat onze antwoorden zullen zijn.
Nee. Is gewoon bij de audioloog in het kamertjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
Vikjeee als je wordt aangesloten moet jij dan ook aan de hartmonitor? Of hoeft dat niet bij CI-patienten?
Ik heb mijn lenzen in gekregen (10x misgeprikt, heb nu van die mooie huiloogjes), zie je over kwartiertjequote:
Ja bij mij wordt dat ding je hersenstam ingeramd dus het is afwachten hoe je spieren reageren op stimulering - ik had een paar keer trekkende ledematen enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Is gewoon bij de audioloog in het kamertje.
Ik moet er wel rekening mee houden dat ik weer last kan krijgen vanduizeligheid
.
En waarom hartmonitor?.
Heb je nog geen douchegel in je nieuwe huisje dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
O en ik moet gaan en ik ben vandaag lelijk en ik stink volgens mij. Doei!
yes Chickie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik had het zeker zelf kunnen verzinnen.
whehehequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Eveen een F&F vraagje tussendoor hoor. ALs je een kip koopt he. En je hebt geen haan. Legt die kip dan wel eitjes voor je?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Eveen een F&F vraagje tussendoor hoor. ALs je een kip koopt he. En je hebt geen haan. Legt die kip dan wel eitjes voor je?
jah hallo. Zo dom is die vraag toch niet? Tochquote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Onbevrucht inderdaad, dus er komt geen kuiken uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
jah hallo. Zo dom is die vraag toch niet? Toch
Ik heb geen vent maar toch leg ik elke maand een eitje. Schijnbaar..
Ja hoor, voor het eitjes leggen heb je geen haan nodig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:41 schreef Anosmie het volgende:
Uhm, gaat het nu over kippeneitjes of over jouw eitjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Mijn vriendin had kippen en die wilden maar geen eieren leggen, toen heeft ze zo'n plastic nep-ei gekocht, en dat moet je dan in het nest leggen en dat werkt dan motiverend ofzo.
Dus zei de volgende ochtend in hoopvolle afwachting in dat nest kijken, ligt er niet alleen geen vers ei, maar was dat plastic ei ook verdwenen. we verdenken de kip ervan hem naar binnen genapt te hebben.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
Eieren van een door een haan bevruchte kip moet je niet eens willen eten.
Joh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, voor het eitjes leggen heb je geen haan nodig!
Voor het bevruchten van de eitjes wel![]()
* Mini_rulez wist het ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zolang de eitjes niet bebroed worden, groeit er niets in hoor.
Mijn vriendin had kippen en die wilden maar geen eieren leggen, toen heeft ze zo'n plastic nep-ei gekocht, en dat moet je dan in het nest leggen en dat werkt dan motiverend ofzo.
Dus zei de volgende ochtend in hoopvolle afwachting in dat nest kijken, ligt er niet alleen geen vers ei, maar was dat plastic ei ook verdwenen. we verdenken de kip ervan hem naar binnen genapt te hebben.
IVF voor kippenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh?.
Hopelijk wordt het nog eens mogelijk eitjes te bevruchten zonder tussenkomst van een haan.
Nee, zelfs dat niet eensquote:
In theorie zou je de kern uit een eicel kunnen halen en in een zaadcel kunnen stoppen om een andere eicel te bevruchten, maar dan kun je wel alleen dochters krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh?.
Hopelijk wordt het nog eens mogelijk eitjes te bevruchten zonder tussenkomst van een haan.
Hoop je niet gewoon stiekem dat dat ooit voor mensen geldt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet eens.
Gewoon: twee kippen batsen samen en er komt een kuikentje.
Ah.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In theorie zou je de kern uit een eicel kunnen halen en in een zaadcel kunnen stoppen om een andere eicel te bevruchten, maar dan kun je wel alleen dochters krijgen.
Voor een jongetje heb je toch echt het DNA van een man nodig. Of je moet al een Y-chromosoom van een man nemen en de andere chromosomen van je vriendin, maar zo ver zijn ze nog lang niet ben ik bang.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah.
Nou, ik zou meer een jongetjesmoeder zijn denk ik.
Kippen zijn sociale dieren hoor, koop er dan twee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Anosmie het volgende:
En het antwoord is, dames en heren: Soms wel en soms niet. Kijk daar hebben we wat aan..
Ik wil mn mama een kip voor moederdag geven. Lijkt me leuk. En origineel uiteraard.
Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Anosmie het volgende:
En het antwoord is, dames en heren: Soms wel en soms niet. Kijk daar hebben we wat aan..
Ik wil mn mama een kip voor moederdag geven. Lijkt me leuk. En origineel uiteraard.
Bespeur ik hier een toekomstige wetenschappelijke doorbraak van jou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een jongetje heb je toch echt het DNA van een man nodig. Of je moet al een Y-chromosoom van een man nemen en de andere chromosomen van je vriendin, maar zo ver zijn ze nog lang niet ben ik bang.
Kippen zijn net zo eigenwijs als katten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef Anosmie het volgende:
Best jammer, want zo heb je nooit een kind van jullie samen, als lesbisch stel. Hoorde laatst wel over een stel dat twee kinderen heeft en dat beide vrouwen een broer hadden die sperma hadden afgestaan. Zo is het kind toch van jullie allebeiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een jongetje heb je toch echt het DNA van een man nodig. Of je moet al een Y-chromosoom van een man nemen en de andere chromosomen van je vriendin, maar zo ver zijn ze nog lang niet ben ik bang.
Mijn mama is ook heel sociaal. Ze praat ook tegen de honden dus die kip komt echt geen aandacht te kort.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kippen zijn sociale dieren hoor, koop er dan twee.
Misschien moet je dan op zoek gaan naar een vrouw met een extra y-chromosoom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Best jammer, want zo heb je nooit een kind van jullie samen, als lesbisch stel.
Was het maar waar, een Nobelprijs is altijd leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een toekomstige wetenschappelijke doorbraak van jou?
Oja, die bestaan echt! Mensen die genetisch man zijn maar zich ontwikkeld hebben als vrouw of iets ertussenin vanwege ongevoeligheid voor testosteron.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan op zoek gaan naar een vrouw met een extra y-chromosoom.
Ben benieuwd, doe je even verslag of het werkt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef progje het volgende:
jippie mijn "Licht wekker" is binnen
Zo'n philips wake-up light, maar dan een goedkopere versie
ik ben ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd, doe je even verslag of het werkt?
een tip: Als ie vogeltjes geluid heeft dan hem daar NIET opzetten. Ik word tegenwoordig wakker van elke vogel die fluit buiten. Hoe laat/vroeg het ook is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben ook erg benieuwd
ik word nu ook altijd wel wakker van mijn gewone wekker, maar dit lijkt me toch een stuk fijner wakker worden
conditionering ftwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:22 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
een tip: Als ie vogeltjes geluid heeft dan hem daar NIET opzetten. Ik word tegenwoordig wakker van elke vogel die fluit buiten. Hoe laat/vroeg het ook is.
Heb jij ook dat de radio heel langzaam aan gaat en dat je al wakker wordt als hij nog heel zacht is? Ik wel, en dan heb ik altijd nog even de hoop dat ik het me verbeeld maar dan wordt 'ie toch harder...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook een wakeup light en hij bevalt me prima
tnt heb ik de radio niet gebruikt... ik doe vaak 1 van de andere geluiden... maar is wel lekker wakker worden, omdat ie inderdaad het volume langzaam opbouwt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij ook dat de radio heel langzaam aan gaat en dat je al wakker wordt als hij nog heel zacht is? Ik wel, en dan heb ik altijd nog even de hoop dat ik het me verbeeld maar dan wordt 'ie toch harder...
Is 36 niet 36" ipv confectiemaat 36? In dat geval is het natuurlijk véél groter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
(ik had al een bikini gepast met omvang maat 36... maar dat blijkt veel groter te zijn dan mijn 70F qua omvang...)
36 voor bikinimaten (bovenstukje dus) is 80 bij ons (staat in mijn Freya BH).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeeey allemaalwat gaan jullie weer snellllll
alles goed met jullie?
ik ga zo lekker een bakkie brinta met banaan maken, heb ik echt zin in! (die brinta is wel een uitvinding zo in de winter hoor.. in de zomer ben ik dol op salades en yoghurt met special K, maar in de winter zo'n bakje lekkere warme pap... mjaaaammmm)
@Suug, balen dat je je dik voelt... en denk idd dat iedereen dat wel eens heeft....
en ik heb een probleem, mijn bikini's zijn weer te groot. (vorig jaar einde van de zomer nog 3 gekocht)
en ik wil dus graag weer een nieuwe, maar met mijn maat is de keuze zo beperkt...
(eigenlijk ken ik alleen Freya en Fantasie die grote cupmaten met een kleine omvang heeft...)
iemand nog andere tips?
(ik had al een bikini gepast met omvang maat 36... maar dat blijkt veel groter te zijn dan mijn 70F qua omvang...)
Als omvang 70 te groot is, dan moet BJ gaan kijken naar Freya bikini's met omvang 30 (dat is omvangsmaat 65 en dat staat gelijk aan maat 36).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
36 voor bikinimaten (bovenstukje dus) is 80 bij ons (staat in mijn Freya BH).
Dus jij zou eerder op 32 ofzo moeten zitten denk ik.
nope gewoon confectiemaat 36...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is 36 niet 36" ipv confectiemaat 36? In dat geval is het natuurlijk véél groter.
Dan ga je op zoek naar een 30Fquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nope gewoon confectiemaat 36...
maar 70 blijkt ook 32 F te zijn ofzo...
en wat hierboven staat klopt idd wel denk ik....
30-32 F
dus 65-70F...
maar ik wilde het toch ff proberen, maar denk dat ik maar weer een nieuwe Freya aanschaf voor de zomer
Dat heb ik ook weleens, ik draai me dan om en ga verderslapen met het licht aan maar dat slaapt toch niet lekker. Het licht uitdoen is wel een goed idee, dat ik daar zelf niet op gekomen ben!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tnt heb ik de radio niet gebruikt... ik doe vaak 1 van de andere geluiden... maar is wel lekker wakker worden, omdat ie inderdaad het volume langzaam opbouwt...
waar is wel eens last van heb, is dat ik al wakker wordt als het licht begint op de allerlaagste stand....
(dus een half uur voordat ik eruit moet)
maar das ook wel weer lekker, want dan doe ik het licht uit en draai ik me nog lekker een half uurtje om.
Uit een gewone winkel? Die dingen passen in mijn ervaring bijna nooit als je 70F hebt. Ze hebben of een grote cup met een veel te grote omvang (maat 40 oid), of de omvang is wel goed maar de cup te klein. Het enige wat nog weleens wil passen is zo'n sporttopjes-model of een tankini, dus zonder cups, want die rekken wel mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nope gewoon confectiemaat 36...
maar 70 blijkt ook 32 F te zijn ofzo...
en wat hierboven staat klopt idd wel denk ik....
30-32 F
dus 65-70F...
maar ik wilde het toch ff proberen, maar denk dat ik maar weer een nieuwe Freya aanschaf voor de zomer
Op de Filipijnen is dat een delicatesse btw, eendenembryo's!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Je leert nog eens wat hier.
Paprika met kaviaar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: paar pecannoten
S: niet zwemmenik ben verkouden en moe
L: kleine ciabatta met 'paprika-kaviaar'. Wel lekker spul, vrij zoet en het ruikt erg knoflokerig
T: 2 kiwi's
T: bakje danio-kwark citroen
D: kip, broccoli, rijst. Moet nog even bedenken hoe ik dat leuk ga maken - mushroom soy?
S: pilates
Yup.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Vivi het volgende:
Op de Filipijnen is dat een delicatesse btw, eendenembryo's!
Eggs with Legs, heet dat.
En toen werd het toch maar een hartige taart?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef Chicolate het volgende:
Kennis ging ooit cake bakken. En die gebruikte altijd eieren van een boerderij. Dus meel etc, alle ingredienten in de kom, als laatste het ei erbij ... valt er een dood roze kuikentje in de kom. De haan was blijkbaar een keer ontsnapt.
Toen ging alles de prullenbak in, ze vond het idee te zieligquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toen werd het toch maar een hartige taart?.
Maar zeg, bah!
Zo'n ei moet echt wel een tijdje bebroed worden voordat er een kuikentje in groeit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef Chicolate het volgende:
Kennis ging ooit cake bakken. En die gebruikte altijd eieren van een boerderij. Dus meel etc, alle ingredienten in de kom, als laatste het ei erbij ... valt er een dood roze kuikentje in de kom. De haan was blijkbaar een keer ontsnapt.
Ken je Eggplant Caviar niet? Nou ja, het is gewoon een fancy benaming voor geroosterde-paprikapuree. Ik vond het bij de Delhaize in het koelschap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Paprika met kaviaar?
Of op kaviaar lijkende paprika?
Of paprika-eitjes?
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Maar worden die kuikjes dan levend gekooktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo'n ei moet echt wel een tijdje bebroed worden voordat er een kuikentje in groeit.
Een behoorlijke fout van de eierboer dus.
Mijn ouders vinden ook weleens een nestje bebroedde eitjes.
Die worden dan gekookt en gaan naar de hangbuikzwijntjes.
Vinden ze heerlijk.
Waarschijnlijk zijn de kuikjes nog niet eens levensvatbaar...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar worden die kuikjes dan levend gekookt?
het klinkt best wel luguber eigenlijk..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de kuikjes nog niet eens levensvatbaar...
Een foetus van 23 weken ook niet, toch doet het dan best pijn als je in kokend water wordt gegooid!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de kuikjes nog niet eens levensvatbaar...
goddemmit woman!! Onthou nu eens dat ik altijd alles voor me zie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een foetus van 23 weken ook niet, toch doet het dan best pijn als je in kokend water wordt gegooid!
Hihihi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef conleche het volgende:
[..]
goddemmit woman!! Onthou nu eens dat ik altijd alles voor me zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |