Dik ben je niet, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:57 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Muis, ik durf niet vandaag, denk ik. Voel me dik en stom. Sorry.
Zit er geen AH to go op de route ofzo waar je een salade kunt halen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Blegh, ik moet om 7 uur bij een vergadering zijn die meestal tot middernacht duurt en ik weet geen enkele plek tussen mijn huis en daar waar je gewoon een belegd broodje kunt halen (behalve van die voorverpakte rommel). Zo kom je vanzelf uit bij iets ongezonds.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dik ben je niet, maar dat weet je zelf ook wel.
Stom wel een beetje, omdat je je dik voelt.
Die weddenschap zou ik niet aangaan eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Suug moet gewoon naar de meet komen. Wedden dat ze zich daarna nooit meer stom en dik voelt?.
Nouja, een stukje uit de richting zit er wel eentje (zit aan de Oudegracht/Lange Viestraat en ik moet bij de Dom zijn), maar een salade is weer niet zo handig om onderweg te eten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zit er geen AH to go op de route ofzo waar je een salade kunt halen?
Eet je die toch op tijdens je vergadering?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, een stukje uit de richting zit er wel eentje (zit aan de Oudegracht/Lange Viestraat en ik moet bij de Dom zijn), maar een salade is weer niet zo handig om onderweg te eten.
Dan kom je naar de meet omdat het gezellig is?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Nee, want iederéén voelt zich weleens dik en stom. Dus zonder er bij mij weer een big deal van te maken, lijkt het me niet dat ik door een meet dit nooit meer ga hebben. Net als velen met mij. Maar het is al wat minder, dus way to go.
Als jij je met je dunne lichaam al dik voelt, hoe moet ik me dan voelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Nee, want iederéén voelt zich weleens dik en stom. Dus zonder er bij mij weer een big deal van te maken, lijkt het me niet dat ik door een meet dit nooit meer ga hebben. Net als velen met mij. Maar het is al wat minder, dus way to go.
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ik heb ook dagen dat ik wel wil janken als ik in de spiegel kijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Sugar het volgende:
Joh hou er toch mee op, dat soort verhalen tegen Sugar beginnen een beetje het "kapotte grammofoonplaat"-gehalte te krijgen (en dat is nog eufemistisch).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij je met je dunne lichaam al dik voelt, hoe moet ik me dan voelen?
Het maakt mij niet uit hoor en je bent het ook steeds weer aan het goedpraten dat het niet een big deal is, maar het ontneemt bij jou zoveel plezier. Je wilt nu weer niet met Muis afspreken omdat je je dik en stom voelt. Dat is wél een big deal. Punt. Dan kan je het goedlullen zoveel je wilt, maar het is gewoon niet goed.
Dat kan bij deze vergadering niet echt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eet je die toch op tijdens je vergadering?Of ben ik de enige die zulk soort dingen doet?!
Je weet best dat het niet die ene post is en ja loop maar weg. Deal met het zou ik zeggen, das beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:38 schreef Sugar het volgende:
Jezus! Dag!
Dit is echt té overtrokken op een post dat ik een blegh-moment heb met 'me dik en stom voelen'. Echt, toedeloe!
Oh ja sorry, we moeten natuurlijk allemaal gewoon weer in koor roepen hoe slank en getalenteerd en weet ik wat ze is, en dan is het gezellig, tot d'r volgende * blegh* moment.quote:
Bedoel je niet 'eerder regel dan uitzondering'?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:38 schreef Vivi het volgende:
Ja, Sugar, iederéén voelt zich wel eens dik en stom, maar bij jou is het eerder uitzondering dan regel.
Oh ja, datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'eerder regel dan uitzondering'?.
Verder vind ik dat jullie het best hard stellen, maar ik vind ook dat Sugar wel een serieus probleem heeft als ze niet met iemand durft af te spreken omdat ze zich dik en stom voelt. Het affecteert echt haar sociale leven nu en dat is niet gezond.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja sorry, we moeten natuurlijk allemaal gewoon weer in koor roepen hoe slank en getalenteerd en weet ik wat ze is, en dan is het gezellig, tot d'r volgende * blegh* moment.
Over 17 minuten ofzo.
Je hoeft ook helemaal niet weg en niemand hier heeft een hekel aan jou, maar ik denk dat ik voor meerdere mensen kan spreken als ik zeg dat we er een beetje moedeloos van worden, en je bovenstaande post geeft eens te meer aan dat je zelf écht een blinde vlek hebt t.a.v. welke vormen het aan heeft genomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Toch lees en leef ik mee met anderen, reageer ik op jullie dingen (die dus niks huilerigs of onzekers over mijzelf bevatten), laat ik weten wanneer ik date en dat ik geen lenzen hoef, wil ik graag weten welke film iemand gaat zien, welk werk iemand doet, waar iemand is als ie even niet post en vind ik het leuk om te reageren op foto's van kleren en mensen hier.
Het is blijkbaar niet voelbaar en zichtbaar dat dat er allemaal óók is. Dat is wel heel jammer.
En ik post hier ook voor steun en nu het gekift (zelfs gemeen gekift) wordt, is die steun ver te zoeken, dus gelukt: ik houd daarover mijn mond. De andere dingen (zie hierboven) vind ik nog steeds leuk om te posten, dus ik ren niet weg uit dit topic of dreig daar niet mee. Dat bedoelde ik niet met mijn DAG-post.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Toch lees en leef ik mee met anderen, reageer ik op jullie dingen (die dus niks huilerigs of onzekers over mijzelf bevatten), laat ik weten wanneer ik date en dat ik geen lenzen hoef, wil ik graag weten welke film iemand gaat zien, welk werk iemand doet, waar iemand is als ie even niet post en vind ik het leuk om te reageren op foto's van kleren en mensen hier.
Het is blijkbaar niet voelbaar en zichtbaar dat dat er allemaal óók is. Dat is wel heel jammer.
En ik post hier ook voor steun en nu het gekift (zelfs gemeen gekift) wordt, is die steun ver te zoeken, dus gelukt: ik houd daarover mijn mond. De andere dingen (zie hierboven) vind ik nog steeds leuk om te posten, dus ik ren niet weg uit dit topic of dreig daar niet mee. Dat bedoelde ik niet met mijn DAG-post.
Dat mag hoor muissie. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en mag die verkondigen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat het hier allemaal pais en vree moet zijn, het is gewoon zo dat ik ook wel wat kan sympathiseren met Suug
Maar goed ik hou me er verder wel buiten.
Oke, en dan moeten we heel veel gesubsidieerde research gaan doen, in 5-sterren hotels en zulksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Fuck viev, jij bent zo grappig. Zullen we samen een brievenboek gaan schrijven? Dan ben ik jouw aangever....
Sugar, nog even: ik denk namelijk dat je van origine best een leuk mens bent, het komt er alleen niet zo uit. Das jammer en daarom maak ik me ook druk. Als ik het idee had dat er toch niks in zat, had ik het gewoon laten gaan.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]voor jou, want ik heb het beste met je voor hoor en ik vind je ook niet stom of irritant of dik of lelijk.
En ik geloof ook heus wel dat je het probeert, maar zoals ik hierboven al zei: ik vind het heel erg dat je niet met Muis afspreekt omdat je je dik en stom voelt. Je moet dan júist met andere mensen afspreken, want dan kun je zien dat anderen met hele andere ogen naar jou kijken dan jij naar jezelf kijkt en dat is beslist goed voor je zelfvertrouwenEn ik spreek uit ervaring
.
Dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
De definitie van een psychische stoornis is toch dat het je dagelijks functioneren belemmert?
Althans, dat heb ik geleerd als het onderscheid tussen een stoornis en een karaktertrek die 'gewone' mensen ook hebben. Just a thought.
Ja hoor, ik draag jullie koffers welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, en dan moeten we heel veel gesubsidieerde research gaan doen, in 5-sterren hotels en zulks!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat het hier allemaal pais en vree moet zijn, het is gewoon zo dat ik ook wel wat kan sympathiseren met Suug
Maar goed ik hou me er verder wel buiten.
Gaat die dextrose in de dressing?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef progje het volgende:
... mijn lijstje dan maar...
O: melk met allbran
T: 125 gram 0% vet yoghurt
L: sla + tonijn ( + dressing van olijfolie + azijn + theelepel mosterd + mini beetje dextrose )
T: 100 gram druiven + 4 nootjes
D: kidney beans + avocado + gerookte kip salade
Zo, hallo patronising post!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
De definitie van een psychische stoornis is toch dat het je dagelijks functioneren belemmert?
Althans, dat heb ik geleerd als het onderscheid tussen een stoornis en een karaktertrek die 'gewone' mensen ook hebben. Just a thought.
Als jij een psycholoog in wording bent zou je ook moeten weten dat je heel erg moet oppassen met diagnosticeren op afstand.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wou het nét vragenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, ik draag jullie koffers wel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik niet en dat doe ik niet! Jij geeft aan dat het niet normaal is dat Sugar's zelfbeeld haar sociale leven beïnvloedt en toen moest ik hieraan denken, that's all. Dat haar zelfbeeld haar misschien toch meer beperkt dan ze hier toegeeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij een psycholoog in wording bent zou je ook moeten weten dat je heel erg moet oppassen met diagnosticeren op afstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |