Hm, ik ken hem niet maar de beschrijving ziet er intrigerend uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik de Murakami doe!
Dat was nog vóór het vreeschelijke ongeluk. Kun je nagaan hoe het er tijdens en na uitzagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:00 schreef conleche het volgende:
Hoe langer ik naar die paint kijk, hoe grappiger die wordt...... Dat mondje van dat meissie ook!!
Goh, hebben ze daar ook lekkerbekjes? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef kwakveense het volgende:
ik heb lekkerbekjes met frietjes in de oven staan. mjam.
Zeg...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef kwakveense het volgende:
ik heb lekkerbekjes met frietjes in de oven staan. mjam.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg...
![]()
Had je niet gelezen over mijn vreetkick, of is dit opzet+
Je kan het goedmaken door vannacht nog een leuk stukje voor me te typen zónder de fouten door je stomme toetsenbord eruit te halenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:16 schreef kwakveense het volgende:
oeh sorry elisa, was niet expres!!
Ik dacht al, want zo ver kunnen lekkerbekjes helemaal niet zwemmenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:16 schreef kwakveense het volgende:
@ mini: mja t is niet echt een lekkerbekje, maar visfilet met een korstje.
Whehe, ik zie dat ik niet de enige ben die niet helemaal helder meer is op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht al, want zo ver kunnen lekkerbekjes helemaal niet zwemmen
ik vind t gewoon grappig dat je dat lazy en laidback noemtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:46 schreef P.F het volgende:
JaNou ja, is stukje van 3 minuten, rijdt geen hond. Ik moet daar gewoon nog even aan werken..
Ik niet, ik rij toch al niet zo vaak dus als ik te moe ben doe ik het liever helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:36 schreef P.F het volgende:
Rijden jullie ook zo lazy en laidback als jullie moe zijnIk ga dan inparkeren met 30 km/u. Rotondes neem ik wat rechter
Gaat altijd goed, maar het moet geen gewoonte worden
Typen in Word en na elke zin Ctrl-S.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:48 schreef kwakveense het volgende:
GVD@##@$%DVWF#FRG#WTV tyfus!!!
echt, heb ik eindelijk moed verzameld, begonnen aan een blog, halve blog uitgetikt, crasht die KUTcomputer weer...
en dan kost t zó veel moeite om weer moed te verzamenelen om weer opnieuw te beginnen. goftetetetefdfgdegoipq39ru[9
Dat is ook leuk, maar je moet wel goed in kunnen schatten wat het verschil is tussen 'zo hard mogelijk' en 'net te hard' en dan kun je in het begin niet altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:53 schreef P.F het volgende:
Ik vind rijden leukVooral zo hard mogelijk door bochtjes en rotondes
Kut van je blog, maar idd wat mini zegt!
Ik ben slapen en ik hoop dat ik op tijd waker word zodat ik kan gaan zonnen met chico
het is een kutblogprogramma. ik typte t nu direct erin omdat ik dan neit hoef te kutten met html.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Typen in Word en na elke zin Ctrl-S.
Oh, zoo hard rij ik niet, maar ik kan snel sturen en dan voelt het al tof, al rij ik volgens mij maar 30quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar je moet wel goed in kunnen schatten wat het verschil is tussen 'zo hard mogelijk' en 'net te hard' en dan kun je in het begin niet altijd.
Ok, nu ga ik echt...
Haha, doe jij dat ook al?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat dacht je van "getonken" (getankt) "geplozen" (geplast)
copyright mijn vriendinnetje mieke
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het is een kutblogprogramma. ik typte t nu direct erin omdat ik dan neit hoef te kutten met html.
maar ik zi hier gewoon rap bloedchagerijnig te worden omdat dei kut italiaan luid slurpend znkutlinzen zit te eten, emt de film op zn laptop zo hard dat t erdoorheen door mijn oordopjes heen alsnog hoorbaar is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:44 schreef sigme het volgende:
Vandaag hele dag op pad; naar Dordrecht om zaad te halen.
Voor dr moestuin.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:57 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen.
Muis, ik durf niet vandaag, denk ik. Voel me dik en stom. Sorry.
Owwwww.....quote:
Ja het is rotweer, bah!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:39 schreef Sugar het volgende:
Oh, Muis, dat is lief.
Het regent ook nog 'ns, dus ik zou als ik jou was lekker afwachten of het niet wat droger kan.
En dankzij de koolraap voel ik me al wat minder kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |