En Eliesssss: ja dusquote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Kim!![]()
![]()
Het doet gewoon pijn als ik het léés alleen maar!
![]()
En Elies! Néé!?!?!?!![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Eliesssss: ja dus
Het was niet mijn dáár, maar wel mijn kauwgom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Trusten Greysie!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik lees al die spannende dingen morgen. Weltrusten!
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Eliesssss: ja dus
Het was niet mijn dáár, maar wel mijn kauwgom
En zo is het maar net!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef Laureline het volgende:
Platbektangen zijn handig! Als je de naald niet meer eruit krijgt.
Ik heb dáár ook eens de leuning van een stoel gehadquote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef conleche het volgende:
Ik heb dáár weleens de stijl van een trap gehad, toen ik doorschoot met het van de trapleuning afroetsjen.
God, wat deed dat pijn!
Picture this; Oegstgeest, 1987... Vormingsweek en ElisaB was zo onverstandig om acrobatiek te kiezen tijdens de doemiddag.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb dáár ook eens de leuning van een stoel gehad![]()
![]()
Zal zo ff een paintje produceren![]()
ik ben ook geen kind van tien, en haal ook echt niet alles wegquote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik hoef niet helemaal kaal op de plekken waar ik die trimmer gebruik. Ik ben geen kind van 10! En dat ding werkt erg goed![]()
@ColdFeet: ik heb het nooit geprobeerd met een Epilady of iets soortgelijks... maar die zijn duur en ik wil niet 80 euro uitgeven en vervolgens dat ding laten verstoffen in een la. Wel eens geprobeerd met een pincet, maar dat is heel pijnlijk en heel erg langzaam.
heb je dr wel van genoten? das t belangrijkste! je mag lekker eten, want je bent al lekker slank, jeeeeeeeej!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Sugar het volgende:
Welterusten!
Ik ben inmiddels dik boven 1500, dus niks meer te mopperen over mijn eetlijst!
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef kwakveense het volgende:
ahum. is awesomenes niet een reincarnatie van HAAR? toevallig, ipv een lurkert?
ja nou. ehh iemand zei ga weg vieze lurkert en dat vond ik zielugquote:
Ai laf joequote:Op maandag 16 februari 2009 23:50 schreef kwakveense het volgende:
omdat t in mn haar woei toen ik t uitspoog
Nee die moet ik nog makenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef Chicolate het volgende:
Oh en PF, Gent lijkt me tof. Wat ga je er doen? (nog speciale plannen?)
wat dacht je van "getonken" (getankt) "geplozen" (geplast)quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
wat dacht je van "getonken" (getankt) "geplozen" (geplast)
copyright mijn vriendinnetje mieke
Net ff de meterstand bekeken en de vorige factuur:quote:Verbruikfactuur Electrabel
van 22.09.2008 - 10.02.2009
Incl. BTW: ¤ 631,91 euro
voorschot ¤ 200,-- euro
kosten voor ingebrekenstelling: 25,78 () euro
totaal: ¤ 457,69
GELIEVE HET BEDRAG VAN 457,69 EUR TE BETALEN VÓÓR 1 MAART 2009.
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Picture this; Oegstgeest, 1987... Vormingsweek en ElisaB was zo onverstandig om acrobatiek te kiezen tijdens de doemiddag.
De opdracht was simpel: met z'n tienen op een kasteelstoel staan. Eitje! Ik moest met mijn linkerbeen op de zitting staan en met mijn rechterbeen over de rugleuning hangen. Ik hing natuurlijk behoorlijk over de rugleuning heen, anders nam ik teveel ruimte in. Mijn buurvrouw moest me vasthouden, zodat ik niet zou vallen.
Er ging iets mis, buurvrouw liet me los en ik verloor mijn evenwicht. Mijn rechterbeen was net te kort om mij op te vangen vóór mijn poes dat deed op het frivole houtsnijwerk.
Dík dat je poes kan worden als de klap maar hard genoeg isbloeden dat het kan
huilen dat ik deed
[ afbeelding ]
Precies dát maakt het verhaal het meest pijnlijk hè! Je ziet dat kroontje in slow motion gewoon te kruize gaan. Of niet somsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook heel lief dat je dat kasteelstoeltje zo gedetailleerd hebt getekend!![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies dát maakt het verhaal het meest pijnlijk hè! Je ziet dat kroontje in slow motion gewoon te kruize gaan. Of niet soms
Inderdaad... Auw!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies dát maakt het verhaal het meest pijnlijk hè! Je ziet dat kroontje in slow motion gewoon te kruize gaan. Of niet soms
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:48 schreef conleche het volgende:
Ja ik kreeg er even een heel verschrikt gezicht van. Ik vóelde het bijna.
Vorige bewoner had 't voorschot op 35 staan en ik heb een geheel nieuw contract. En heb 't extra naar 50 gezet omdat ik mezelf ken. Maar daarbij heb ik hier uitsluitend spaarlampen, maar ik stook wel electrisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef conleche het volgende:
Wij moesten 4000 bijbetalen aan Luminus. Dus dat is niet zoveel beter dan electrabel.
(Maar dat klopte wel hoor, want de vorige bewoner was er maar een paar x per maand en nu is er bijna constant iemand aanwezig, dus het voorschot was gewoon veel te laag)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad... Auw!![]()
Je kunt je met dat plaatje heel goed voorstellen hoe zoiets voelt. Iets té goed...
Conleche: wat zijn de opties, qua boeken? Niet dat ik ze gelezen zal hebben, maar toch. Altijd leuk om te zien wat andere mensen lezen.
Ik denk dat ik de Murakami doe!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Kafka op het strand-Murakami
The curious incedent of the dog in the night-Mark Haddon
Vrouwen- Charles Bukowski
Ovenvers-een bak en koekjesboek
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou het bak- en koekjesboek doen. Ik lijk wel zwanger zo'n vreetkick heb ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |