Best jammer, want zo heb je nooit een kind van jullie samen, als lesbisch stel. Hoorde laatst wel over een stel dat twee kinderen heeft en dat beide vrouwen een broer hadden die sperma hadden afgestaan. Zo is het kind toch van jullie allebeiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een jongetje heb je toch echt het DNA van een man nodig. Of je moet al een Y-chromosoom van een man nemen en de andere chromosomen van je vriendin, maar zo ver zijn ze nog lang niet ben ik bang.
Mijn mama is ook heel sociaal. Ze praat ook tegen de honden dus die kip komt echt geen aandacht te kort.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kippen zijn sociale dieren hoor, koop er dan twee.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef Vivi het volgende:
Mijn vriendin had kippen en die wilden maar geen eieren leggen, toen heeft ze zo'n plastic nep-ei gekocht, en dat moet je dan in het nest leggen en dat werkt dan motiverend ofzo.
Dus zei de volgende ochtend in hoopvolle afwachting in dat nest kijken, ligt er niet alleen geen vers ei, maar was dat plastic ei ook verdwenen. we verdenken de kip ervan hem naar binnen genapt te hebben.
Misschien moet je dan op zoek gaan naar een vrouw met een extra y-chromosoom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Best jammer, want zo heb je nooit een kind van jullie samen, als lesbisch stel.
Was het maar waar, een Nobelprijs is altijd leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een toekomstige wetenschappelijke doorbraak van jou?
Oja, die bestaan echt! Mensen die genetisch man zijn maar zich ontwikkeld hebben als vrouw of iets ertussenin vanwege ongevoeligheid voor testosteron.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan op zoek gaan naar een vrouw met een extra y-chromosoom.
Ben benieuwd, doe je even verslag of het werkt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef progje het volgende:
jippie mijn "Licht wekker" is binnen
Zo'n philips wake-up light, maar dan een goedkopere versie
ik ben ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd, doe je even verslag of het werkt?
een tip: Als ie vogeltjes geluid heeft dan hem daar NIET opzetten. Ik word tegenwoordig wakker van elke vogel die fluit buiten. Hoe laat/vroeg het ook is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben ook erg benieuwd
ik word nu ook altijd wel wakker van mijn gewone wekker, maar dit lijkt me toch een stuk fijner wakker worden
conditionering ftwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:22 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
een tip: Als ie vogeltjes geluid heeft dan hem daar NIET opzetten. Ik word tegenwoordig wakker van elke vogel die fluit buiten. Hoe laat/vroeg het ook is.
Heb jij ook dat de radio heel langzaam aan gaat en dat je al wakker wordt als hij nog heel zacht is? Ik wel, en dan heb ik altijd nog even de hoop dat ik het me verbeeld maar dan wordt 'ie toch harder...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook een wakeup light en hij bevalt me prima
tnt heb ik de radio niet gebruikt... ik doe vaak 1 van de andere geluiden... maar is wel lekker wakker worden, omdat ie inderdaad het volume langzaam opbouwt...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij ook dat de radio heel langzaam aan gaat en dat je al wakker wordt als hij nog heel zacht is? Ik wel, en dan heb ik altijd nog even de hoop dat ik het me verbeeld maar dan wordt 'ie toch harder...
Is 36 niet 36" ipv confectiemaat 36? In dat geval is het natuurlijk véél groter.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
(ik had al een bikini gepast met omvang maat 36... maar dat blijkt veel groter te zijn dan mijn 70F qua omvang...)
36 voor bikinimaten (bovenstukje dus) is 80 bij ons (staat in mijn Freya BH).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeeey allemaalwat gaan jullie weer snellllll
alles goed met jullie?
ik ga zo lekker een bakkie brinta met banaan maken, heb ik echt zin in! (die brinta is wel een uitvinding zo in de winter hoor.. in de zomer ben ik dol op salades en yoghurt met special K, maar in de winter zo'n bakje lekkere warme pap... mjaaaammmm)
@Suug, balen dat je je dik voelt... en denk idd dat iedereen dat wel eens heeft....
en ik heb een probleem, mijn bikini's zijn weer te groot. (vorig jaar einde van de zomer nog 3 gekocht)
en ik wil dus graag weer een nieuwe, maar met mijn maat is de keuze zo beperkt...
(eigenlijk ken ik alleen Freya en Fantasie die grote cupmaten met een kleine omvang heeft...)
iemand nog andere tips?
(ik had al een bikini gepast met omvang maat 36... maar dat blijkt veel groter te zijn dan mijn 70F qua omvang...)
Als omvang 70 te groot is, dan moet BJ gaan kijken naar Freya bikini's met omvang 30 (dat is omvangsmaat 65 en dat staat gelijk aan maat 36).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
36 voor bikinimaten (bovenstukje dus) is 80 bij ons (staat in mijn Freya BH).
Dus jij zou eerder op 32 ofzo moeten zitten denk ik.
nope gewoon confectiemaat 36...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is 36 niet 36" ipv confectiemaat 36? In dat geval is het natuurlijk véél groter.
Dan ga je op zoek naar een 30Fquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nope gewoon confectiemaat 36...
maar 70 blijkt ook 32 F te zijn ofzo...
en wat hierboven staat klopt idd wel denk ik....
30-32 F
dus 65-70F...
maar ik wilde het toch ff proberen, maar denk dat ik maar weer een nieuwe Freya aanschaf voor de zomer
Dat heb ik ook weleens, ik draai me dan om en ga verderslapen met het licht aan maar dat slaapt toch niet lekker. Het licht uitdoen is wel een goed idee, dat ik daar zelf niet op gekomen ben!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tnt heb ik de radio niet gebruikt... ik doe vaak 1 van de andere geluiden... maar is wel lekker wakker worden, omdat ie inderdaad het volume langzaam opbouwt...
waar is wel eens last van heb, is dat ik al wakker wordt als het licht begint op de allerlaagste stand....
(dus een half uur voordat ik eruit moet)
maar das ook wel weer lekker, want dan doe ik het licht uit en draai ik me nog lekker een half uurtje om.
Uit een gewone winkel? Die dingen passen in mijn ervaring bijna nooit als je 70F hebt. Ze hebben of een grote cup met een veel te grote omvang (maat 40 oid), of de omvang is wel goed maar de cup te klein. Het enige wat nog weleens wil passen is zo'n sporttopjes-model of een tankini, dus zonder cups, want die rekken wel mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nope gewoon confectiemaat 36...
maar 70 blijkt ook 32 F te zijn ofzo...
en wat hierboven staat klopt idd wel denk ik....
30-32 F
dus 65-70F...
maar ik wilde het toch ff proberen, maar denk dat ik maar weer een nieuwe Freya aanschaf voor de zomer
Op de Filipijnen is dat een delicatesse btw, eendenembryo's!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Je leert nog eens wat hier.
Paprika met kaviaar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: paar pecannoten
S: niet zwemmenik ben verkouden en moe
L: kleine ciabatta met 'paprika-kaviaar'. Wel lekker spul, vrij zoet en het ruikt erg knoflokerig
T: 2 kiwi's
T: bakje danio-kwark citroen
D: kip, broccoli, rijst. Moet nog even bedenken hoe ik dat leuk ga maken - mushroom soy?
S: pilates
Yup.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef Vivi het volgende:
Op de Filipijnen is dat een delicatesse btw, eendenembryo's!
Eggs with Legs, heet dat.
En toen werd het toch maar een hartige taart?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef Chicolate het volgende:
Kennis ging ooit cake bakken. En die gebruikte altijd eieren van een boerderij. Dus meel etc, alle ingredienten in de kom, als laatste het ei erbij ... valt er een dood roze kuikentje in de kom. De haan was blijkbaar een keer ontsnapt.
Toen ging alles de prullenbak in, ze vond het idee te zieligquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
En toen werd het toch maar een hartige taart?.
Maar zeg, bah!
Zo'n ei moet echt wel een tijdje bebroed worden voordat er een kuikentje in groeit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:11 schreef Chicolate het volgende:
Kennis ging ooit cake bakken. En die gebruikte altijd eieren van een boerderij. Dus meel etc, alle ingredienten in de kom, als laatste het ei erbij ... valt er een dood roze kuikentje in de kom. De haan was blijkbaar een keer ontsnapt.
Ken je Eggplant Caviar niet? Nou ja, het is gewoon een fancy benaming voor geroosterde-paprikapuree. Ik vond het bij de Delhaize in het koelschap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Paprika met kaviaar?
Of op kaviaar lijkende paprika?
Of paprika-eitjes?
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Maar worden die kuikjes dan levend gekooktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zo'n ei moet echt wel een tijdje bebroed worden voordat er een kuikentje in groeit.
Een behoorlijke fout van de eierboer dus.
Mijn ouders vinden ook weleens een nestje bebroedde eitjes.
Die worden dan gekookt en gaan naar de hangbuikzwijntjes.
Vinden ze heerlijk.
Waarschijnlijk zijn de kuikjes nog niet eens levensvatbaar...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar worden die kuikjes dan levend gekookt?
het klinkt best wel luguber eigenlijk..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de kuikjes nog niet eens levensvatbaar...
Een foetus van 23 weken ook niet, toch doet het dan best pijn als je in kokend water wordt gegooid!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de kuikjes nog niet eens levensvatbaar...
goddemmit woman!! Onthou nu eens dat ik altijd alles voor me zie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een foetus van 23 weken ook niet, toch doet het dan best pijn als je in kokend water wordt gegooid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |