abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 16:38:57 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124155
Het vorige deel: Slank #563: vol nette stoute meisjes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
Niet meer actief op Fok!
pi_66124173
wtf

nou ja, tot straks!
Ja doei.
pi_66124236
nog 35 minuten voor ik vrijgelaten wordt
pi_66124284
En Greys: mijn vent verdiende bij z'n eerste echte baan (IT) al meer dan mijn moeder (onderwijzeres). It's just not fair
  maandag 16 februari 2009 @ 16:41:54 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124290
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 35 minuten voor ik vrijgelaten wordt
Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 16:42:31 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124317
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
En Greys: mijn vent verdiende bij z'n eerste echte baan (IT) al meer dan mijn moeder (onderwijzeres). It's just not fair
Maar je moeder zou vast niet gelukkig zijn in de IT.
Iedereen moet doen wat bij hem of haar past, ongeacht het salaris .
Niet meer actief op Fok!
pi_66124320
Ik verdien voorlopig nog helemaal niets en ben best benieuwd wat dat later gaat worden. Maar heb bij voorbaat al de verkeerde richting gekozen, had beter Tandheelkunde/Farmacie/Economie kunnen doen waarschijnlijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 16 februari 2009 @ 16:43:10 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124342
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik verdien voorlopig nog helemaal niets en ben best benieuwd wat dat later gaat worden. Maar heb bij voorbaat al de verkeerde richting gekozen, had beter Tandheelkunde/Farmacie/Economie kunnen doen waarschijnlijk .
Nee, beter Engels of Nederlands. Daar verdien je pas bakken met geld mee !
Niet meer actief op Fok!
pi_66124346
ach .. ik ben wel tevreden met wat ik verdien hoor, maar het is soms wel frustrerend als ik het vergelijk met andere banen...
gelukkig heb ik een mooi stukje onregelmatigheidstoeslag....
(en goede arbeidsvoorwaarden, pensioenopbouw etc etc)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66124347
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:

Sigme is -voorzover ik weet- tamelijk ervaren IT'er. Dat verdient gewoon goed. Of het een leuke baan is, weet ik niet...
Daarom heeft het ook niet zoveel zin om de vraag hier te stellen. Hier zitten veel mensen die nog studeren, net beginnen op de arbeidsmarkt of een vrij beroep hebben. Wij vinden het bijna allemaal veel geld, terwijl de mensen in WGR misschien vinden dat je meer uit zo'n baan zou moeten kunnen halen.

En mensen, ik heb filosofie gestudeerd dus ik win qua kansloosheid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66124428
en ik heb eens ff gezocht op wikipedia wat dan nu ongeveer modaal is:
Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2008 ¤ 30.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ongeveer ¤ 2.353,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag). In 2007 was het ¤ 30.000 en voor 2009 wordt het op ¤ 31.659 geschat.
pi_66124531
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.
Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:47:41 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124564
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.
Au .
Niet meer actief op Fok!
pi_66124634
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Dit geeft mij dan weer een beetje minderwaardig gevoel (maar zo bedoel jij het niet, dat weet ik) want ik ben uit '73 en ik verdien het echt BIJ LANGE NA niet zeg maar. Had ik maar een vak moeten leren
Behalve de eerste regel en dat ik uit 72 kom, had ik hetzelfde kunnen zeggen.
Gestopt met studeren en gaan werken, dus ik heb niet echt een gedegen opleiding.
Wel leuk werk en dat vind ik veel belangrijker dan veel geld.

Jij vindt geld toch ook niet zo belangrijk Sigme?
Had ik niet begrepen dat je even werkt tot je een buffer hebt en dan weer stopt/het rustiger aan gaat doen?
Wilde jij niet ook liever minder uren werken?

Heb je trouwens nog wat nuttige linkjes voor mij over moestuinen?
Ik ga binnenkort mijn sier/moestuin aanleggen en kan wel wat goede info gebruiken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 16:49:06 #15
163650 Greys
pi_66124635
Gelukkig heb ik een man die genoeg verdient het ook heel fijn zonder hoog salaris
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66124675
Ik ga hardlopen met m'n nieuwe sensor. Kijken of hij het doet. TevensVP.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:50:27 #17
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66124691
Het bedrag is helemaal niet zo belangrijk voor mij, moet meer een leuke baan zijn, ik moet genoeg vrije dagen hebben of tvt uren hebben/krijgen en ik wil niet 40 uur p/w werken.

Als maar genoeg geld heb om leuke dingen te doen, hoef geen villa, maar een gezellig flatje of appartementje voldoet prima. Momenteel voldoet een gedeeld huis zelfs top! Dat is waar ik in september heen wil, met een paar man in een huisje. Zo'n sloophuis in Lombok met alleen een moederhaard is al genoeg voor mij. Als er maar een goed werkende keuken inzit, een werkende verwarming. En dat hoeft niet op de slaapkamer hoor, daarvoor hebben we winterdekbedden. En een fatsoenlijke douche (dát is het belangrijkste!)

Als ik maar mijn vakanties kan doen, gelukkig zijn die niet zo duur. Snowboarden is goedkoper dan je denkt. En voor de rest een beetje leuk kan leven, hoef niet 't nieuwste van 't nieuwste, ben ook geen gadgetfreak en zo'n platte tv, sjah, ik heb een tv die 't goed doet dus why.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_66124701
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Gelukkig heb ik een man die genoeg verdient het ook heel fijn zonder hoog salaris
Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.
pi_66124744
nou volgens bovenstaande gegevens ben ik JEn modaal
haha
(naja het scheelt een klein beetje)
  maandag 16 februari 2009 @ 16:52:44 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66124785
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef zwahiel het volgende:
<knip>
volgens mij kun je als docent meestal helemaal niet kiezen of je hoor of werkcollege geeft hier op de uni in elk geval niet - dat is allemaal vastgelegd in de cursusbeschrijvingen.

ben ook student assistent/docent geweest, en kreeg toen voor 13 lesweken 3 klasjes (das 3 keer 45 minuten + voorbereiding en nakijken) van februari tot augustus 5,7 uur in de week betaald. best fijn was dat!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 16:52:51 #21
163650 Greys
pi_66124792
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.
Ik kon het ook prrrrrrrima toen ik jarenlang alleen woonde hoor!
Het was wel elke maand weer een gedoe om boven de nul te blijven (lukte bijna nooit ) maar ik had mooi mijn eigen koopappartementje in Rotterdam en een autootje. En ik was hartstikke trots dat ik dat toch maar mooi allemaal deed van mijn niet bijster riante salarisje!

Quote je die ook ff voor jezelf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66124811
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Jij vind geld toch ook niet zo belangrijk Sigme?
Had ik niet begrepen dat je even werkt tot je een buffer hebt en dan weer stopt/het rustiger aan gaat doen?
Wilde jij niet ook liever minder uren werken?
Ik vind dat altijd een beetje flauw. Alsof iemand die zich erom bekommert hoeveel geld er binnenkomt een soort Dagobert Duck is die een kluis met briefjes vult louter om er een duik in te kunnen nemen.

Geld staat voor een bepaalde manier van leven die je je kunt veroorloven. Als ik meer geld verdien, dan kan ik op een leukere plek in de stad wonen en/of een gezinnetje stichten. Als sigme nu aardig verdient, dan hoeft ze een relatief korte periode te werken om een prima buffer op te bouwen. En ze kan er haar motorrijbewijs van betalen en toffe vakanties. Moblo kan er een wereldreis van maken, Coldfeet kan geld sparen voor het eigen restaurantje. Nou ja, zoals ik al zei, geld staat ergens voor.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:53:51 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66124846
Clau, ik heb The Fountainhead besteld! Wel de vertaling , want ik wil hem in het ziekenhuis gaan lezen en dan ben ik vast groggy van de verdoving .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:53:52 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66124848
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal wiedes, dat je van dat bedrag niet een man en kind kunt onderhouden én een volwaardige woning kunt kopen. Je kunt er daarentegen wel prima een appartement voor jezelf van kopen en er leuk van leven.
ik heb ernaar gekeken, maar ik kon max. 110.000 hypotheek krijgen op mn eerstejaars salaris. mn salaris nu is beter, maa rik wil nu geen lange termijn verplichting aangaan, want geen idee wat voor baan ik hierna krijg, en bovendien geen partner met inkomen om op terug te kunnen vallen...
pi_66124911
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
Ik ga hardlopen met m'n nieuwe sensor. Kijken of hij het doet. TevensVP.
Wel calibreren, hè?

Greys: aan de andere kant denk ik ook, waar piep ik over. Ik verdien niet veel, maar onderwijl woon ik in een pracht-appartement, ga ik best vaak uit eten, drie keer per jaar op vakantie... Het is ook niet alsof je nou héél veel geld nodig hebt om leuk te kunnen leven!

Maar een beetje is wel fijn
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 16:55:04 #26
163650 Greys
pi_66124912
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Vivi het volgende:
Clau, ik heb The Fountainhead besteld! Wel de vertaling , want ik wil hem in het ziekenhuis gaan lezen en dan ben ik vast groggy van de verdoving .
Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66124934
Ik denk wel dat je toen met een koopappartement geluk hebt gehad Greyyssie! Dat is nu best moeilijk om een hypotheek te krijgen op 1 salaris, met die nog steeds idiote prijzen die ze vragen voor huizen.
pi_66124967
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd een beetje flauw. Alsof iemand die zich erom bekommert hoeveel geld er binnenkomt een soort Dagobert Duck is die een kluis met briefjes vult louter om er een duik in te kunnen nemen.
Wat vind je nu precies een beetje flauw?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 16:56:20 #29
163650 Greys
pi_66124981
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wel calibreren, hè?

Greys: aan de andere kant denk ik ook, waar piep ik over. Ik verdien niet veel, maar onderwijl woon ik in een pracht-appartement, ga ik best vaak uit eten, drie keer per jaar op vakantie... Het is ook niet alsof je nou héél veel geld nodig hebt om leuk te kunnen leven!

Is ook zo, maar ik weet wel donders goed dat ik het zonder het salaris van Heer G allemaal NIET kon doen.
Of als ik hoor wat sommige mensen van mijn leeftijd verdienen, dan denk ik 'Oei, ik heb écht iets verkeerd gedaan'! Maar dat duurt maar 2 seconden hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66125014
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wel calibreren, hè?

Ik heb alleen de sensor nieuw, dus dat ding dat in de schoen gaat. Ik heb laatst wel een heel precies stuk met Map my run nagedaan en dat kwam eigenlijk hetzelfde uit. Dus ik geloof het wel.
pi_66125018
quote:
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik ken de Nederlandse vertaling niet, dus ik kan niets over de kwaliteit ervan zeggen.
pi_66125052
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
Ik kon het ook prrrrrrrima toen ik jarenlang een jaar alleen woonde hoor!
Het was wel elke maand weer een gedoe om boven de nul te blijven (lukte bijna nooit ) maar ik had mooi mijn eigen koophuurappartementjehuisje in Rotterdam Arnhem en een autootje fiets. En ik was hartstikke trots dat ik dat toch maar mooi allemaal deed van mijn niet bijster riante salarisje!

Quote je die ook ff voor jezelf?
Enigzins aangepast.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 16:57:54 #33
163650 Greys
pi_66125058
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef conleche het volgende:
Ik denk wel dat je toen met een koopappartement geluk hebt gehad Greyyssie! Dat is nu best moeilijk om een hypotheek te krijgen op 1 salaris, met die nog steeds idiote prijzen die ze vragen voor huizen.
De mijne was toen 117.000 euro en dat was een prima appartementje in een prettig buurtje!
Twee slaapkamers, woonkamer van 9 x 5. Echt super. Geen luxe badkamer ofzo, maar ik kon prima douchen.
Dat kon ik op mijn eigen salaris lenen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 februari 2009 @ 16:59:47 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66125156
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik ken de Nederlandse vertaling niet, dus ik kan niets over de kwaliteit ervan zeggen.
Als ik het mooi vind ga ik hem vast nog wel eens in het Engels lezen, als Dean op school zit.

Over 2 jaar .

Edit: gruwelijke DT faut

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 16-02-2009 17:05:19 ]
pi_66125157
quote:
Das toevallig! Ik had hem vanmiddag ook bijna gekocht, maar kon hem niet zo snel vinden en stond al met 4 boeken in 'n handen, dus toen dacht ik dat het dan de volgende x wel kwam.....Grappig!
pi_66125164
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Is ook zo, maar ik weet wel donders goed dat ik het zonder het salaris van Heer G allemaal NIET kon doen.
Of als ik hoor wat sommige mensen van mijn leeftijd verdienen, dan denk ik 'Oei, ik heb écht iets verkeerd gedaan'! Maar dat duurt maar 2 seconden hoor
Nja. Mijn beide 'Geschwister' zijn artiest. En die verdienen allebei schrikbarend weinig, terwijl ze toch niet bepaald talentloos zijn. Maar of je dan iets verkeerd hebt gedaan? Valt heus wel mee.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:00:32 #37
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66125193
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66125210
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb ernaar gekeken, maar ik kon max. 110.000 hypotheek krijgen op mn eerstejaars salaris. mn salaris nu is beter, maa rik wil nu geen lange termijn verplichting aangaan, want geen idee wat voor baan ik hierna krijg, en bovendien geen partner met inkomen om op terug te kunnen vallen...
Je kunt vrij makkelijk een hypotheek van 150.000 euro krijgen. Ik ben naar een hypotheekverstrekker geweest en het weegt ook zwaar dat je (a) een salaris hebt dat een aantal jaren vaststaat, namelijk voor je aio-periode, (b) dat je inkomen in die jaren toeneemt, en (c) dat je na een promotie een prima uitzicht hebt op een verdere carrière (ongeacht of je zelf een carrière wilt, natuurlijk). En je hebt ook zoiets als starterssubsidie.

En voor dat bedrag kun je dus een leuk appartementje kopen binnen de ring in Amsterdam! Als je bereid bent op een minder dure locatie te wonen dan nemen je mogelijkheden gigantisch toe. Mijn broertje kan in Ede een appartement met 3 kamers krijgen voor 140.000 euro.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:00:55 #39
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66125212
in leiden krijg je twee garageboxen voor 110.00 euro! buiten het centrum!

of voor 140.000 een 'éénkamer studio van 25 m2!

in den haag is wel meer te vinden, midden in de schilderswijk en in t laakkwartier enzo. heb ik toen wel overwogen. maar ben heel blij met mn huurhuisje waar ik nu zit.
pi_66125242
ik heb op mijn 20ste mijn eerste koopappartement gekocht....
een 2 kamerappartement... best mooi eigenlijk...
zal eens kijken of ik er nog foto's van heb...
pi_66125274
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Greys het volgende:

[..]

De mijne was toen 117.000 euro en dat was een prima appartementje in een prettig buurtje!
Twee slaapkamers, woonkamer van 9 x 5. Echt super. Geen luxe badkamer ofzo, maar ik kon prima douchen.
Dat kon ik op mijn eigen salaris lenen.

Nee precies, maar daar koop je tegenwoordig niets meer voor!! Je bent in mijn huisje geweest he, nou dat is niks bijzonders en dat gaat voor 350.000 weg hier. Te idioot voor woorden.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:02:17 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66125282
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven dan?
Een dagopname, omdat ik dan met de verpleegkundige/arts/anasthaesist moet praten (vind ik raar hoor, dat ik daarvoor een hele dag moet komen maar goed )

En dan moet ik de 22e 's avonds komen en wordt ik de 23e geopereerd en afhankelijk van hoe ik me voel mag ik die avond naar huis of nog 1 nachtje blijven.

Maar ik lees heel snel
pi_66125285
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Au .
Geen eens een valentijnskaartje. Dan hou het op hé
pi_66125309
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb alleen de sensor nieuw, dus dat ding dat in de schoen gaat. Ik heb laatst wel een heel precies stuk met Map my run nagedaan en dat kwam eigenlijk hetzelfde uit. Dus ik geloof het wel.
Ik had hetzelfde. Ik wilde na mijn run van 5km opgeven dat de gelopen afstand 5km was, en dat kwam precies overeen met hetgeen mijn sensor al aangaf.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:03:01 #45
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66125320
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je kunt vrij makkelijk een hypotheek van 150.000 euro krijgen. Ik ben naar een hypotheekverstrekker geweest en het weegt ook zwaar dat je (a) een salaris hebt dat een aantal jaren vaststaat, namelijk voor je aio-periode, (b) dat je inkomen in die jaren toeneemt, en (c) dat je na een promotie een prima uitzicht hebt op een verdere carrière (ongeacht of je zelf een carrière wilt, natuurlijk). En je hebt ook zoiets als starterssubsidie.

En voor dat bedrag kun je dus een leuk appartementje kopen binnen de ring in Amsterdam! Als je bereid bent op een minder dure locatie te wonen dan nemen je mogelijkheden gigantisch toe. Mijn broertje kan in Ede een appartement met 3 kamers krijgen voor 140.000 euro.
ik ben ook gestopt ermee omdat ik bang was voor t uitzicht op een tophypotheek, en dan niet weten hoe ik dat na mn aioschap ging betalen... achteraf wel blij om, want stel dat ik niet aan de bak kom dan had k mn huis met verlies moten verkopen.

bovendien wilde ik echt heel graag in leiden blijven, end aar is geen appartement onder de 180.000 euro, serieus!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:03:51 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66125352
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Das toevallig! Ik had hem vanmiddag ook bijna gekocht, maar kon hem niet zo snel vinden en stond al met 4 boeken in 'n handen, dus toen dacht ik dat het dan de volgende x wel kwam.....Grappig!
Synchroniteit .

Welke heb je nu gekauft?

Oh, over geld zeg ik maar niks btw .

Als ik over anderhalf a 2 jaar klaar ben met goedbreien wat ik heb vern**kt in mijn bandeloze jaren horen jullie mij wel weer .

Helaas ben ik daarbij wel énorm decadent en weet ik altijd overal het duurste uit te pikken .
pi_66125459
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is een goede vertaling, die heb ik namelijk gelezen. Ik heb me er geen moment aan gestoord dat het vertaald was. Het boek is ook echt een aanrader.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66125506
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
herkenbaar

zonder opleiding in mijn eerste baantje nadat ik stopte met studeren verdiende ik al meer dan mijn vader
Ja doei.
pi_66125511
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Synchroniteit .

Welke heb je nu gekauft?

Oh, over geld zeg ik maar niks btw .

Als ik over anderhalf a 2 jaar klaar ben met goedbreien wat ik heb vern**kt in mijn bandeloze jaren horen jullie mij wel weer .

Helaas ben ik daarbij wel énorm decadent en weet ik altijd overal het duurste uit te pikken .
Kafka op het strand-Murakami
The curious incedent of the dog in the night-Mark Haddon
Vrouwen- Charles Bukowski
Ovenvers-een bak en koekjesboek
  maandag 16 februari 2009 @ 17:07:47 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66125530
En ik ga hem ophalen bij de Bruna Nudge wink.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:08:16 #51
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66125556
Bonjour!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66125559
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Als jij gelukkig bent in je werk dan denk ik dat je het beter gedaan hebt dan een hele hoop mensen....
pi_66125578
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef Vivi het volgende:
En ik ga hem ophalen bij de Bruna Nudge wink.

Ikwilmeemagikmee??
pi_66125596
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb de eerste twee gelezen en dat zijn allebei prima boeken!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:10:59 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66125677
quote:

[..]

Dat was een van mijn lievelingsboeken in mijn jonge wilde jaren! Nu ja, alles van Bukowski eiks .

Dagboek van een vieze oude man .
  maandag 16 februari 2009 @ 17:11:47 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66125715
Wel een behoorlijke discrepantie, die laatste twee .
pi_66125758
Voor Liejannuh: mijn cakebak experience:
Slank de feestdagen in #316 - Met roomboter en zusjes.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:12:43 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66125763
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ikwilmeemagikmee??
Van mij wel heur!
pi_66125864
quote:

[..]
Conleche! Nu je niet meer hoeft af te vallen, ga je het ervan nemen?

Vivi, ja, daar heb ik ook wel last van, dat mijn smaak exclusiever is dan mijn budget
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 17:15:29 #60
163650 Greys
pi_66125887
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Van mij wel heur!
Pas op! Laat haar niet hihiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-en!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 februari 2009 @ 17:15:37 #61
148689 Muis006
pi_66125895
Tieten
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 17:16:18 #62
163650 Greys
pi_66125920
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Tieten
Je haalt me de woorden uit de mond!

Hoi!
En nee
Vanavond pas
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 februari 2009 @ 17:17:33 #63
148689 Muis006
pi_66125984
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond!

Hoi!
En nee
Vanavond pas
Gezien de onderwerpenkeuze hier in het topic de laatste tijd, besloot ik de proef op de som te nemen en te kijken op welke woorden gereageerd wordt

Bonjour - nee
Tieten - ja

Zegt genoeg lijkt me!

en maakt niet uit
pi_66126005
Wel gvd. Hij leest hem niet, de nieuwe sensor.

*weer verder kloot
pi_66126039
Bah. Ik ben moe en gaar en ik moet nog een essay schrijven. Voor morgen, en om 9:00u moet het ingeleverd zijn.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:19:27 #66
148689 Muis006
pi_66126066
Wat een vrolijkheid hier.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:19:58 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66126096
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Pas op! Laat haar niet hihiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-en!
Uhm mis ik iets?

Lekkere vent achter de balie vd Bruna ofzo? Ja, ga nu maar lachen om mijn onwetendheid .
Niet meer actief op Fok!
pi_66126112
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Wat een vrolijkheid hier.
Altijd, altijd.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:20:38 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66126121
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Tieten
Waar? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66126190
mannen
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:22:40 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66126219
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
mannen
Wat ist? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66126226
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
mannen
What happened?
  maandag 16 februari 2009 @ 17:23:46 #73
148689 Muis006
pi_66126265
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

What happened?
Ik gok dat een man hem niet gelezen heeft terwijl dat voor 9.00 morgen moet!

/samenvattingvandeklaagposts
  maandag 16 februari 2009 @ 17:26:28 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66126364
gatver. het is half twaalf en ik ben er al helemaal klaar mee...
pi_66126383
zit die vent de hele godganse dag thuis

hij zou boodschappen halen

ik belde in de lunch, dat ik de ene helft wel zou halen, of hij de andere helft bij de Aldi wilde halen, want hij zou naar college.

Gaat hij niet naar college, maar wel boodschappen doen hoor!
Dus ik geef 'm een lijstje, waar met stip op één staat: FRUIT

neemtie alles mee, vooral datgene voor zichzelf (cruesli en yoghurt) maar niet mijn fruit

ook loopt hij al 2 dagen te kankeren dat er gestofzuigd moet worden, maar dat heeftie ook niet gedaan
Ja doei.
pi_66126402
Ik ga een tram naar huis nemen tot vanavond wellicht
  maandag 16 februari 2009 @ 17:27:26 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66126407
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef kwakveense het volgende:
gatver. het is half twaalf en ik ben er al helemaal klaar mee...
.

Vrolijkheid troef hier idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_66126476
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Vrolijkheid troef hier idd .
Och, echt chagrijnig ben ik niet. Wel moe Tekst is best interessant, maar ik vind het vervelend dat ik het niet thuis af kan schrijven omdat ik voor 9:00u morgen nergens kan printen als ik naar huis ga.
pi_66126738
Hier is het voor de verandering vrij vrolijk, verandert wel zodra ik aan mn huiswerk ga .
  maandag 16 februari 2009 @ 17:39:14 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66126799
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
zit die vent de hele godganse dag thuis

hij zou boodschappen halen

ik belde in de lunch, dat ik de ene helft wel zou halen, of hij de andere helft bij de Aldi wilde halen, want hij zou naar college.

Gaat hij niet naar college, maar wel boodschappen doen hoor!
Dus ik geef 'm een lijstje, waar met stip op één staat: FRUIT

neemtie alles mee, vooral datgene voor zichzelf (cruesli en yoghurt) maar niet mijn fruit

ook loopt hij al 2 dagen te kankeren dat er gestofzuigd moet worden, maar dat heeftie ook niet gedaan
Wat ben ik toch blij dat ik niet samenwoon .
pi_66126802
hm Ik had de verkeerde Evy-les opgezet (de vorige) en daar kwam ik pas halverwege achter. Nu heb ik ipv 3x6 maar 4x5 en 1x7 minuten gerend op het eind. Het ging steeds makkelijker naarmate de les vorderde

En ik heb het net even opgezocht en ik zou iets van 2300 euro bruto als startsalaris gaan krijgen. Geen idee hoe betrouwbaar dat is. Als ik later 1x per jaar op vakantie kan, lekker kan (uit)eten, een huisje/appartementje heb dat groot genoeg is om m'n spulletjes kwijt te kunnen én niet krom hoef te liggen om dan rond te komen, ben ik hartstikke gelukkig En dat heb ik nou ook al bijna. Dus, komt goed
  maandag 16 februari 2009 @ 17:40:06 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66126827
Pfff, ik voel me echt enorm moe, futloos, en bleek!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:41:20 #83
3185 Adelante
To let it go now
pi_66126869
O: brinta wake-up shake +banaan
T: twee meergranen boterhammen sandwichspread
L: twee meergranen boterhammen pindakaas
T: 4 pure choco paaseitjes
D:Thaise zalm met groentemie
T: appel + magere kwark

goed begin van de nieuwe week
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66126889
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat ben ik toch blij dat ik niet samenwoon .
99,9% van de tijd is 't fijn, maar sóms
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:41:51 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66126891
Whehe, vriendin van mij vertelt net dat een lesbische vriendin van haar gaat samenwonen met iemand die ze net 3 maanden kent . De vooroordelen over potten worden wel weer bevestigd zo .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:42:22 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_66126910
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Zonnebank on all your skins
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66126911
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Ik ook. Ik slaap al nachten kut omdat de Mr verkouden is en me wakkerhoudt met zijn gesnurk
pi_66126936
Ik ga even wat te eten scoren denk ik Met een rammelende maag komt er weinig uit mijn toetsenbord.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:43:47 #89
148689 Muis006
pi_66126962
O: aardbeienkwark
L: worstenbroodje en eierkoek
T: 2 vietnamese loempias
T: banaan
D: savooiekool/aardappelstamp, in honing gebakken appeltjes & schouderkarbonade
  maandag 16 februari 2009 @ 17:45:20 #90
148689 Muis006
pi_66127009
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Whehe, vriendin van mij vertelt net dat een lesbische vriendin van haar gaat samenwonen met iemand die ze net 3 maanden kent . De vooroordelen over potten worden wel weer bevestigd zo .
Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
pi_66127019
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
O: aardbeienkwark
L: worstenbroodje en eierkoek
T: 2 vietnamese loempias
T: banaan
D: savooiekool/aardappelstamp, in honing gebakken appeltjes & schouderkarbonade
Wat een lekker lijstje
  maandag 16 februari 2009 @ 17:47:33 #92
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66127090
Ik verdien ook boven modaal (3015 voor 36 uur) ook al ben ik een alfa/tekstmiep. Gewoon commercieel gaan zitten
4 jaar geleden verdiende ik iets onder modaal, maar toen kon ik ook al wel kopen. Dat heb ik ook gedaan. Koopappartementje in Amsterdam, die ik vanaf komende week in de verkoop ga zetten voor 35.000 meer dan dat ik ervoor heb betaald Dat alles helemaal in mijn uppie bereikt. Ik ga nu samenwonen. Ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden om de meeste vaste uitgaven te delen
  maandag 16 februari 2009 @ 17:48:18 #93
148689 Muis006
pi_66127115
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Wat een lekker lijstje
Ja he
  maandag 16 februari 2009 @ 17:48:45 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66127125
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
En dat ze snel samenwonen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:50:41 #95
148689 Muis006
pi_66127184
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat ze snel samenwonen.
Oh, dat vooroordeel heb ik alleen over mensen die in een trailer park wonen eigenlijk
  maandag 16 februari 2009 @ 17:51:50 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66127213
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh, dat vooroordeel heb ik alleen over mensen die in een trailer park wonen eigenlijk
Bij potten is het ook zo. Echt .
Las ook een keer een verhaal over twee vrouwen die hun eerste date hadden en meteen drie dagen bij elkaar bleven .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:52:23 #97
148689 Muis006
pi_66127231
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij potten is het ook zo. Echt .
Las ook een keer een verhaal over twee vrouwen die hun eerste date hadden en meteen drie dagen bij elkaar bleven .
Dat is...voortvarend
  maandag 16 februari 2009 @ 17:53:27 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66127259
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat is...voortvarend
Of bindingsdrang, het tegenovergestelde van mannelijke bindingsangst! It all makes sense now
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66127326
quote:

[..]

Ik ken het vooroordeel dat ze erg mannelijk zijn, maar dat is niet bevestigd door de lesbiennes die ik ken.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:57:53 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66127373
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ken het vooroordeel dat ze erg mannelijk zijn, maar dat is niet bevestigd door de lesbiennes die ik ken.
Dank je .

Ik ken niet zoveel lesbiennes eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_66127394
* TJDoornbos is weer thuis!
pi_66127575
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Och, echt chagrijnig ben ik niet. Wel moe Tekst is best interessant, maar ik vind het vervelend dat ik het niet thuis af kan schrijven omdat ik voor 9:00u morgen nergens kan printen als ik naar huis ga.
Dus je zit ook vast op de uni? Join the club...
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 16 februari 2009 @ 18:06:03 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66127608
ik zit weer/nog in de leeszaal. ik móet vandaag van mezelf 4 brieven doen. kom óp zeg!
pi_66127640
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dus je zit ook vast op de uni? Join the club...
Jup En ik ben moe, ik heb honger en ik heb net een Dove en 2 stroopwafels gegeten omdat er hier nergens fatsoenlijk eten te krijgen is.
  maandag 16 februari 2009 @ 18:08:29 #105
148689 Muis006
pi_66127679
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jup En ik ben moe, ik heb honger en ik heb net een Dove en 2 stroopwafels gegeten omdat er hier nergens fatsoenlijk eten te krijgen is.
Ahw uni-voedsel is inderdaad rampzalig!

Is er geen supermarkt in de buurt?
pi_66127738
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ahw uni-voedsel is inderdaad rampzalig!

Is er geen supermarkt in de buurt?
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
  maandag 16 februari 2009 @ 18:12:38 #107
148689 Muis006
pi_66127781
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
Slimme keus als je iets fatsoenlijks hebt gegeten voel je je ook meteen beter.

Smakelijk alvast!
  maandag 16 februari 2009 @ 18:12:55 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66127791
Ik heb net een pizza besteld . Waar ben ik mee bezig? Morgenochtend om 9 uur sleep ik mezelf naar de supermarkt voor allerhande gezonde shizzle .
Niet meer actief op Fok!
pi_66127862
nu wil ik ook pizza
Ja doei.
pi_66127874
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Slimme keus als je iets fatsoenlijks hebt gegeten voel je je ook meteen beter.

Smakelijk alvast!
Dank je

Dan kan ik me vast wat beter richten op Thorbeckes politiek en privéleven. Iig schrijft hij leuke brieven aan zijn vrouw, zo te zien uit de citaten:
quote:
Mijn zoet lief Madonnaatje!
pi_66127915
quote:

[..]

Daarna voel je je vast beter.

* Mini_rulez wil ook pizza.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 16 februari 2009 @ 18:22:28 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66128083
zelfs ik wil pizza, en ik lus geenees pizza
  maandag 16 februari 2009 @ 18:22:53 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66128099
Whehehe, ik heb een slechte invloed op het topic .

Heb een Quatro Stagioni besteld met zo'n heerlijke dunne bodem .
Niet meer actief op Fok!
pi_66128107
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
nu wil ik ook pizza
ik ook!
  maandag 16 februari 2009 @ 18:31:10 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66128385
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ik ook!
Jij bént een pizza .
Niet meer actief op Fok!
pi_66128401
*burp*

Broodje beenham op. Nu ben ik een beetje misselijk

't Is ook nooit goed. Gelukkig heb ik nog appel om het weg te spoelen.
  maandag 16 februari 2009 @ 18:32:22 #117
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66128429
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:52 schreef kwakveense het volgende:

[..]

volgens mij kun je als docent meestal helemaal niet kiezen of je hoor of werkcollege geeft hier op de uni in elk geval niet - dat is allemaal vastgelegd in de cursusbeschrijvingen.

ben ook student assistent/docent geweest, en kreeg toen voor 13 lesweken 3 klasjes (das 3 keer 45 minuten + voorbereiding en nakijken) van februari tot augustus 5,7 uur in de week betaald. best fijn was dat!
De unie is ook geen HBO hé

Wie denk je dat die cursusbeschrijvingen elk jaar opnieuw maakt Juist ja, het team van docenten. En die beslissen daar idd samen over. En ze beslissen altijd wel voor wat hoorco's. En in mijn geval was ik samen met een andere docent de enige dus 't was snel besloten.

Studentass. en docent op de Uni is wel heel iets anders als HBO docent, wat op mijn functie omschrijving stond (snap dat nog steeds niet, stond echt volwaardig hogeschool HBO docent voor jaar een en twee, terwijl ik niet eens een master of onderwijsbevoegdheid had/heb)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 16 februari 2009 @ 18:33:36 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_66128471
quote:
Damhertje overleeft avontuur in hek

LEUTH - Voetballers van VVLK in Leuth vonden zondagochtend een damhertje in het hek. Het beestje zat klem. Met behulp van twee jachtopzieners en een aannemer werd uiteindelijk een spijl doorgezaagd.

Hoewel het er bloederig uitzag, ging het met het jonge vrouwtjeshert best goed. De kniegewrichten bleken beschadigd, maar er was geen reden om het beestje niet te laten leven.

Het werd op een rustige en voedselrijke plek in de Ooijpolder uitgezet. Volgens jachtopziener Tank heeft het damhertje een goede kans om te overleven.
mischien toch niet zo slank als ze dacht
pi_66128487
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bént een pizza .
wanneer ga je nou eens lief doen
  maandag 16 februari 2009 @ 18:45:04 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66128851
Wat doe jij voor werk eiks Aventura?
  maandag 16 februari 2009 @ 18:45:56 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66128885
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Wat een schatje .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 18:46:30 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66128898
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Vivi het volgende:
Werk dat ik ook wil doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66129176
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Awww

Dat hertje oogt overigens slanker dan mijn poezen
pi_66129289
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Bambi

@Ewelina: jij hebt een paar haarbollen of moeten de dames op dieet?
pi_66129358
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bambi

@Ewelina: jij hebt een paar haarbollen of moeten de dames op dieet?
Het zijn haarballen, maar Mini begint volgens mij een hangbuikje te ontwikkelen Al is het erg moeilijk te zien met al dat haar. Madame is iig aardig gegroeid/uitgedijt Maar ze is niet enorm dik hoor. Wel erg groot.
pi_66129526
Ik zat pas te piekeren wat voor mijn schoonmoeder kopen. Eindelijk heb ik iets bedacht! Ze leest heel graag maar krijgt meer last van haar ogen waardoor dat moeilijker wordt. Dus we kopen een iPod Shuffle voor haar en doen er een boel luisterboeken bij. Geniaal, al zeg ik het zelf.

Dieettechnisch: ik probeer af te kicken van chocolade, maar het gaat heel moeizaam want ik vind mezelf toch al zo zielig de laatste tijd.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:05:39 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66129722
leuk idee claudia
  maandag 16 februari 2009 @ 19:07:29 #129
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66129805
1 brief af... nu lunchen!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:08:21 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66129848
En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.

Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.

Voel me flink kut nu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:09:06 #131
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66129871
quote:
Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
En dat is nooit wetenschappelijk aangetoond; niet alles geloven wat je leest muissie

Ik kocht mijn eerste 'huis' in 1995 voor ƒ 40.000. In 2002 verkocht voor € 62.300. Mijn eerste hypotheek kreeg ik van de Postbank op mijn studiefinanciering (eerlijk is braaf: paps en mams moesten wel borg staan). Ik dank de heer nog steeds dagelijks op mijn blote knietjes dat ik dat eerste huis heb kunnen kopen. Het maakte voor een deel het tweede huis mogelijk. Had ik nu nog mijn eerste huis moeten kopen, dan had dat nog verrekte lastig geworden

Ik heb oprecht medelijden met starters.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:09:12 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66129876
Hmmm, verdien niet zoveel, moet het vooral hebben van zaterdagen en zondagen.. scheelt me snel 300E per maand netto.

Lijst..
Overdag:
4 x volkorenboterham met, kipfilet, osseworst en 1 met 48+ komijnkaas ... die was heerlijk die heb ik voor het laatst bewaard
Peer, appel, sinnaasappel, 2 tomaten en een grote kom kippensoep.

D: 450 gram broccoli, 150 gram spinazie, 150 gram gegrilde paprika/ui en 100 gram biefstuk.

Straks lekker slapen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66129877
I am sad. Het was niet de sensor. Ik zal een nieuwe iPod moeten aanschaffen, of er mee moeten leven dat ik niet weet hoe snel ik loop.

-edit- O bovenstaande post van Tink doet mij zéér relativeren en zelfs enig schaamrood naar de kaken brengen......
  maandag 16 februari 2009 @ 19:11:10 #134
33954 ElisaB
pi_66129956
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:

Voel me flink kut nu.

Holy smoke! Wat is dat toch allemaal met jou? Ik snap dat je helemaal in z'n achteruit geschoten bent. Ik hoop dat ze de oorzaak vinden en het weer in orde kunnen maken
  maandag 16 februari 2009 @ 19:11:24 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66129969
Jezus Tink Zomaar ineens?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 februari 2009 @ 19:11:32 #136
33954 ElisaB
pi_66129975
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
-edit- O bovenstaande posts doen mij zéér relativeren en zelfs enig schaamrood naar de kaken brengen......
Wat zij ^^ zegt
pi_66129993
God Tink, wat klinkt dat naar! Wanneer kun je terecht bij de oogkliniek? Hoe merkte je dat je naar het ziekenhuis moest?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:11:54 #138
148689 Muis006
pi_66129996
Tink wat een ongelooflijk kutnieuws!

Heel veel sterkte in ieder geval
  maandag 16 februari 2009 @ 19:12:30 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66130015
quote:
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.

Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.

Voel me flink kut nu.
Jeetje Tink, wat heftig... .
Kan alleen maar voor je hopen dat het allemaal meevalt... .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:13:09 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66130035
Is DML (die was het toch) eigenlijk al weer terug uit het ziekenhuis?
pi_66130086
Tink! Wat ontzettend naar en kut en alles!! Je moet nu echt eisen dat ze je helemaal binnenste buiten keren hoor! Want wat als het een toch met het ander te maken had!

goddomme, wat lijkt me dat eng!!
pi_66130131
quote:

Voel me flink kut nu.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:16:03 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66130151
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
God Tink, wat klinkt dat naar! Wanneer kun je terecht bij de oogkliniek? Hoe merkte je dat je naar het ziekenhuis moest?
Geen idee wanneer ik naar de kliniek kan. Ze wilden me eigelijk vandaag nog laten gaan, maar het was net te laat. Ik word morgenvroeg gebeld .

En hoe ik erachter kwam? Ik had de hele dag al wat last van mijn ogen en toen ik thuis mijn lenzen uitdeed en mijn bril opzette merkte ik dat ik met links nog nauwelijks wat zag.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:16:42 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66130174
Huu, Tink! Ik kan me dat zó voorstellen! Voor mij zou de keus tussen doof en blind ook zo makkelijk zijn, ik ben ook zeer visueel ingesteld. Ik hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen voor je!

Hopelijk krijg je alle uitslagen e.d. van de te komen testen ook snel, zodat je niet te lang in spanning hoeft te zitten.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66130184
Hee!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:18:13 #146
33954 ElisaB
pi_66130231
Nou moe....
pi_66130234
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Hee!

Even een vraagje. Weet jij of je om 8.30u bij de UB aan de Singel al op de pc's kan?
pi_66130265
Oh Tink, wat moet dat vreselijk schrikken zijn geweest.

Probeer niet te veel te denken aan worst case scenario's, want je weet nog niet precies hoe of wat! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Piekeren doe je toch wel.
pi_66130327
Holy shit Tink, kan me voorstellen dat je je nu zwaar beroerd voelt . Kan alleen maar voor je hopen dat het meevalt.
pi_66130366
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Hee!
Hoe laat morgen? Ik ben tot 2 uur ofzo beschikbaar voor alle soorten scheikundevragen .
  maandag 16 februari 2009 @ 19:21:56 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66130394
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Tink, wat moet dat vreselijk schrikken zijn geweest.

Probeer niet te veel te denken aan worst case scenario's, want je weet nog niet precies hoe of wat! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Piekeren doe je toch wel.
Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.
pi_66130436
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Even een vraagje. Weet jij of je om 8.30u bij de UB aan de Singel al op de pc's kan?
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
pi_66130473
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
's Morgens heeft ze het over he .
pi_66130510
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoe laat morgen? Ik ben tot 2 uur ofzo beschikbaar voor alle soorten scheikundevragen .
Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereiden Ik wil wel graag uitleg, maar ik weet dus niet of het zin heeft. Ik kan je wel de inlogcode geven van mijn bscw zodat je kan zien wat voor soort scheikunde het is. Misschien denk je wel van: dit slaat nergens op, dit is helemaal geen scheikunde.
pi_66130523
Jeetje tink, dat klinkt eng.....
*poef* nu is het weg
pi_66130534
quote:

[..]

Je kan je pc gewoon aanlaten hoor??
  maandag 16 februari 2009 @ 19:25:27 #157
148689 Muis006
pi_66130576
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, Tink! Ik kan me dat zó voorstellen! Voor mij zou de keus tussen doof en blind ook zo makkelijk zijn, ik ben ook zeer visueel ingesteld. Ik hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen voor je!

Hopelijk krijg je alle uitslagen e.d. van de te komen testen ook snel, zodat je niet te lang in spanning hoeft te zitten.
Liever doof dan blind
Maar blinden zijn liever blind dan doof geloof ik.

Maar ik hoop van harte dat niemand hier ooit een van beide wordt
pi_66130597
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereiden Ik wil wel graag uitleg, maar ik weet dus niet of het zin heeft. Ik kan je wel de inlogcode geven van mijn bscw zodat je kan zien wat voor soort scheikunde het is. Misschien denk je wel van: dit slaat nergens op, dit is helemaal geen scheikunde.
Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebt . Ben deze week niet 24/7 bezig ofzo .
  maandag 16 februari 2009 @ 19:27:40 #159
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66130679
Oei Tink!
Ik had ook zo'n enge ervaring met de oogarts Jaarlijkse checkup en ineens ging ie zenuwachtig collega's bellen die allemaal mijn ogen in loerde (ik had last van een soort sneeuw door mijn zicht). Uurtje later lag ik op bed bij de neuroloog die me met een 40cm lange naald in mijn rug ging prikken om een ruggeprik uit te voeren :|

Bleek achteraf gelukkig mee te vallen, maar ik schrok me rot. Termen als ogen tijdelijk verwijderen, luikje maken in mijn hoofd voor mijn hersenen (bleek teveel hersendruk te hebben waardoor mijn ogen als het ware eruit gedrukt werden, waardoor die sneeuw voor mijn zicht ook kwam) en blindheid en je mag niks meer enzo kwamen ook ter sprake. Vond het destijds dood eng. Kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt.

Wat een rot iets om te horen zeg Succes!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 19:31:35 #160
163650 Greys
pi_66130869
Tink, ik duim voor je dat het naar omstandigheden toch nog mee gaat vallen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66130888
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?
pi_66130989
Voor Tink.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:35:29 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66131046
tvp...

zo even een soepje opwarmen, nadat ik vanmiddag al pizza gegeten heb. Dan nog even aan de studie, en het is goed geweest voor vandaag. Vanavond de nieuwe GA kijken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66131068
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?
Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet. Ik ben er meestal pas 's middags.
pi_66131084
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebt . Ben deze week niet 24/7 bezig ofzo .
Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..
pi_66131115
quote:

Voel me flink kut nu.
Jeetje... Weet niet zo goed hoe hierop te reageren, behalve te zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Maar daar heb je natuurlijk helemaal niks aan.
Het is ook kut natuurlijk, bah wat een naar nieuws
Ik hoop dat het meevalt, en het geen diabetes is, en je hoornvlies wellicht te repareren valt, of kan herstellen (geen verstand van)? voor jou.,,
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:37:05 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131126
Oh, jeetje, Tinkepink! Ik duim ook dat het mee gaat vallen, maar wat rot sowieso nu. Sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66131317
Tinkepink !

En inderdaad, probeer de rampscenario's te negeren. Ze gaan je oog repareren, kijken of je wat structureels mankeert en zo ver, zo goed. (PS: je hebt twee ogen. En zelfs met maar 1 oog kan je zien, en autorijden). Sterkte .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66131343
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.
We nemen onze gezondheid zo voor lief. Er hoeft maar één onderdeel uit te vallen en je hebt ineens een ander leven. Maar als je daar te veel aan denkt dan word je gek. Ze zijn ermee bezig, het is het verstandigst om optimistisch te blijven en van het beste uit te gaan, en je moet tegelijkertijd het vertrouwen hebben dat je een veranderde situatie ook wel aan zult kunnen.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:43:39 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66131403
quote:

[..]

die is zo tof! En ik moet ook eens beginnen met wat van Murakami te lezen, ik hoor er zoveel goede dingen over! Ben benieuwd wat je er van vind!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:44:16 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131438
jeetje tink wat een schrik!
veel sterkte! ik hoop dat t iets is dat meevalt en dat meteen die gekke episode die laatst met wandelen had verklaart...

en maak jezelf nou maar niet gek met blindword en niet-meer-rijden scenario's! mijn vader heeft macula degeneratie (natte variant)...bloedingen op de gele vlek, en die mag ook nog gewoon rijden. en had sugar niet 1 oog waar ze maar 40% mee zag? het komt vast op de een of andere manier goed met je!

en kroel enzo
pi_66131486
Tink Jezus! Sterkte!!!!!
pi_66131523
quote:

Voel me flink kut nu.
Tink!
hier schrik ik flink van!

Dame!

ik hoop dat 't allemaal in orde gaat komen/zijn...
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:47:45 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131591
Eetlijstje! Iemand comment? Graag.

O: allbran fruit 'n fibre + magere melk
T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
T: vruchtenmousse
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66131614
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:

T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:48:46 #177
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66131627
getsie Tink, het zit je niet mee he...blegh. Hoop dat het goed nieuws is morgen!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:50:27 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131696
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:51:31 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131745
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:

ik mis een beetje een "gewone" maaltijd. je hebt een lekkere uitgebreide lunch, maar geen gewoon avondeten...
balanzen voort weekend hoeft nu toch niet meer?

wel mooie spullen producten allemaal!
pi_66131750
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ze eet kip, kaas én ei, dus in dit geval lijkt me het niet zo heel raar om het achterwege te laten.

De enige opmerking die ik heb is dat ik die vruchtenmousse ongelooflijk smerig vind. En ik begrijp niet goed waarom je zo'n lightvariant zou nemen.
pi_66131788
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.
Bij je avondeten snap ik het wel, als je veel kip en ei eet. Maar bij je lunch.... hoe hoog zit je in je kcal?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:53:17 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131810
Ja, ook dat, deeltje kip, deeltje kaas en een ei.
Light, gewoon, weet niet. Voelt oké en is een minder zwaar tussendoortje daardoor.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:53:50 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131832
oh ja, je lunch is wel echt flink zie ik...

maar ik denk dat je niet aan komt als je brood bij je lunch eet én een aardappeltje en gewoon een stukje vlees en groente als avondeten - doorgaans dan he, geen idee hoe enorm die lunch was..
pi_66131833
PC Hoofthuis gaat sluiten. Ik verkas maar naar de UB
  maandag 16 februari 2009 @ 19:54:25 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131851
Oh, veel kip was het niet (2 plakjes van beleg). Maar lunch was best flink.
Het is in totaal 1350 kcal. ongeveer.
pi_66131879
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Sugar het volgende:
Ja, ook dat, deeltje kip, deeltje kaas en een ei.
Light, gewoon, weet niet. Voelt oké en is een minder zwaar tussendoortje daardoor.
Wat kwak al zei, je eet zoveel mooie producten! Kun je zo'n soort tussendoortje niet vervangen met iets mooiers/puurders? Bijvoorbeeld een zelfgemaakte smoothie, fruitsalade, een klein stukje heel pure chocolade. Zoiets.
pi_66131919
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..
Ook van je eigen tijd .
pi_66131969
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ook van je eigen tijd .
Ja oké, maar die vind ik minder waardevol.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:57:29 #189
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131979
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
dan zit je dus nog steeds op afval niveau he! is toch zonde om dan meteen weer geen gewone avondmaaltijd te eten omdat je toevalig eindelijk eens een keer normaal geluncht hebt?
pi_66132006
1350 cal. is te weinig. Hoeveel mooie of minder mooie producten je ook eet.
pi_66132016
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
Oef, dat zijn wel weinig kcal. Als je structureel je lightproducten zou vervangen door wat puurdere varianten (zoals je met je boter hebt gedaan) dan zou je denk ik net iets hoger in je kcal zitten en wel op een heel goede manier!

En je had denk ik beter wat meer kip bij je avondeten kunnen eten. Twee plakjes, dat is toch niks! Eet liever een flink stuk kipfilet.
pi_66132118
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja oké, maar die vind ik minder waardevol.
. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc )
  maandag 16 februari 2009 @ 20:02:41 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132174
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc )
geen bikini, gewoon bloot of in je onderbroekje
geen handdoek, die hebben ze daar
geen zonnebrand want dat is niet handig op zo'n ding
pi_66132255
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.
Er ligt daar een handdoek, je kan je thuis alvast met pre sun insmeren als je dat hebt. Als je een bikini aan wil houden dan kan dat, krijg je wel tan lines.
pi_66132397
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.
Er ligt daar een handdoek, je kan je thuis alvast met pre sun insmeren als je dat hebt. Als je een bikini aan wil houden dan kan dat, krijg je wel tan lines.
Kan je morgen?

Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer . Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen .
pi_66132541
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kan je morgen?

Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer . Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen .
Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapen Hij gaat om 10:00 open!
pi_66132667
Ik moest gister toch zo huilen dat m'n nagels gebroken waren

HA! Ik heb een nepnagel gekocht en er op geplakt. I WON!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:13:39 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132694
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kan je morgen?

waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is.... ik houd mn strign altijd aan omdat ik anders niet bij kan houden of ik uberhaupt verkleur (omdat ik van mezelf zo wit ben) en omdat ik weleens een verbrande euhh poes heb gehad toen ik dat niet deed
  maandag 16 februari 2009 @ 20:14:31 #199
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66132736
Ik neem nog een toetje vanavond, dus dan zit ik weer aan bijna 1500!
pi_66132738
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapen Hij gaat om 10:00 open!
Oh maar ik ga ook uitslapen hoor . Ga lekker níets plannen 's morgens, dan mag ik lekker bijslapen. Om 14.45 (Muziekwijk) en 16.30 (Centrum) een afspraak, zouden daarvoor/tussen kunnen gaan, als jij dan ook wakker bent .
pi_66132750
vanuit de UB.

De stoelen zijn hier wel beter en de pc's sneller!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:15:30 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132787
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
Ik neem nog een toetje vanavond, dus dan zit ik weer aan bijna 1500!
okej... maar ga je dan volgende week wel opbouwen naar 1600? want anders blijf je toch op afvallen eten he? zeker als je ook sport!
pi_66132794
O Miss_S is jarig Gefeliciteerd!

maandag 16 februari 2009 @ 20:15:48 #204
148689 Muis006
pi_66132801
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:
vanuit de UB.

De stoelen zijn hier wel beter en de pc's sneller!
Al is de PC nog zo vlot, typen is wat je mot!

aan de slag
pi_66132816
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een luguber plaatje.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:16:15 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132820
ik heb net cds gededaolnwod ... mjam, even lekker werken met kraak en smaak op!
pi_66132824
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Ik moest gister toch zo huilen dat m'n nagels gebroken waren

HA! Ik heb een nepnagel gekocht en er op geplakt. I WON!
Daar is een wel op z'n plaats. Tssk, Bolletje, huilen om een kapotte nagel!!!
pi_66132829
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef kwakveense het volgende:

[..]

waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is.... ik houd mn strign altijd aan omdat ik anders niet bij kan houden of ik uberhaupt verkleur (omdat ik van mezelf zo wit ben) en omdat ik weleens een verbrande euhh poes heb gehad toen ik dat niet deed
Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaat . Ik ben nog nooit in zo'n gebouw geweest.
pi_66132831
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Al is de PC nog zo vlot, typen is wat je mot!

aan de slag
Ik heb al 1 samenvatting af!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:16:47 #210
148689 Muis006
pi_66132844
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net cds gededaolnwod ... mjam, even lekker werken met kraak en smaak op!
Galgjewoord van de week:
gededaolnwod
  maandag 16 februari 2009 @ 20:16:54 #211
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132849
oh vergeet ik alsnog miss s te feliciteren!!

hiepedepieper!

en ik vraag me af of hoe t met dizzy is gegaan. k heb aan dr gedacht vandaag...
  maandag 16 februari 2009 @ 20:17:10 #212
148689 Muis006
pi_66132865
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb al 1 samenvatting af!
Ik ben trots op je!
pi_66132912
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar is een wel op z'n plaats. Tssk, Bolletje, huilen om een kapotte nagel!!!
Nou ja gister was alles kut dus dat ook En ik vond dat de hele wereld tegen mij was maar achteraf deed ik toch een groot deel zelf (in combinatie met niet/weinig eten)
  maandag 16 februari 2009 @ 20:17:59 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132917
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaat . Ik ben nog nooit in zo'n gebouw geweest.
waar ik ben geweest altijd wel. al zou je in je nakie de bolero willen dansen ipv onder dat ding liggen, niemand houdt je tegen! partay!
pi_66132931
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat een luguber plaatje.
Ik zocht op miss s en birthday maar toen kon ik niks vinden
pi_66132953
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef kwakveense het volgende:

[..]

waar ik ben geweest altijd wel. al zou je in je nakie de bolero willen dansen ipv onder dat ding liggen, niemand houdt je tegen! partay!
*proest* (hardop) bij de mental image
pi_66132964
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Er zit een slot op! En je kan er niet onder doorkijken. Je kan er wel overheen kijken als je 2 meter 75 bent.
pi_66132965
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben trots op je!
En het was ook nog eens het langste artikel

Nu de andere 2 nog. Maar die heb ik al wel gelezen.
pi_66132987
Oh, wat naar, Tinkepink. Ik duim voor je voor een goede uitslag!

Nog gefeliciteerd, Miss_S!!!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:19:42 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66133002
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja gister was alles kut dus dat ook En ik vond dat de hele wereld tegen mij was maar achteraf deed ik toch een groot deel zelf (in combinatie met niet/weinig eten)
fail 1! en onthouden!! ik heb t geleerd in mn bestuursjaar. daar kwamen andere mensen er voor en door mi achter dat ik niet te harden was als ik niet at. ik werd jankerig en boos en zat mezelf in de weg en gign echt hele nare dingen zeggen en denken. en dan werd ik vrolijk naar de kantine gebonjourd en mocht pas weer praten als er een bord eten in zat.

daarom eb ik nu onder uitzondering in drukke tijden altijd een weight care reep in mn tas, als ik echt te laag in mn bloedsuikertjes kom eet ik die.
pi_66133017
Ik heb wel altijd het idee dat er stiekem camera's hangen in die hokjes dus ik ga nooit heel raar liggen of zo
pi_66133064
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
dat plaatje ik moest hardop lachen
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:21:32 #223
148689 Muis006
pi_66133091
Ohja ik had gister mijn bloedsuiker gemeten en die is 5.0

pi_66133109
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

fail 1! en onthouden!! ik heb t geleerd in mn bestuursjaar. daar kwamen andere mensen er voor en door mi achter dat ik niet te harden was als ik niet at. ik werd jankerig en boos en zat mezelf in de weg en gign echt hele nare dingen zeggen en denken. en dan werd ik vrolijk naar de kantine gebonjourd en mocht pas weer praten als er een bord eten in zat.

daarom eb ik nu onder uitzondering in drukke tijden altijd een weight care reep in mn tas, als ik echt te laag in mn bloedsuikertjes kom eet ik die.
Ja, ik heb 2 dagen lang snitcherige opmerkingen gemaakt Want vriendje was stom want
1. Hij had mijn broek aan en de pijpen maakt hij altijd nat en hij zei geen eens sorry
2. Ze waren nog steeds nat
3. Hij ging computeren ipv mij helpen toen we eindelijk na een dag schilderen in mijn kamer waren om 1 klein dingetje te schilderen
4. Hij boos werd dat ik zijn plant had vermoord

etc etc.. Eigenlijk was ik om alles boos/chago/weet ik veel. En de hele tijd zeggen. Er is NIKS. Terwijl ik me verschrikkelijk voelde maar ja ik wilde natuurlijk niet huilen

Hmpf. Maar ik heb hem uiteindelijk nog wel gebeld.. En toen was het semi goed maar we zijn nog even niet on speaking terms.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:22:10 #225
148689 Muis006
pi_66133113
Kongreddjoeleezjunz Miss S!
pi_66133179
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, ik heb 2 dagen lang snitcherige opmerkingen gemaakt Want vriendje was stom want
1. Hij had mijn broek aan en de pijpen maakt hij altijd nat en hij zij geen eens sorry

hier stopte ik met lezen
Ja doei.
pi_66133201
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hier stopte ik met lezen
Wat bedoel je? Waarom edit je mijn posts?
pi_66133221
Ja doei.
pi_66133289
Is meneer farfallus kleiner dan jij???
pi_66133338
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
Volgens mij niet hoor. Althans, zo leek het niet toen ik ze een keertje samen zag.

Alleen... trekt zo'n damesbroek niet heel erg in het kruis bij een man? Ik pas ook in de spijkerbroeken van mijn lief, maar dan heb ik toch wel wat ruimte bij het kruis over en dat is niet omdat de broek in zijn geheel te groot is, want dat is ie niet.
pi_66133351
ik heb net 6 napoleon zuurtjes op. Zeg eens dat ik moet stoppen???
pi_66133356
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
Nee, hij is 1,87 en ik ben 1,74. Ik heb een jongensbroek met lange pijpen die ik dan in mijn sokken stop en dat staat heel tof. Maar hij laat ze altijd hangen en dan loopt hij over de onderkant en dan zuigt de onderkant zo water op.

En als ik iets erger vind dan mensen die appels eten dan is het mijn broek die nat wordt van het straatwater.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:27:21 #233
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66133370
cootje, stop eens jongedame!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:27:25 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66133377
quote:

[..]

Een verbrande poes? . Ik wist niet eens dat dat kon .

Mijn pizza was veel te laat. Bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Dus ik zit nu pas te eten.
Niet meer actief op Fok!
pi_66133385
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
stop!
Ja doei.
pi_66133422
quote:
Stop eens met snoepen jij!

Eet smakelijk Vik!
pi_66133432
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee, hij is 1,87 en ik ben 1,74. Ik heb een jongensbroek met lange pijpen die ik dan in mijn sokken stop en dat staat heel tof. Maar hij laat ze altijd hangen en dan loopt hij over de onderkant en dan zuigt de onderkant zo water op.

En als ik iets erger vind dan mensen die appels eten dan is het mijn broek die nat wordt van het straatwater.

Wat een goeie vergelijking!!!!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:28:24 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66133439
quote:
Hou eens op
Van snoepen word je blind weet ik nu uit ervaring
pi_66133480
Oke. Gestopt, Dat werkt!!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:29:54 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66133515
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

stop!
Stop right now, thank you very much
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down baby, gotta have some fun

* Viking84 doet bijbehorend dansje.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:30:22 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66133545
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hou eens op
En van masturberen doof.
Niet meer actief op Fok!
pi_66133555
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alles kan verbranden, als je maar lang genoeg (onbeschermd) in de zon zit of onder de zonnebank ligt. Zoals bijvoorbeeld je scheiding, of je lippen of dus je poes.

Mijn vader heeft het ooit voor elkaar gekregen om de onderkant van zijn voetzolen te laten verbranden Hij ging volledig ingesmeerd de zon in, had alles afgedekt, handdoek over zich heen, hoedje over zijn gezicht. Alles was bedekt... behalve zijn voetzolen.

Resultaat: ERG rode voetzolen (en heel veel pijn bij het lopen)
  maandag 16 februari 2009 @ 20:30:45 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66133565
Tink, getsie zeg! Wat een nare toestanden allemaal voor jou! Ik hoop dat het allemaal enorm mee gaat vallen en dat je straks met een gerust hart lekker kan bij gaan komen op vakantie. Een hele dikke kus voor jou, SMAK!

Ik weet wel een beetje hoe je je voelt nu, denk ik zo, qua "onzekerheid", en dat is ronduit klote .
  maandag 16 februari 2009 @ 20:31:25 #244
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66133605
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn pizza was veel te laat. Bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Dus ik zit nu pas te eten.
uh-huh, als je net fnatiek je bikinilijn ebt bijgewerkt en de rest van je lijf is wel al 3 keer onder de zonnebank geweest en je denkt "ach, die string kan wel uit"...dan heb je ineens een roze onderbrek aan...op je huid ik zeg auw.
pi_66133607
quote:

[..]

Hou eens op
Alleen van dropjes toch?

Mijn broertje heeft een fles Moët Chandon gewonnen, en hij en m'n ouders herkende het niet Nu zijn ze er toch achter gekomen dat het dure champagne is want ik had het wel achterover willen drukken
  maandag 16 februari 2009 @ 20:31:35 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66133615
quote:

[..]

Hou eens op
Dat was van teveel masturberen toch?
  maandag 16 februari 2009 @ 20:31:53 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66133639
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En van masturberen doof.

Wel balen. Want ik was op zoek naar een nieuwe hobby als ik niet meer kan lezen of Fok!ken. Maar blind én doof is me echt te veel van het goede.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:32:16 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66133654
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Alles kan verbranden, als je maar lang genoeg (onbeschermd) in de zon zit of onder de zonnebank ligt. Zoals bijvoorbeeld je scheiding, of je lippen of dus je poes.

Mijn vader heeft het ooit voor elkaar gekregen om de onderkant van zijn voetzolen te laten verbranden Hij ging volledig ingesmeerd de zon in, had alles afgedekt, handdoek over zich heen, hoedje over zijn gezicht. Alles was bedekt... behalve zijn voetzolen.

Resultaat: ERG rode voetzolen (en heel veel pijn bij het lopen)
Note to self: volgende keer poes in smeren als ik onder de zonnebank ga .

Niet dat ik ooit al onder de zonnebank ben geweest en niet dat ik sliploos op het strand zou gaan zonnen
Niet meer actief op Fok!
pi_66133668
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Alleen van dropjes toch?

Mijn broertje heeft een fles Moët Chandon gewonnen, en hij en m'n ouders herkende het niet Nu zijn ze er toch achter gekomen dat het dure champagne is want ik had het wel achterover willen drukken
Mijn vriendje heeft een keer zo'n fles dure champagne (kerstpakket van zijn werk) leeggespoten! Hij houdt er niet van
  maandag 16 februari 2009 @ 20:32:41 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66133682
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel balen. Want ik was op zoek naar een nieuwe hobby als ik niet meer kan lezen of Fok!ken. Maar blind én doof is me echt te veel van het goede.
.

Je kunt nog wel grapjes maken iig .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:34:45 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66133795
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Je kunt nog wel grapjes maken iig .
Hoe triester de situatie, hoe grappiger ik word. Mijn goede perioden zijn te herkennen aan een totaal gebrek aan humor (serieus ).
pi_66133798
quote:

[..]

Hou eens op
En van pizza eten doof! Dat wordt wat op de meet straks. Dan helpt de lamme de blinde.
Sorry, ik wilde je gewoon ook nog veel sterkte wensen. En een niet al te slapeloze nacht. Drank?? Onee, is denk ik niet zo verstandig, nu je nog niet weet hoe of wat.
pi_66133863
quote:

[..]

Ik heb wel eens mijn billen verbrand op zo'n ding. Sindsdien altijd op een handdoekje. Misschien morgen na het sporten weer eens dr onder. Gelijk een beloning om dan echt naar de sportschool te gaan...
*poef* nu is het weg
pi_66133887
Nou, nu weet ik het zeker, ik ga niet zonnen zonder broekje. Sowieso vrij zinloos, want wanneer heb ik dat ding nou uit en is te zien dat ik gezond heb mét broekje?

En ik ging een foto uploaden maar het lukt niet. Mn internet wil even niet meewerken.
pi_66133896
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn vriendje heeft een keer zo'n fles dure champagne (kerstpakket van zijn werk) leeggespoten! Hij houdt er niet van
Ik heb echt een hekel aan mensen die alcohol verspillen
pi_66133956
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik heb wel eens mijn billen verbrand op zo'n ding. Sindsdien altijd op een handdoekje. Misschien morgen na het sporten weer eens dr onder. Gelijk een beloning om dan echt naar de sportschool te gaan...
Kont verbranden is ook niet al te prettig nee. Daar heb je geen zonnebank voor nodig. Ik heb ooit, in Nederland, mijn kont en bovenbenen (onderkant) verbrand. Kon een week niet zitten . En dat was helaas de eerste dagen nog vrij letterlijk ook, ik ging overal maar in hangen of liggen.
pi_66133959
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb echt een hekel aan mensen die alcohol verspillen
Hij vond het geen verspilling want zo beleefde hij toch nog plezier aan de fles (hij houdt niet van Champagne)

Alhoewel ik toch liever een fles goedkope spuitwijn had leeggespoten denk ik. Met champagne kun je anderen blij maken, met vieze goedkope spuitwijn niet.
pi_66134070
Ik ben pas 2 of 3 keer verbrand of zo. In Portugal met 40 graden, hele dag wezen zonnen en maar met factor 10 ingesmeerd. Waren m'n billen een beetje rood want die was ik volgens mij vergeten..
pi_66134225
Is Co er nog?
pi_66134231
Oh ja, allemaal reuze bedankt voor de visies op salaris .
Overigens had ik volgens mij helemaal niets gezegd over of ik het veel of weinig vond.

Ik heb alleen weinig zinvolle maten om het aan te meten; beloningen in mijn vakgebied lopen voor *hetzelfde* werk uiteen: ik zat op een vorige klus met drie collega's waarvan er 1 in vaste dienst was (minimum), 2 gedetacheerd (3000/mnd), 1 freelance (100 per uur = 18.000 p/mnd).

De maat 'wat heb je nodig' is voor mij ook niet relevant - alles wat ik verdien is (afgezien van kosten om te werken zoals reizen en duurdere boodschappen) over.

Ik heb wel een koophuis hoor ColdFeet . Bizar goedkoop, maar toch.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66134244
ik ben op mijn allereerste vakantie zonder paps en mams enorm verbrand. Mijn rug, schouders armen. Ben in het ziekenhuis geweest toen. En ik mocht van de italiaanse dokter niet meer de zon in. Zit je dan op een 3 weekse strandvakantie. Was ook nog eens op een groepsreis waar ik niemand kende. Rampenvakantie was dat zeg...
*poef* nu is het weg
pi_66134262
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
Is Co er nog?
Yo!!
pi_66134294
* Liejannuh geeft Tink even een hele dikke knuffel!
Ik hoop heel erg dat het meevalt!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:47:52 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66134467
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Vivi het volgende:
Ik werk als tekstschrijver voor een grote bank/verzekeraar. Ik maak wervende en informatieve/servicegerichte teksten. Daarbij adviseer ik over optimalisatie van website. Dat kan gaan over de manier waarop formulieren werken (duidelijke stappen, van te voren vertellen wat er gebeurt en waarom je bepaalde gegevens moet invullen), maar ook over waar je het beste een 'call to action' kunt plaatsen (t.b.v. verkoop). En ben ik betrokken bij allerlei grote en kleine projecten, zoals bijvoorbeeld de implementatie van video, maken van een interactieontwerp voor een campagnepagina etc., een externe partij briefen voor het ontwikkelen van een actie of game. Heel afwisselend en leuk, vind ik het.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:51:36 #265
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66134692
ik verbrand altijd. ik smeer me de hele zomer in met factor 30, 50 op mn neus...
ik word dan wel bruin nog, uiteindelijk. maar dat zien mensen alleen als ik de tanlines laat zien...

sneller kan niet, dan verbrand ik sowieso...

zonnebank doe ik niet meer nu ik nergen sin leiden een centrum an vinden dat mij minder dan de minimum tijd wil laten gaan, en met de minium tijd op de lihctste zonnebank verbrand ik.
pi_66134738
Tinkie! Engerd! Veel sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt en ze erachter komen waardoor het komt!

Mijn schijtbui van het weekend is alweer wat (veel) beter. Ik heb dit weekend echt enorm slecht gegeten (als in brownies, chips, worstenbroodjes, afbakbroodjes). Ik ben nu een boodschappenlijstje aan het maken voor komende week, met gezond spul

En een lijst met dingen om mezelf kont te schoppen. Meer autorijden, vriendinnen zien, hobbies zoeken, mond opendoen over dingen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66134780
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef kwakveense het volgende:
ik verbrand altijd. ik smeer me de hele zomer in met factor 30, 50 op mn neus...
ik word dan wel bruin nog, uiteindelijk. maar dat zien mensen alleen als ik de tanlines laat zien...

sneller kan niet, dan verbrand ik sowieso...

zonnebank doe ik niet meer nu ik nergen sin leiden een centrum an vinden dat mij minder dan de minimum tijd wil laten gaan, en met de minium tijd op de lihctste zonnebank verbrand ik.
Je kan er toch ook eerder onder uit gaan ?
  maandag 16 februari 2009 @ 20:53:48 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66134809
Ik ben tegen zonnebanken. Het is echt de pest voor je huid. Maar ik heb dan ook huidtype I. Dan is zonnebaden vragen om problemen. Maar ook voor mensen die wel bruinen: waarom zou je je huid moedwillig vroegtijdig laten verouderen? Tegen betaling? Ik snap dat echt niet. zonnebankmensen zijn niet alleen bruin, maar hebben ook prachtige bruine levervlekken en rimpels.
pi_66134823
Oja en 12 maart begint m'n opleiding Ik was vandaag alleen teleurgesteld toen bleek dat ik pas 10 maart 2010 klaar ben Dat zijn heul niet de 10 maanden die ze zeiden. Naja.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66134851
Goedenavond!

Heb een beetje teruggelezen, Miss_S gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad of moest je gewoon werken/studeren?

Ik verdien nu 1753 bruto op basis van 36 uur. Aangezien ik nu maar 16 uur werk, houd ik netto wel 500 over Maar goed, dit is mijn eerste baan en ook nog redelijk in mijn vakgebied, dus ik klaag niet. Als het goed is ga ik na mijn afstuderen iets omhoog in salaris en ga ik 24 uur werken. Maar daar moet ik nog over onderhandelen. Aangezien het financieel niet echt lekker gaat met het bedrijf, vrees ik dat ik grote pech ga hebben...

voor Tink. Ik ga zo teruglezen wat er precies aan de hand is, want dat heb ik nog niet gelezen.

Mijn lijstje trouwens:
O: brinta
T: mandarijn
L: van alles uit de saladebar van de mensa. Dat ding is echt een aanwinst!!
T: kopje automaat-choco en een sultana
D: paprika uit de oven, gevuld met rundergehakt. Met aardappeltjes.
T: paaseitjes en ik denk straks een beetje optimel appel/kaneelkwark
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66134881
nu wil ik ook mandarijntjes en de AH is nog open, opzich
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:55:46 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66134918
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Jij bent echt te gemakkelijk beïnvloedbaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_66134938
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:54 schreef Phaidra het volgende:

Ik verdien nu 1753 bruto op basis van 36 uur. Aangezien ik nu maar 16 uur werk, houd ik netto wel 500 over Maar goed, dit is mijn eerste baan en ook nog redelijk in mijn vakgebied, dus ik klaag niet. Als het goed is ga ik na mijn afstuderen iets omhoog in salaris en ga ik 24 uur werken. Maar daar moet ik nog over onderhandelen. Aangezien het financieel niet echt lekker gaat met het bedrijf, vrees ik dat ik grote pech ga hebben...
Wat voor baan heb jij?
  maandag 16 februari 2009 @ 20:56:47 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66134972
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Dat, plus dat ik te lui ben om me in de regen te begeven.
pi_66135010
Ik zag ook net voorbijkomen dat een startsalaris van 2800,- bruto normaal zou zijn.
Dat is echt niet zo. Als afgestudeerde HBO'er/WO'er mag je een salaris tussen de 1800,- en 2200,- bruto verwachten.
Uitzonderingen daargelaten, die zijn er natuurlijk altijd.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:59:58 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66135148
Mijn eerste salaris bedroeg 1700 euro per maand. Voor 40 uur werken. Dat was in 2002, ik was toen 24 jaar.
Een jaar later verdiende ik al 2300 voor 40 uur en toen kon ik mijn eerste huisje kopen! En nu dus 3100 voor 36 uur. Zelfs met een piepklein beginloontje is er hoop.
pi_66135198
zo even naar de pedicure geweest nu weer heerlijke zachte voetjes
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66135222
Mijn eerste salaris was 1750 GULDEN bruto maar ja dat is al weer 10 jaar geleden
pi_66135223
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bent echt te gemakkelijk beïnvloedbaar .
de pizza heb ik niet gehaald, maar over de mandarijntjes zit ik nu toch wel écht te twijfelen
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:01:13 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66135227
Met mijn laatste "echte" baan verdiende ik 3200 voor 32 uur. Nu heb ik in de praktijk minder,maar wel veel meer vrijheid, wat ook wat waard is.
pi_66135241
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef progje het volgende:
Mijn eerste salaris was 1750 GULDEN bruto maar ja dat is al weer 10 jaar geleden
jemig! jij bent oud!

sorry, ik ben té melig
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:02:02 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66135273
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jemig! jij bent oud!

sorry, ik ben té melig
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66135314
Ik vergeet altijd hoe weinig uren ik eigenlijk maak Ik heb een contract voor 28.8 uur, maar werk er 32. Daardoor bouw ik veel verlof op, wat betekent dat ik zowat alle schoolvakanties vrij kan nemen. Netto verdien ik 1300 euro, na mijn opleiding gaat dat zo'n 1500 worden. April 2010
  maandag 16 februari 2009 @ 21:03:03 #284
148689 Muis006
pi_66135338
Hoiiiiiiiiiii daar was ik wieder.

Ik ga ook niet zonder zonnebrand de zon in, ik verbrand snel, word niet gauw bruin en je blijft het altijd heel lang zien. Ik ben nu net een paar maanden al mijn tan lines kwijt en dat hou ik graag zo ik vind mijn bleke huid wel mooi eigenlijk.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:03:05 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66135339
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef progje het volgende:
zo even naar de pedicure geweest nu weer heerlijke zachte voetjes
zachte voetjes .

* Viking84 is voetenfetisjist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 21:03:32 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66135359
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan er toch ook eerder onder uit gaan ?
nooit aan gedacht maar dan betaal ik wel wel alsnog voor he?

inmiddels embrace ik mijn lelieblanke huidje gewoon
pi_66135360
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jemig! jij bent oud!

sorry, ik ben té melig
ja ik ben al 28, nog even en er is geen hoop meer voor mij
  maandag 16 februari 2009 @ 21:03:49 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66135376
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiiiiiiiii daar was ik wieder.
Ik was je idd al kwijt .
quote:
Ik ga ook niet zonder zonnebrand de zon in, ik verbrand snel, word niet gauw bruin en je blijft het altijd heel lang zien. Ik ben nu net een paar maanden al mijn tan lines kwijt en dat hou ik graag zo ik vind mijn bleke huid wel mooi eigenlijk.
Het is toch juist mooi als je je bruine kleurtje lang behoudt? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66135386
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud? .
ja ik ook... 3,05 bij de AH als vakkenvuller
Ja doei.
pi_66135398
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef progje het volgende:

[..]

RIP...
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:04:13 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66135400
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik werk als tekstschrijver voor een grote bank/verzekeraar. Ik maak wervende en informatieve/servicegerichte teksten. Daarbij adviseer ik over optimalisatie van website. Dat kan gaan over de manier waarop formulieren werken (duidelijke stappen, van te voren vertellen wat er gebeurt en waarom je bepaalde gegevens moet invullen), maar ook over waar je het beste een 'call to action' kunt plaatsen (t.b.v. verkoop). En ben ik betrokken bij allerlei grote en kleine projecten, zoals bijvoorbeeld de implementatie van video, maken van een interactieontwerp voor een campagnepagina etc., een externe partij briefen voor het ontwikkelen van een actie of game. Heel afwisselend en leuk, vind ik het.
Zo klinkt het ook!
  maandag 16 februari 2009 @ 21:04:16 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66135403
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef progje het volgende:

[..]

Als je 30 bent, mag je je bij ondergetekende melden iig.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 21:04:20 #293
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66135408
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:54 schreef Syrena het volgende:
Oja en 12 maart begint m'n opleiding Ik was vandaag alleen teleurgesteld toen bleek dat ik pas 10 maart 2010 klaar ben Dat zijn heul niet de 10 maanden die ze zeiden. Naja.
zomervakantie nog er tussenuit!

rijden kan ik je echt aanraden. ik ben dolgelukkig dat ik t weer ben gaan doen omdat t hier móest... t is een stap, maar ik voel me zo veel zelfstandiger nu!
pi_66135425
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je 30 bent, mag je je bij ondergetekende melden iig.
Ja doei.
pi_66135434
Lijstje

• Brinta
  • Plafondklussen
  • 6 bakkersboterhammen, mayo, gekookt ei, osseworst, 2 beschuitjes boter & jam
  • Plafondklussen
  • Bakje snert
  • Plafondklussen
  • Opgebakken rode rijst met gemengde groenten & gebakken zalmmoot
  • Anderhalve zoete port
  • ik moet verrassend weinig
      maandag 16 februari 2009 @ 21:04:46 #296
    148689 Muis006
    pi_66135438
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was je idd al kwijt .
    [..]

Het is toch juist mooi als je je bruine kleurtje lang behoudt? .
    Ja, ware het niet dat ik eerst vuurrood word en dan (als ik niet vervel) een klein beetje bruin.

Dus ik vind het de moeite niet waard
    pi_66135472
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
    Ik zag ook net voorbijkomen dat een startsalaris van 2800,- bruto normaal zou zijn.
    Dat is echt niet zo. Als afgestudeerde HBO'er/WO'er mag je een salaris tussen de 1800,- en 2200,- bruto verwachten.
    Uitzonderingen daargelaten, die zijn er natuurlijk altijd.
    MoBlo doet dan volgens mij een studie die erg gewild is in het bedrijfsleven. Tandartsen starten ook op een salaris van ongeveer 3000,- per maand. En dat is dan nog vaak netto.
    pi_66135474
    Ik ben vandaag wezen winkelen in Arnhem! Maar ik vond het niet zo leuk
    Alleen Tigers wel..
      maandag 16 februari 2009 @ 21:05:42 #299
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_66135487
    Ik kreeg nog stufie in guldens. 425 hele per maand
    Gek genoeg kan ik me geen lonen in guldens herinneren. Oja toch wel, met bollenpellen/rapen/steken verdiende ik 11 gulden per uur wat toen VEEL was.
      maandag 16 februari 2009 @ 21:05:45 #300
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66135490
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

He Mo, heb je m'n nietmachine ook gezien .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66135494
    ik verbrande ook altijd mega snel... toen ben ik eens een tijdje onder de zonnebank gegaan totdat ik een beetje een kleurtje had.. nu ga ik 1x in de 2/3 weken even onder de zonnebank en op zon vakanties verbrand ik amper nog
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')