Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 35 minuten voor ik vrijgelaten wordt
Maar je moeder zou vast niet gelukkig zijn in de IT.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
En Greys: mijn vent verdiende bij z'n eerste echte baan (IT) al meer dan mijn moeder (onderwijzeres). It's just not fair
Nee, beter Engels of Nederlands. Daar verdien je pas bakken met geld meequote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik verdien voorlopig nog helemaal niets en ben best benieuwd wat dat later gaat worden. Maar heb bij voorbaat al de verkeerde richting gekozen, had beter Tandheelkunde/Farmacie/Economie kunnen doen waarschijnlijk.
Daarom heeft het ook niet zoveel zin om de vraag hier te stellen. Hier zitten veel mensen die nog studeren, net beginnen op de arbeidsmarkt of een vrij beroep hebben. Wij vinden het bijna allemaal veel geld, terwijl de mensen in WGR misschien vinden dat je meer uit zo'n baan zou moeten kunnen halen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
Sigme is -voorzover ik weet- tamelijk ervaren IT'er. Dat verdient gewoon goed. Of het een leuke baan is, weet ik niet...
Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.
Auquote:Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.
Behalve de eerste regel en dat ik uit 72 kom, had ik hetzelfde kunnen zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Dit geeft mij dan weer een beetje minderwaardig gevoel (maar zo bedoel jij het niet, dat weet ik) want ik ben uit '73 en ik verdien het echt BIJ LANGE NA niet zeg maar. Had ik maar een vak moeten leren
Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Gelukkig heb ik een man die genoeg verdient het ook heel fijn zonder hoog salaris
volgens mij kun je als docent meestal helemaal niet kiezen of je hoor of werkcollege geeftquote:
Ik kon het ook prrrrrrrima toen ik jarenlang alleen woonde hoor!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.
Ik vind dat altijd een beetje flauw. Alsof iemand die zich erom bekommert hoeveel geld er binnenkomt een soort Dagobert Duck is die een kluis met briefjes vult louter om er een duik in te kunnen nemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jij vind geld toch ook niet zo belangrijk Sigme?
Had ik niet begrepen dat je even werkt tot je een buffer hebt en dan weer stopt/het rustiger aan gaat doen?
Wilde jij niet ook liever minder uren werken?
ik heb ernaar gekeken, maar ik kon max. 110.000 hypotheek krijgen op mn eerstejaars salaris. mn salaris nu is beter, maa rik wil nu geen lange termijn verplichting aangaan, want geen idee wat voor baan ik hierna krijg, en bovendien geen partner met inkomen om op terug te kunnen vallen...quote:Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal wiedes, dat je van dat bedrag niet een man en kind kunt onderhouden én een volwaardige woning kunt kopen. Je kunt er daarentegen wel prima een appartement voor jezelf van kopen en er leuk van leven.
Wel calibreren, hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
Ik ga hardlopen met m'n nieuwe sensor. Kijken of hij het doet. TevensVP.
Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Vivi het volgende:
Clau, ik heb The Fountainhead besteld! Wel de vertaling, want ik wil hem in het ziekenhuis gaan lezen en dan ben ik vast groggy van de verdoving
.
Wat vind je nu precies een beetje flauw?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje flauw. Alsof iemand die zich erom bekommert hoeveel geld er binnenkomt een soort Dagobert Duck is die een kluis met briefjes vult louter om er een duik in te kunnen nemen.
Is ook zo, maar ik weet wel donders goed dat ik het zonder het salaris van Heer G allemaal NIET kon doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel calibreren, hè?
Greys: aan de andere kant denk ik ook, waar piep ik over. Ik verdien niet veel, maar onderwijl woon ik in een pracht-appartement, ga ik best vaak uit eten, drie keer per jaar op vakantie... Het is ook niet alsof je nou héél veel geld nodig hebt om leuk te kunnen leven!
Maar een beetje is wel fijn
Ik heb alleen de sensor nieuw, dus dat ding dat in de schoen gaat. Ik heb laatst wel een heel precies stuk met Map my run nagedaan en dat kwam eigenlijk hetzelfde uit. Dus ik geloof het wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel calibreren, hè?
Greys: aan de andere kant denk ik ook, waar piep ik over. Ik verdien niet veel, maar onderwijl woon ik in een pracht-appartement, ga ik best vaak uit eten, drie keer per jaar op vakantie... Het is ook niet alsof je nou héél veel geld nodig hebt om leuk te kunnen leven!
Maar een beetje is wel fijn
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik ken de Nederlandse vertaling niet, dus ik kan niets over de kwaliteit ervan zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Vivi het volgende:
Clau, ik heb The Fountainhead besteld! Wel de vertaling, want ik wil hem in het ziekenhuis gaan lezen en dan ben ik vast groggy van de verdoving
.
Enigzins aangepast.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
Ik kon het ook prrrrrrrima toen ik jarenlang een jaar alleen woonde hoor!
Het was wel elke maand weer een gedoe om boven de nul te blijven (lukte bijna nooit) maar ik had mooi mijn eigen koophuurappartementjehuisje in Rotterdam Arnhem en een autootje fiets. En ik was hartstikke trots dat ik dat toch maar mooi allemaal deed van mijn niet bijster riante salarisje!
Quote je die ook ff voor jezelf?
De mijne was toen 117.000 euro en dat was een prima appartementje in een prettig buurtje!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef conleche het volgende:
Ik denk wel dat je toen met een koopappartement geluk hebt gehad Greyyssie! Dat is nu best moeilijk om een hypotheek te krijgen op 1 salaris, met die nog steeds idiote prijzen die ze vragen voor huizen.
Als ik het mooi vind ga ik hem vast nog wel eens in het Engels lezen, als Dean op school zit.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik ken de Nederlandse vertaling niet, dus ik kan niets over de kwaliteit ervan zeggen.
Das toevallig! Ik had hem vanmiddag ook bijna gekocht, maar kon hem niet zo snel vinden en stond al met 4 boeken in 'n handen, dus toen dacht ik dat het dan de volgende x wel kwam.....Grappig!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef Vivi het volgende:
.
Nja. Mijn beide 'Geschwister' zijn artiest. En die verdienen allebei schrikbarend weinig, terwijl ze toch niet bepaald talentloos zijn. Maar of je dan iets verkeerd hebt gedaan? Valt heus wel mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik weet wel donders goed dat ik het zonder het salaris van Heer G allemaal NIET kon doen.
Of als ik hoor wat sommige mensen van mijn leeftijd verdienen, dan denk ik 'Oei, ik heb écht iets verkeerd gedaan'!Maar dat duurt maar 2 seconden hoor
Je kunt vrij makkelijk een hypotheek van 150.000 euro krijgen. Ik ben naar een hypotheekverstrekker geweest en het weegt ook zwaar dat je (a) een salaris hebt dat een aantal jaren vaststaat, namelijk voor je aio-periode, (b) dat je inkomen in die jaren toeneemt, en (c) dat je na een promotie een prima uitzicht hebt op een verdere carrière (ongeacht of je zelf een carrière wilt, natuurlijk). En je hebt ook zoiets als starterssubsidie.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb ernaar gekeken, maar ik kon max. 110.000 hypotheek krijgen op mn eerstejaars salaris. mn salaris nu is beter, maa rik wil nu geen lange termijn verplichting aangaan, want geen idee wat voor baan ik hierna krijg, en bovendien geen partner met inkomen om op terug te kunnen vallen...
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne was toen 117.000 euro en dat was een prima appartementje in een prettig buurtje!
Twee slaapkamers, woonkamer van 9 x 5. Echt super. Geen luxe badkamer ofzo, maar ik kon prima douchen.
Dat kon ik op mijn eigen salaris lenen.
Een dagopname, omdat ik dan met de verpleegkundige/arts/anasthaesist moet praten (vind ik raar hoor, dat ik daarvoor een hele dag moet komen maar goedquote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven dan?
Ik had hetzelfde. Ik wilde na mijn run van 5km opgeven dat de gelopen afstand 5km was, en dat kwam precies overeen met hetgeen mijn sensor al aangaf.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sensor nieuw, dus dat ding dat in de schoen gaat. Ik heb laatst wel een heel precies stuk met Map my run nagedaan en dat kwam eigenlijk hetzelfde uit. Dus ik geloof het wel.
ik ben ook gestopt ermee omdat ik bang was voor t uitzicht op een tophypotheek, en dan niet weten hoe ik dat na mn aioschap ging betalen... achteraf wel blij om, want stel dat ik niet aan de bak kom dan had k mn huis met verlies moten verkopen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt vrij makkelijk een hypotheek van 150.000 euro krijgen. Ik ben naar een hypotheekverstrekker geweest en het weegt ook zwaar dat je (a) een salaris hebt dat een aantal jaren vaststaat, namelijk voor je aio-periode, (b) dat je inkomen in die jaren toeneemt, en (c) dat je na een promotie een prima uitzicht hebt op een verdere carrière (ongeacht of je zelf een carrière wilt, natuurlijk). En je hebt ook zoiets als starterssubsidie.
En voor dat bedrag kun je dus een leuk appartementje kopen binnen de ring in Amsterdam! Als je bereid bent op een minder dure locatie te wonen dan nemen je mogelijkheden gigantisch toe. Mijn broertje kan in Ede een appartement met 3 kamers krijgen voor 140.000 euro.
Synchroniteitquote:Op maandag 16 februari 2009 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Das toevallig! Ik had hem vanmiddag ook bijna gekocht, maar kon hem niet zo snel vinden en stond al met 4 boeken in 'n handen, dus toen dacht ik dat het dan de volgende x wel kwam.....Grappig!
Dat is een goede vertaling, die heb ik namelijk gelezen. Ik heb me er geen moment aan gestoord dat het vertaald was. Het boek is ook echt een aanrader.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik ken de Nederlandse vertaling niet, dus ik kan niets over de kwaliteit ervan zeggen.
herkenbaarquote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
En Greys: mijn vent verdiende bij z'n eerste echte baan (IT) al meer dan mijn moeder (onderwijzeres). It's just not fair
Kafka op het strand-Murakamiquote:Op maandag 16 februari 2009 17:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Synchroniteit.
Welke heb je nu gekauft?
Oh, over geld zeg ik maar niks btw.
Als ik over anderhalf a 2 jaar klaar ben met goedbreien wat ik heb vern**kt in mijn bandeloze jaren horen jullie mij wel weer.
Helaas ben ik daarbij wel énorm decadent en weet ik altijd overal het duurste uit te pikken.
Als jij gelukkig bent in je werk dan denk ik dat je het beter gedaan hebt dan een hele hoop mensen....quote:Op maandag 16 februari 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik weet wel donders goed dat ik het zonder het salaris van Heer G allemaal NIET kon doen.
Of als ik hoor wat sommige mensen van mijn leeftijd verdienen, dan denk ik 'Oei, ik heb écht iets verkeerd gedaan'!Maar dat duurt maar 2 seconden hoor
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef Vivi het volgende:
En ik ga hem ophalen bij de BrunaNudge wink.
Ik heb de eerste twee gelezen en dat zijn allebei prima boeken!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Kafka op het strand-Murakami
The curious incedent of the dog in the night-Mark Haddon
Vrouwen- Charles Bukowski
Ovenvers-een bak en koekjesboek
quote:
quote:
Gezien de onderwerpenkeuze hier in het topic de laatste tijd, besloot ik de proef op de som te nemen en te kijken op welke woorden gereageerd wordtquote:Op maandag 16 februari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond!
Hoi!
En nee
Vanavond pas
Uhm mis ik iets?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op! Laat haar niet hihiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-en!
Altijd, altijd.quote:
What happened?quote:
Ik gok dat een man hem niet gelezen heeft terwijl dat voor 9.00 morgen moet!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef kwakveense het volgende:
gatver. het is half twaalf en ik ben er al helemaal klaar mee...
Och, echt chagrijnig ben ik niet. Wel moequote:
Wat ben ik toch blij dat ik niet samenwoonquote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
zit die vent de hele godganse dag thuis
hij zou boodschappen halen
ik belde in de lunch, dat ik de ene helft wel zou halen, of hij de andere helft bij de Aldi wilde halen, want hij zou naar college.
Gaat hij niet naar college, maar wel boodschappen doen hoor!
Dus ik geef 'm een lijstje, waar met stip op één staat: FRUIT![]()
neemtie alles mee, vooral datgene voor zichzelf (cruesli en yoghurt) maar niet mijn fruit
ook loopt hij al 2 dagen te kankeren dat er gestofzuigd moet worden, maar dat heeftie ook niet gedaan
99,9% van de tijd is 't fijn, maar sómsquote:Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik niet samenwoon.
Zonnebank on all your skinsquote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Pfff, ik voel me echt enorm moe, futloos, en bleek!
Ik ook. Ik slaap al nachten kut omdat de Mr verkouden is en me wakkerhoudt met zijn gesnurkquote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Pfff, ik voel me echt enorm moe, futloos, en bleek!
Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Whehe, vriendin van mij vertelt net dat een lesbische vriendin van haar gaat samenwonen met iemand die ze net 3 maanden kent. De vooroordelen over potten worden wel weer bevestigd zo
.
Wat een lekker lijstjequote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
O: aardbeienkwark
L: worstenbroodje en eierkoek
T: 2 vietnamese loempias
T: banaan
D: savooiekool/aardappelstamp, in honing gebakken appeltjes & schouderkarbonade
En dat ze snel samenwonen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
Bij potten is het ook zo. Echtquote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, dat vooroordeel heb ik alleen over mensen die in een trailer park wonen eigenlijk
Dat is...voortvarendquote:Op maandag 16 februari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij potten is het ook zo. Echt.
Las ook een keer een verhaal over twee vrouwen die hun eerste date hadden en meteen drie dagen bij elkaar bleven.
Of bindingsdrang, het tegenovergestelde van mannelijke bindingsangst! It all makes sense nowquote:
Ik ken het vooroordeel dat ze erg mannelijk zijn, maar dat is niet bevestigd door de lesbiennes die ik ken.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
Dank jequote:Op maandag 16 februari 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ken het vooroordeel dat ze erg mannelijk zijn, maar dat is niet bevestigd door de lesbiennes die ik ken.
Dus je zit ook vast op de uni? Join the club...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, echt chagrijnig ben ik niet. Wel moeTekst is best interessant, maar ik vind het vervelend dat ik het niet thuis af kan schrijven omdat ik voor 9:00u morgen nergens kan printen als ik naar huis ga.
Jupquote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dus je zit ook vast op de uni? Join the club...
Ahwquote:Op maandag 16 februari 2009 18:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
JupEn ik ben moe, ik heb honger en ik heb net een Dove en 2 stroopwafels gegeten omdat er hier nergens fatsoenlijk eten te krijgen is.
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahwuni-voedsel is inderdaad rampzalig!
Is er geen supermarkt in de buurt?
Slimme keusquote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
Dank jequote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slimme keusals je iets fatsoenlijks hebt gegeten voel je je ook meteen beter.
Smakelijk alvast!
quote:Mijn zoet lief Madonnaatje!
Daarna voel je je vast beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
De unie is ook geen HBO héquote:Op maandag 16 februari 2009 16:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij kun je als docent meestal helemaal niet kiezen of je hoor of werkcollege geefthier op de uni in elk geval niet - dat is allemaal vastgelegd in de cursusbeschrijvingen.
ben ook student assistent/docent geweest, en kreeg toen voor 13 lesweken 3 klasjes (das 3 keer 45 minuten + voorbereiding en nakijken) van februari tot augustus 5,7 uur in de week betaald. best fijn was dat!
mischien toch niet zo slank als ze dachtquote:Damhertje overleeft avontuur in hek
LEUTH - Voetballers van VVLK in Leuth vonden zondagochtend een damhertje in het hek. Het beestje zat klem. Met behulp van twee jachtopzieners en een aannemer werd uiteindelijk een spijl doorgezaagd.
Hoewel het er bloederig uitzag, ging het met het jonge vrouwtjeshert best goed. De kniegewrichten bleken beschadigd, maar er was geen reden om het beestje niet te laten leven.
Het werd op een rustige en voedselrijke plek in de Ooijpolder uitgezet. Volgens jachtopziener Tank heeft het damhertje een goede kans om te overleven.
Wat een schatjequote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
mischien toch niet zo slank als ze dacht
Awwwquote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bambiquote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het zijn haarballen, maar Mini begint volgens mij een hangbuikje te ontwikkelenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bambi![]()
@Ewelina: jij hebt een paar haarbollen of moeten de dames op dieet?
En dat is nooit wetenschappelijk aangetoond; niet alles geloven wat je leest muissiequote:Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Voel me flink kut nu.
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
-edit- O bovenstaande posts doen mij zéér relativeren en zelfs enig schaamrood naar de kaken brengen......
Jeetje Tink, wat heftig...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.
Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.
Voel me flink kut nu.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.
Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.
Voel me flink kut nu.
Geen idee wanneer ik naar de kliniek kan. Ze wilden me eigelijk vandaag nog laten gaan, maar het was net te laat. Ik word morgenvroeg gebeld .quote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
God Tink, wat klinkt dat naar! Wanneer kun je terecht bij de oogkliniek? Hoe merkte je dat je naar het ziekenhuis moest?
quote:
Hoe laat morgen? Ik ben tot 2 uur ofzo beschikbaar voor alle soorten scheikundevragenquote:
Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Tink, wat moet dat vreselijk schrikken zijn geweest.![]()
Probeer niet te veel te denken aan worst case scenario's, want je weet nog niet precies hoe of wat! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Piekeren doe je toch wel.
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even een vraagje. Weet jij of je om 8.30u bij de UB aan de Singel al op de pc's kan?
's Morgens heeft ze het over hequote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereidenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe laat morgen? Ik ben tot 2 uur ofzo beschikbaar voor alle soorten scheikundevragen.
Je kan je pc gewoon aanlaten hoor??quote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Liever doof dan blindquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, Tink!Ik kan me dat zó voorstellen! Voor mij zou de keus tussen doof en blind ook zo makkelijk zijn, ik ben ook zeer visueel ingesteld. Ik hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen voor je!
![]()
Hopelijk krijg je alle uitslagen e.d. van de te komen testen ook snel, zodat je niet te lang in spanning hoeft te zitten.
Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereidenIk wil wel graag uitleg, maar ik weet dus niet of het zin heeft. Ik kan je wel de inlogcode geven van mijn bscw zodat je kan zien wat voor soort scheikunde het is. Misschien denk je wel van: dit slaat nergens op, dit is helemaal geen scheikunde.
Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet. Ik ben er meestal pas 's middags.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?
Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebt. Ben deze week niet 24/7 bezig ofzo
.
Jeetje... Weet niet zo goed hoe hierop te reageren, behalve te zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Maar daar heb je natuurlijk helemaal niks aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Voel me flink kut nu.
We nemen onze gezondheid zo voor lief. Er hoeft maar één onderdeel uit te vallen en je hebt ineens een ander leven. Maar als je daar te veel aan denkt dan word je gek. Ze zijn ermee bezig, het is het verstandigst om optimistisch te blijven en van het beste uit te gaan, en je moet tegelijkertijd het vertrouwen hebben dat je een veranderde situatie ook wel aan zult kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.
die is zo tof! En ik moet ook eens beginnen met wat van Murakami te lezen, ik hoor er zoveel goede dingen over! Ben benieuwd wat je er van vind!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Kafka op het strand-Murakami
The curious incedent of the dog in the night-Mark Haddon
Vrouwen- Charles Bukowski
Ovenvers-een bak en koekjesboek
Tink!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Voel me flink kut nu.
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:
Eetlijstje! Iemand comment? Graag.
O: allbran fruit 'n fibre + magere melk
T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
T: vruchtenmousse
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?
ik mis een beetje een "gewone" maaltijd. je hebt een lekkere uitgebreide lunch, maar geen gewoon avondeten...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:
Eetlijstje! Iemand comment? Graag.
O: allbran fruit 'n fibre + magere melk
T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
T: vruchtenmousse
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Ze eet kip, kaas én ei, dus in dit geval lijkt me het niet zo heel raar om het achterwege te laten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?
Bij je avondeten snap ik het wel, als je veel kip en ei eet. Maar bij je lunch.... hoe hoog zit je in je kcal?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.
Wat kwak al zei, je eet zoveel mooie producten! Kun je zo'n soort tussendoortje niet vervangen met iets mooiers/puurders? Bijvoorbeeld een zelfgemaakte smoothie, fruitsalade, een klein stukje heel pure chocolade. Zoiets.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Sugar het volgende:
Ja, ook dat, deeltje kip, deeltje kaas en een ei.![]()
Light, gewoon, weet niet. Voelt oké en is een minder zwaar tussendoortje daardoor.
Ook van je eigen tijdquote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
Oh, veel kip was het niet (2 plakjes van beleg). Maar lunch was best flink.
Het is in totaal 1350 kcal. ongeveer.
Oef, dat zijn wel weinig kcal. Als je structureel je lightproducten zou vervangen door wat puurdere varianten (zoals je met je boter hebt gedaan) dan zou je denk ik net iets hoger in je kcal zitten en wel op een heel goede manier!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
Oh, veel kip was het niet (2 plakjes van beleg). Maar lunch was best flink.
Het is in totaal 1350 kcal. ongeveer.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja oké, maar die vind ik minder waardevol.
geen bikini, gewoon bloot of in je onderbroekjequote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc
)
Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc
)
Kan je morgen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.
Er ligt daar een handdoek, je kan je thuis alvast met pre sun insmeren als je dat hebt. Als je een bikini aan wil houden dan kan dat, krijg je wel tan lines.
Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan je morgen?![]()
Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer. Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen
.
waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan je morgen?![]()
Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer. Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen
.
Oh maar ik ga ook uitslapen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapenHij gaat om 10:00 open!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
Ik neem nog een toetje vanavond, dus dan zit ik weer aan bijna 1500!
Al is de PC nog zo vlot, typen is wat je mot!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:vanuit de UB.
De stoelen zijn hier wel beter en de pc's sneller!
Wat een luguber plaatje.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
O Miss_S is jarigGefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Daar is eenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Ik moest gister toch zo huilen dat m'n nagels gebroken waren
HA! Ik heb een nepnagel gekocht en er op geplakt. I WON!
Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaatquote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is....ik houd mn strign altijd aan omdat ik anders niet bij kan houden of ik uberhaupt verkleur (omdat ik van mezelf zo wit ben) en omdat ik weleens een verbrande euhh poes heb gehad toen ik dat niet deed
Ik heb al 1 samenvatting af!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Al is de PC nog zo vlot, typen is wat je mot!
aan de slag
Galgjewoord van de week:quote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net cds gededaolnwod ... mjam, even lekker werken met kraak en smaak op!
Nou ja gister was alles kut dus dat ookquote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar is eenwel op z'n plaats. Tssk, Bolletje, huilen om een kapotte nagel!!!
waar ik ben geweest altijd wel. al zou je in je nakie de bolero willen dansen ipv onder dat ding liggen, niemand houdt je tegen!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaat. Ik ben nog nooit in zo'n gebouw geweest.
*proest* (hardop) bij de mental imagequote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waar ik ben geweest altijd wel. al zou je in je nakie de bolero willen dansen ipv onder dat ding liggen, niemand houdt je tegen!partay!
Er zit een slot op! En je kan er niet onder doorkijken. Je kan er wel overheen kijken als je 2 meter 75 bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaat. Ik ben nog nooit in zo'n gebouw geweest.
En het was ook nog eens het langste artikelquote:
fail 1! en onthouden!! ik heb t geleerd in mn bestuursjaar. daar kwamen andere mensen er voor en door mi achter dat ik niet te harden was als ik niet at. ik werd jankerig en boos en zat mezelf in de weg en gign echt hele nare dingen zeggen en denken. en dan werd ik vrolijk naar de kantine gebonjourd en mocht pas weer praten als er een bord eten in zat.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja gister was alles kut dus dat ookEn ik vond dat de hele wereld tegen mij was maar achteraf deed ik toch een groot deel zelf (in combinatie met niet/weinig eten)
dat plaatjequote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
O Miss_S is jarigGefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Ja, ik heb 2 dagen lang snitcherige opmerkingen gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
fail 1! en onthouden!! ik heb t geleerd in mn bestuursjaar. daar kwamen andere mensen er voor en door mi achter dat ik niet te harden was als ik niet at. ik werd jankerig en boos en zat mezelf in de weg en gign echt hele nare dingen zeggen en denken. en dan werd ik vrolijk naar de kantine gebonjourd en mocht pas weer praten als er een bord eten in zat.
daarom eb ik nu onder uitzondering in drukke tijden altijd een weight care reep in mn tas, als ik echt te laag in mn bloedsuikertjes kom eet ik die.
hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik heb 2 dagen lang snitcherige opmerkingen gemaaktWant vriendje was stom want
1. Hij had mijn broek aan en de pijpen maakt hij altijd nat en hij zij geen eens sorry
Volgens mij niet hoor. Althans, zo leek het niet toen ik ze een keertje samen zag.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
Is meneer farfallus kleiner dan jij???
Nee, hij is 1,87 en ik ben 1,74. Ik heb een jongensbroek met lange pijpen die ik dan in mijn sokken stop en dat staat heel tof. Maar hij laat ze altijd hangen en dan loopt hij over de onderkant en dan zuigt de onderkant zo water op.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
Is meneer farfallus kleiner dan jij???
Een verbrande poes?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is....ik houd mn strign altijd aan omdat ik anders niet bij kan houden of ik uberhaupt verkleur (omdat ik van mezelf zo wit ben) en omdat ik weleens een verbrande euhh poes heb gehad toen ik dat niet deed
stop!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
ik heb net 6 napoleon zuurtjes op. Zeg eens dat ik moet stoppen???
Stop eens met snoepen jij!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, hij is 1,87 en ik ben 1,74. Ik heb een jongensbroek met lange pijpen die ik dan in mijn sokken stop en dat staat heel tof. Maar hij laat ze altijd hangen en dan loopt hij over de onderkant en dan zuigt de onderkant zo water op.
En als ik iets erger vind dan mensen die appels eten dan is het mijn broek die nat wordt van het straatwater.
Hou eens opquote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
Stop right now, thank you very muchquote:
En van masturberen doof.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou eens op![]()
Van snoepen word je blind weet ik nu uit ervaring
Alles kan verbranden, als je maar lang genoeg (onbeschermd) in de zon zit of onder de zonnebank ligt. Zoals bijvoorbeeld je scheiding, of je lippen of dus je poes.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een verbrande poes?. Ik wist niet eens dat dat kon
.
uh-huh, als je net fnatiek je bikinilijn ebt bijgewerkt en de rest van je lijf is wel al 3 keer onder de zonnebank geweest en je denkt "ach, die string kan wel uit"...dan heb je ineens een roze onderbrek aan...op je huidquote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een verbrande poes?. Ik wist niet eens dat dat kon
.
Mijn pizza was veel te laat. Bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Dus ik zit nu pas te eten.
Alleen van dropjes toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou eens op![]()
Dat was van teveel masturberen toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou eens op![]()
quote:
Note to self: volgende keer poes in smeren als ik onder de zonnebank gaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alles kan verbranden, als je maar lang genoeg (onbeschermd) in de zon zit of onder de zonnebank ligt. Zoals bijvoorbeeld je scheiding, of je lippen of dus je poes.
Mijn vader heeft het ooit voor elkaar gekregen om de onderkant van zijn voetzolen te laten verbrandenHij ging volledig ingesmeerd de zon in, had alles afgedekt, handdoek over zich heen, hoedje over zijn gezicht. Alles was bedekt... behalve zijn voetzolen.
Resultaat: ERG rode voetzolen (en heel veel pijn bij het lopen)
Mijn vriendje heeft een keer zo'n fles dure champagne (kerstpakket van zijn werk) leeggespoten! Hij houdt er niet vanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen van dropjes toch?
Mijn broertje heeft een fles Moët Chandon gewonnen, en hij en m'n ouders herkende het nietNu zijn ze er toch achter gekomen dat het dure champagne is want ik had het wel achterover willen drukken
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wel balen. Want ik was op zoek naar een nieuwe hobby als ik niet meer kan lezen of Fok!ken. Maar blind én doof is me echt te veel van het goede.
Hoe triester de situatie, hoe grappiger ik word. Mijn goede perioden zijn te herkennen aan een totaal gebrek aan humor (serieusquote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Je kunt nog wel grapjes maken iig.
En van pizza eten doof!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou eens op![]()
Ik heb wel eens mijn billen verbrand op zo'n ding. Sindsdien altijd op een handdoekje. Misschien morgen na het sporten weer eens dr onder. Gelijk een beloning om dan echt naar de sportschool te gaan...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die alcohol verspillenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft een keer zo'n fles dure champagne (kerstpakket van zijn werk) leeggespoten! Hij houdt er niet van
Kont verbranden is ook niet al te prettig nee. Daar heb je geen zonnebank voor nodig. Ik heb ooit, in Nederland, mijn kont en bovenbenen (onderkant) verbrand. Kon een week niet zittenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mijn billen verbrand op zo'n ding. Sindsdien altijd op een handdoekje. Misschien morgen na het sporten weer eens dr onder. Gelijk een beloning om dan echt naar de sportschool te gaan...
Hij vond het geen verspilling want zo beleefde hij toch nog plezier aan de fles (hij houdt niet van Champagne)quote:Op maandag 16 februari 2009 20:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die alcohol verspillen![]()
Ik werk als tekstschrijver voor een grote bank/verzekeraar. Ik maak wervende en informatieve/servicegerichte teksten. Daarbij adviseer ik over optimalisatie van website. Dat kan gaan over de manier waarop formulieren werken (duidelijke stappen, van te voren vertellen wat er gebeurt en waarom je bepaalde gegevens moet invullen), maar ook over waar je het beste een 'call to action' kunt plaatsen (t.b.v. verkoop). En ben ik betrokken bij allerlei grote en kleine projecten, zoals bijvoorbeeld de implementatie van video, maken van een interactieontwerp voor een campagnepagina etc., een externe partij briefen voor het ontwikkelen van een actie of game. Heel afwisselend en leuk, vind ik het.quote:
Je kan er toch ook eerder onder uit gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef kwakveense het volgende:
ik verbrand altijd. ik smeer me de hele zomer in met factor 30, 50 op mn neus...
ik word dan wel bruin nog, uiteindelijk. maar dat zien mensen alleen als ik de tanlines laat zien...
sneller kan niet, dan verbrand ik sowieso...
zonnebank doe ik niet meer nu ik nergen sin leiden een centrum an vinden dat mij minder dan de minimum tijd wil laten gaan, en met de minium tijd op de lihctste zonnebank verbrand ik.
Jij bent echt te gemakkelijk beïnvloedbaarquote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
nu wil ik ook mandarijntjesen de AH is nog open, opzich
Wat voor baan heb jij?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik verdien nu 1753 bruto op basis van 36 uur. Aangezien ik nu maar 16 uur werk, houd ik netto wel 500 overMaar goed, dit is mijn eerste baan en ook nog redelijk in mijn vakgebied, dus ik klaag niet. Als het goed is ga ik na mijn afstuderen iets omhoog in salaris en ga ik 24 uur werken. Maar daar moet ik nog over onderhandelen. Aangezien het financieel niet echt lekker gaat met het bedrijf, vrees ik dat ik grote pech ga hebben...
Dat, plus dat ik te lui ben om me in de regen te begeven.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
nu wil ik ook mandarijntjesen de AH is nog open, opzich
de pizza heb ik niet gehaald, maar over de mandarijntjes zit ik nu toch wel écht te twijfelenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent echt te gemakkelijk beïnvloedbaar.
jemig! jij bent oud!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef progje het volgende:
Mijn eerste salaris was 1750 GULDEN brutomaar ja dat is al weer 10 jaar geleden
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jemig! jij bent oud!
sorry, ik ben té melig
zachte voetjesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef progje het volgende:
zo even naar de pedicure geweestnu weer heerlijke zachte voetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
nooit aan gedachtquote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Je kan er toch ook eerder onder uit gaan?
ja ik ben al 28, nog even en er is geen hoop meer voor mijquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jemig! jij bent oud!
sorry, ik ben té melig
Ik was je idd al kwijtquote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiiiiiiiii daar was ik wieder.
Het is toch juist mooi als je je bruine kleurtje lang behoudt?quote:Ik ga ook niet zonder zonnebrand de zon in, ik verbrand snel, word niet gauw bruin en je blijft het altijd heel lang zien. Ik ben nu net een paar maanden al mijn tan lines kwijt en dat hou ik graag zoik vind mijn bleke huid wel mooi eigenlijk.
ja ik ook... 3,05 bij de AH als vakkenvullerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud?.
RIP...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik ben al 28, nog even en er is geen hoop meer voor mij
Zo klinkt het ook!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik werk als tekstschrijver voor een grote bank/verzekeraar. Ik maak wervende en informatieve/servicegerichte teksten. Daarbij adviseer ik over optimalisatie van website. Dat kan gaan over de manier waarop formulieren werken (duidelijke stappen, van te voren vertellen wat er gebeurt en waarom je bepaalde gegevens moet invullen), maar ook over waar je het beste een 'call to action' kunt plaatsen (t.b.v. verkoop). En ben ik betrokken bij allerlei grote en kleine projecten, zoals bijvoorbeeld de implementatie van video, maken van een interactieontwerp voor een campagnepagina etc., een externe partij briefen voor het ontwikkelen van een actie of game. Heel afwisselend en leuk, vind ik het.
Als je 30 bent, mag je je bij ondergetekende melden iig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik ben al 28, nog even en er is geen hoop meer voor mij
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:54 schreef Syrena het volgende:
Oja en 12 maart begint m'n opleidingIk was vandaag alleen teleurgesteld toen bleek dat ik pas 10 maart 2010 klaar ben
Dat zijn heul niet de 10 maanden die ze zeiden. Naja.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je 30 bent, mag je je bij ondergetekende melden iig.
Ja, ware het niet dat ik eerst vuurrood word en dan (als ik niet vervel) een klein beetje bruin.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was je idd al kwijt.
[..]
Het is toch juist mooi als je je bruine kleurtje lang behoudt?.
MoBlo doet dan volgens mij een studie die erg gewild is in het bedrijfsleven. Tandartsen starten ook op een salaris van ongeveer 3000,- per maand. En dat is dan nog vaak netto.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag ook net voorbijkomen dat een startsalaris van 2800,- bruto normaal zou zijn.
Dat is echt niet zo. Als afgestudeerde HBO'er/WO'er mag je een salaris tussen de 1800,- en 2200,- bruto verwachten.
Uitzonderingen daargelaten, die zijn er natuurlijk altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |