Dus je zit ook vast op de uni? Join the club...quote:Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, echt chagrijnig ben ik niet. Wel moeTekst is best interessant, maar ik vind het vervelend dat ik het niet thuis af kan schrijven omdat ik voor 9:00u morgen nergens kan printen als ik naar huis ga.
Jupquote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dus je zit ook vast op de uni? Join the club...
Ahwquote:Op maandag 16 februari 2009 18:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
JupEn ik ben moe, ik heb honger en ik heb net een Dove en 2 stroopwafels gegeten omdat er hier nergens fatsoenlijk eten te krijgen is.
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahwuni-voedsel is inderdaad rampzalig!
Is er geen supermarkt in de buurt?
Slimme keusquote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
Dank jequote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slimme keusals je iets fatsoenlijks hebt gegeten voel je je ook meteen beter.
Smakelijk alvast!
quote:Mijn zoet lief Madonnaatje!
Daarna voel je je vast beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
De unie is ook geen HBO héquote:Op maandag 16 februari 2009 16:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij kun je als docent meestal helemaal niet kiezen of je hoor of werkcollege geefthier op de uni in elk geval niet - dat is allemaal vastgelegd in de cursusbeschrijvingen.
ben ook student assistent/docent geweest, en kreeg toen voor 13 lesweken 3 klasjes (das 3 keer 45 minuten + voorbereiding en nakijken) van februari tot augustus 5,7 uur in de week betaald. best fijn was dat!
mischien toch niet zo slank als ze dachtquote:Damhertje overleeft avontuur in hek
LEUTH - Voetballers van VVLK in Leuth vonden zondagochtend een damhertje in het hek. Het beestje zat klem. Met behulp van twee jachtopzieners en een aannemer werd uiteindelijk een spijl doorgezaagd.
Hoewel het er bloederig uitzag, ging het met het jonge vrouwtjeshert best goed. De kniegewrichten bleken beschadigd, maar er was geen reden om het beestje niet te laten leven.
Het werd op een rustige en voedselrijke plek in de Ooijpolder uitgezet. Volgens jachtopziener Tank heeft het damhertje een goede kans om te overleven.
Wat een schatjequote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
mischien toch niet zo slank als ze dacht
Awwwquote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bambiquote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het zijn haarballen, maar Mini begint volgens mij een hangbuikje te ontwikkelenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bambi![]()
@Ewelina: jij hebt een paar haarbollen of moeten de dames op dieet?
En dat is nooit wetenschappelijk aangetoond; niet alles geloven wat je leest muissiequote:Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Voel me flink kut nu.
Wat zij ^^ zegtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
-edit- O bovenstaande posts doen mij zéér relativeren en zelfs enig schaamrood naar de kaken brengen......
Jeetje Tink, wat heftig...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.
Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.
Voel me flink kut nu.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.
Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.
Voel me flink kut nu.
Geen idee wanneer ik naar de kliniek kan. Ze wilden me eigelijk vandaag nog laten gaan, maar het was net te laat. Ik word morgenvroeg gebeld .quote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
God Tink, wat klinkt dat naar! Wanneer kun je terecht bij de oogkliniek? Hoe merkte je dat je naar het ziekenhuis moest?
quote:
Hoe laat morgen? Ik ben tot 2 uur ofzo beschikbaar voor alle soorten scheikundevragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |