Eensch en ik ben een vrouw!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
Eerlijk maar niet TE eerlijk (anders dumpen ze hem)
Hardwerkend maar niet TE hardwerkend (anders komen ze aandacht te kort, en dumpen ze hem)
Mannelijk, maar niet TE mannelijk.
Sociaal, maar niet TE sociaal.
etc etc etc,.
Vrouwen weten niet wat ze willen.
En ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:03 schreef tho_Omas het volgende:
Nou, nu heb je het gedaan hoor. Nu komen alle E-playerz, die net hun "hitchhikers guide to sex" uit hebben.
Dat denk ik ook, zo iemand als mijn schoonzus moet je niet tegenkomen: als mijn broer er niet is wil ze minstens 3x per dag bellen (met hem).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:06 schreef Aoristus het volgende:
een hoop vrouwen kunnen slecht tegen alleen zijn volgens mij
Dat kan kloppen.Wat ik inmiddels begrepen heb, is dat een hoop van hen eenzaamheid veel harder ervaren dan mannen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:40 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zo iemand als mijn schoonzus moet je niet tegenkomen: als mijn broer er niet is wil ze minstens 3x per dag bellen (met hem).
Ik kan al je positieve punten wel op noemen. Maar daar worden sommige vrouwen ook weer niet gelukkig van.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef Damanique het volgende:
Mannen die niet lopen te zeiken over vrouwen. Verschillend tussen de geslachten zijn er nu eenmaal; ik kan me echt rot ergeren aan mannen die de hele tijd zeuren over alles wat er mis is met vrouwen - word dan homo ofzo. (Andersom zijn vrouwen die de hele tijd op mannen vitten ook vervelend.)
Indien ze gestoord zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef -Jean- het volgende:
Dikke dukaten
Illustratie:
[ afbeelding ]
De gulden middenwegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
Eerlijk maar niet TE eerlijk (anders dumpen ze hem)
Hardwerkend maar niet TE hardwerkend (anders komen ze aandacht te kort, en dumpen ze hem)
Mannelijk, maar niet TE mannelijk.
Sociaal, maar niet TE sociaal.
etc etc etc,.
Flavioquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:54 schreef -Jean- het volgende:
Dikke dukaten
Illustratie:
[ afbeelding ]
Idd, dat 'uiteindelijk' laat bij de een langer wachten dan de ander.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Lemonbutterfly het volgende:
Veel vrouwen zoeken een man op wie ze kunnen bouwen, waar ze zich fijn bij voelen, waar je lekker mee kunt knuffelen, die op hetzelfde niveau met jou zit, waar je altijd bij terecht kan, humor heeft en waarbij je een klik hebt die je niet bij elke man heb![]()
Kortom! Eigenlijk hetzelfde wat mannen uiteindelijk ook in een vrouw zoeken![]()
Oh ja, nu je het zegt doe ik dat ook wel eens. Sommigen vallen dan al meteen af, sorry voor de oppervlakkigheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef wappelflap het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat veel vrouwen als eerste naar je schoenen kijken. zelf doe ik dat ook want dan zie je vaak gelijk wat haar karakter is maar vaak klopt het ook niet.
Geef eens een paar voorbeelden ter illustratie! Naaldhakken, kisten, sportschoenen, laarzen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:12 schreef wappelflap het volgende:
Ik heb ooit eens gehoord dat veel vrouwen als eerste naar je schoenen kijken. zelf doe ik dat ook want dan zie je vaak gelijk wat haar karakter is maar vaak klopt het ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |